Sprawozdanie ze szkolenia Employer Branding dla lidera w branży pieczarkarskiej

26 kwietnia w miejscowości Piasek przeprowadziliśmy dla rodzinnej firmy “Karol Kania i Synowie” jednodniowe szkolenie z zakresu Employer Branding.

W szkoleniu wzięła udział kadra zarządzająca przedsiębiorstwa oraz  pracownicy działu HR oraz public relations. Łącznie grupa liczyła ponad trzydzieści osób.

Pan Karol Kania rozpoczął swoją wielką przygodę z pieczarkami … pięćdziesiąt lat temu! Był pionierem, jednym z pierwszych hodowców tego grzyba w Polsce. Od tego czasu rzeczywistość  mocno się zmieniła, ale firma doskonale poradziła sobie z nowymi warunkami prowadzenia biznesu. Obecnie firma zajmuje się wytwórnią podłoża pod uprawę pieczarek, posiada trzy zakłady przemysłowe, w tym jeden najnowocześniejszy w Europie, i zatrudnia kilkuset pracowników. Jest największą tego typu firmą w Polsce i głównym dostawcą podłoża dla producentów pieczarek w naszym kraju.

Cele szkolenia

Szkolenie miało na celu uporządkowanie strategii employer brandingowej firmy, ze szczególnym wskazaniem możliwości wykorzystania narzędzi EB w działaniach wizerunkowych firmy. Przyciąganie pracowników fizycznych, to w Polsce coraz większe wyzwanie, głównie ze względu na spadek bezrobocia i wzrost oczekiwań płacowych. Dlatego odpowiednio poprowadzony employer branding to klucz do utrzymania ciągłości produkcji i konieczność w obecnych warunkach rynkowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie miało formę szkoleniowo-warsztatową. W ramach pracy warsztatowej uczestnicy przygotowywali elementy, które będą mogli wykorzystać podczas działań rekrutacyjnych i employer brandingowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, w jaki sposób zaplanować komunikację, by trafiała ona do idealnego pracownika, jak zainteresować pracowników ofertą firmy Karol Kania i Synowie oraz jak przyciągnąć i utrzymać w firmie największe talenty.

Oto szczegółowy plan szkolenia:

[table id=5 /]

Rezultaty szkolenia

Skuteczny employer branding to zarówno przyciąganie, jak i zatrzymywanie w firmie najlepszych pracowników. Dlatego też szkolenie nie ograniczyło się do zagadnień tzw. brandingu zewnętrznego, czyli pozyskiwania idealnych pracowników. Ale również skupiło się na budowaniu zadowolenia i lojalności pracowników (tzw. branding wewnętrzny).

Dziękujemy firmie Karol Kania i Synowie za docenienie naszego doświadczenia szkoleniowego i wybór do przeprowadzenia szkolenia właśnie firmy „Warto Szkolić”.

 

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.