Sprawozdanie ze szkolenia Employer Branding dla lidera w branży pieczarkarskiej

26 kwietnia w miejscowości Piasek przeprowadziliśmy dla rodzinnej firmy “Karol Kania i Synowie” jednodniowe szkolenie z zakresu Employer Branding.

W szkoleniu wzięła udział kadra zarządzająca przedsiębiorstwa oraz  pracownicy działu HR oraz public relations. Łącznie grupa liczyła ponad trzydzieści osób.

Pan Karol Kania rozpoczął swoją wielką przygodę z pieczarkami … pięćdziesiąt lat temu! Był pionierem, jednym z pierwszych hodowców tego grzyba w Polsce. Od tego czasu rzeczywistość  mocno się zmieniła, ale firma doskonale poradziła sobie z nowymi warunkami prowadzenia biznesu. Obecnie firma zajmuje się wytwórnią podłoża pod uprawę pieczarek, posiada trzy zakłady przemysłowe, w tym jeden najnowocześniejszy w Europie, i zatrudnia kilkuset pracowników. Jest największą tego typu firmą w Polsce i głównym dostawcą podłoża dla producentów pieczarek w naszym kraju.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii employer brandingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania narzędzi EB w działaniach wizerunkowych firmy. Przyciąganie pracowników fizycznych, to w Polsce coraz większe wyzwanie, głównie ze względu na spadek bezrobocia i wzrost oczekiwań płacowych. Dlatego odpowiednio poprowadzony employer branding to klucz do utrzymania ciągłości produkcji i konieczność w obecnych warunkach rynkowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie miało formę szkoleniowo-warsztatową. W ramach pracy warsztatowej uczestnicy przygotowywali elementy, które będą mogli wykorzystać podczas działań rekrutacyjnych i employer brandingowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego pracownika, jak zainteresować pracowników ofertą firmy Karol Kania i Synowie oraz jak przyciągnąć i utrzymać w firmie największe talenty.

Oto szczegółowy plan szkolenia:

[table id=5 /]

Rezultaty szkolenia

Skuteczny employer branding to zarówno przyciąganie, jak i zatrzymywanie w firmie najlepszych pracowników. Dlatego też szkolenie nie ograniczyło się do zagadnień tzw. brandingu zewnętrznego, czyli pozyskiwania idealnych pracowników. Ale również skupiło się na budowaniu zadowolenia i lojalności pracowników (tzw. branding wewnętrzny).

Dziękujemy firmie Karol Kania i Synowie za docenienie naszego doświadczenia szkoleniowego i wybór do przeprowadzenia szkolenia właśnie firmy „Warto Szkolić”.

 

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.