Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa

Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa.

Szkolenie dla firmy informatycznej LSI Software

Z pracownikiem LSI Software spotkaliśmy się na dwudniowym szkoleniu        (26 -27 kwietnia), pogłębiając jego wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży. W szkoleniu wziął udział jeden z przedstawicieli handlowych firmy.

Firma oferują rozwiązania informatyczne dla branża HoReCa (HotelRestaurantCatering), oferując produktu takie jak czytniki kart, terminale bezdotykowe POS, czy interaktywne aplikacje mobilne dla gości hotelowych.

Cele szkolenia

Po wcześniejszej rozmowie z panem Michałem, uczestnikiem szkolenia, trener dopasował cele szkolenia do jego indywidualnych potrzeb. W szczególności skupił się na zmianie podejścia pana Michała do sprzedaży: z ustawienia w centrum zainteresowania sprzedaży produktu na umiejscowienie tam potrzeb klienta. Duży nacisk położyliśmy również na rozpoznawanie motywacji zakupowej klienta i dopasowanie do niej argumentacji produktowej.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało na ćwiczeniu i analizowaniu sytuacji, które są charakterystyczne dla specyfiki pracy Michała. Doskonaliliśmy umiejętności prowadzenia całego procesu sprzedaży: od nawiązania kontaktu telefonicznego, przez umiejętność badania potrzeb, prowadzenia spotkań prezentacyjnych i finalizacji sprzedaży. Szczególny nacisk położyliśmy na doskonalenie lingwistyki sprzedażowej, jak również na dopasowaniu się do klienta w kontekście jego potrzeb biznesowych.

Rezultaty szkolenia

Celem szkolenia była przede wszystkim zmiana perspektywy w procesie sprzedaży, tak aby klient, a nie produkt był w centrum uwagi. Pan Michał otrzymał od trenera zestaw porad, które umożliwią mu tę zmianę w trakcie kontaktu z klientem. Chodzi tu w szczególności o  techniki prezentacyjne, np. w niektórych momentach należy zrezygnować z nadmiernej ilości szczegółów technicznych, a w innych dopasować argumenty pokazujące w jaki sposób, dzięki rozwiązaniu informatycznemu, można ograniczyć problemy i koszty, a zwiększyć produktywność i zyski.

Szkolenie dla firmy LSI Software było zorganizowane dla jednego uczestnika, co wyraźnie wzmocniło efekty spotkania. Jak powtarzają nasi trenerzy: im mniejsza grupa szkoleniowa, tym trafniejszych porad można udzielić, na podstawie  indywidualnych cech, doświadczenia i predyspozycji uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenia sprzedażowe stworzyliśmy oczywiście z myślą o osobach, które stoją na pierwszej linii kontaktu z klientem, a więc pracownikach sklepów, call center oraz przedstawicieli handlowych. Tutaj znajdziecie Państwo naszą ofertę z zakresu szkoleń sprzedażowych. Zachęcamy do zapoznania się i kontaktu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Czym jest zarządzanie zmianą? Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej to proces, który polega na planowaniu, monitorowaniu i ocenie zmian w przedsiębiorstwie.  Zarządzanie zmianą jest kluczowe dla prowadzenia firmy. Przedsiębiorstwo, które chce być konkurencyjne, musi dostosowywać się do zmieniających się standardów, potrzeb klientów, czy technologii. Zmiany są szczególnie ważne w firmach produkcyjnych. To właśnie w tej branży najczęściej dochodzi…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej jest procesem, który opiera się na czterech podstawach: planowania, kontrolowania, motywowania i organizowania działań, które są związane z pracownikami firmy. Jego celem jest zapewnienie efektywnego wykorzystywania potencjału pracowników firmy. Zarządzanie obejmuje wiele złożonych zadań do których należą przede wszystkim: rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie i rozwój motywowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej - relacja ze szkolenia

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej – relacja ze szkolenia Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. W dzisiejszych czasach klienci poszukują usług i produktów w internecie. Wymusza to więc na przedsiębiorstwach, obowiązek obecności w sieci. Nie wystarczy tylko podstawowa wiedza o Internecie, by móc w nim sprzedawać swoje produkty. Konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego wyjście z jej…
dowiedz się więcej