Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej.

W marcu przeprowadziliśmy szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych” dla agencji interaktywnej.Naszym klientem była firma skupiona na budowie przyciągających wzrok i sprawnie działających stron internetowych. Jej klientami są zarówno firmy prywatne, jak i instytucje publiczne, posiada dwudziestoletnie doświadczenie na rynku i liczne nagrody takie jak IT Future, HIT Wielkopolski czy Ekomers.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poprawienie umiejętności wystąpień publicznych pracowników firmy.

Przebieg szkolenia

Spotkanie trwało sześć godzin. Podczas zajęć z zakresu prezentacji wystąpień publicznych uczestnicy poszerzyli i usystematyzowali swoją wiedzę z zakresu:

  • prawidłowej konstrukcji prezentacji,
  • zachowania na scenie, podczas przemówień,
  • tworzenia skutecznych i angażujących historii.

Po części wykładowo-ćwiczeniowej, podczas której trener przekazywał najważniejsze informacje i porady z zakresu wystąpień publicznych, uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności. Ich zadaniem było przygotowanie krótkiego wystąpienia i prezentacja przed pozostałymi uczestnikami spotkania. Po realizacji zadania, każdy z występujących otrzymał indywidualną informację zwrotną od trenera: jakie elementy są prawidłowe, co należy poprawić, a co może stanowić siłę prezentacji konkretnego uczestnika.

Rezultaty szkolenia

Nasz klient intensywnie uczestniczy w konferencjach i wydarzeniach branżowych, to tam zdobywa nowych klientów. Szkolenie z zakresu umiejętności prezentacji przełoży się na efektywniejsze pozyskiwanie klientów.

Rozwój umiejętności prezentacyjnych wymaga konsekwencji. Dla uczestników sugerowany jest cykl spotkań treningowych, niezbędny do wykształcenia prawidłowych postaw i nawyków scenicznych.

Dziękujemy pracownikom firmy za zaangażowanie w spotkanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Współpraca z klientem stanowi fundament skutecznego funkcjonowania organizacji w każdej branży. Jest to proces, który wymaga od uczestników nie tylko gotowości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, ale również otwartości na opinie i potrzeby innych. W ramach tego procesu kluczowe jest budowanie wzajemnego zaufania, co przyczynia się do efektywniejszego rozwiązywania problemów i osiągania wspólnych celów. Współpraca w branży produkcyjnej nabiera szczególnego znaczenia, ponieważ bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami – relacja ze szkolenia

Sztuka prezentacji w firmie zarządzającej projektami jest nie tylko wyzwaniem, ale przede wszystkim kluczową umiejętnością, która decyduje o efektywności komunikacji między zespołami, klientami, a także wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami. W kontekście dynamicznego świata zarządzania projektami, gdzie decyzje muszą być podejmowane szybko, a informacje przekazywane w sposób jasny i przekonujący, umiejętność skutecznej prezentacji staje się fundamentem sukcesu. Nasze szkolenie dla jednej z firm zarządzających projektami,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Motywowanie zespołu w branży produkcyjnej jest nie tylko wyzwaniem, ale także koniecznością, by osiągać założone cele produkcyjne i utrzymywać wysoką jakość pracy. W obliczu ciągle rosnących wymagań rynkowych, dynamicznego rozwoju technologii oraz zmieniających się oczekiwań pracowników, menedżerowie i liderzy stoją przed zadaniem nieustannego poszukiwania skutecznych metod motywacyjnych. Właściwe podejście do motywacji może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, zadowolenie zespołu oraz redukcję absencji…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.