Sprawozdanie ze szkolenia Employer Branding dla lidera w branży pieczarkarskiej

26 kwietnia w miejscowości Piasek przeprowadziliśmy dla rodzinnej firmy “Karol Kania i Synowie” jednodniowe szkolenie z zakresu Employer Branding.

W szkoleniu wzięła udział kadra zarządzająca przedsiębiorstwa oraz  pracownicy działu HR oraz public relations. Łącznie grupa liczyła ponad trzydzieści osób.

Pan Karol Kania rozpoczął swoją wielką przygodę z pieczarkami … pięćdziesiąt lat temu! Był pionierem, jednym z pierwszych hodowców tego grzyba w Polsce. Od tego czasu rzeczywistość  mocno się zmieniła, ale firma doskonale poradziła sobie z nowymi warunkami prowadzenia biznesu. Obecnie firma zajmuje się wytwórnią podłoża pod uprawę pieczarek, posiada trzy zakłady przemysłowe, w tym jeden najnowocześniejszy w Europie, i zatrudnia kilkuset pracowników. Jest największą tego typu firmą w Polsce i głównym dostawcą podłoża dla producentów pieczarek w naszym kraju.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii employer brandingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania narzędzi EB w działaniach wizerunkowych firmy. Przyciąganie pracowników fizycznych, to w Polsce coraz większe wyzwanie, głównie ze względu na spadek bezrobocia i wzrost oczekiwań płacowych. Dlatego odpowiednio poprowadzony employer branding to klucz do utrzymania ciągłości produkcji i konieczność w obecnych warunkach rynkowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie miało formę szkoleniowo-warsztatową. W ramach pracy warsztatowej uczestnicy przygotowywali elementy, które będą mogli wykorzystać podczas działań rekrutacyjnych i employer brandingowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego pracownika, jak zainteresować pracowników ofertą firmy Karol Kania i Synowie oraz jak przyciągnąć i utrzymać w firmie największe talenty.

Oto szczegółowy plan szkolenia:

[table id=5 /]

Rezultaty szkolenia

Skuteczny employer branding to zarówno przyciąganie, jak i zatrzymywanie w firmie najlepszych pracowników. Dlatego też szkolenie nie ograniczyło się do zagadnień tzw. brandingu zewnętrznego, czyli pozyskiwania idealnych pracowników. Ale również skupiło się na budowaniu zadowolenia i lojalności pracowników (tzw. branding wewnętrzny).

Dziękujemy firmie Karol Kania i Synowie za docenienie naszego doświadczenia szkoleniowego i wybór do przeprowadzenia szkolenia właśnie firmy „Warto Szkolić”.

 

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.