Spotkanie informacyjne „Dofinansowane szkolenia dla Twojej firmy” 17 października

Firma Warto Szkolić wraz z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Pracodawców Lewiatan, zaprasza na spotkanie informacyjne „Dofinansowane szkolenia dla Twojej firmy” z udziałem naszego Prezesa Marcina Grzelaka, członka WZP Lewiatan. Na spotkaniu zostaną omówione następujące zagadnienia:

  1. Możliwość otrzymania dofinansowania na szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych (BUR).
  2. Możliwość otrzymania dofinansowania na szkolenia z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS).
  3. Porównanie BUR i KFS – analiza porównawcza obu metod.
  4. Informacje, dotyczące pomocy w zdobyciu dofinansowania projektów szkoleniowych.

Termin spotkania:  17 października br., godz. 11.00-14.00,

Miejsce spotkania: Centrum Edukacji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, ul. Ziębicka 18, sala nr 104 

Rejestracja: asystent@wzp.org.pl lub tel. 61 657 60 51

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.