Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego!

Czym jest gospodarka cyfrowa?

Aby zrozumieć, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej, musimy zdefiniować samo pojęcie cyfrowej gospodarki. Jest to inaczej forma transakcji, w której zamiast fizycznego kontaktu i fizycznej wymiany dóbr mamy do czynienia ze współpracą w sposób elektroniczny. Jeszcze bardziej upraszczając termin, jest to wykorzystywanie technologii informatycznych w procesach gospodarki rynkowej. Jednym z tych procesów jest sprzedaż produktów i usług.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej a korzyści firm

Rozwinięcie kompetencji z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej oznacza między innymi:

  • poznanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych,
  • większe rozumienie zasad działania automatyzacji marketingu,
  • zrozumienie zasad i przykładów efektywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów,
  • nauczenie się identyfikacji metod i narzędzi niezbędnych przy sprzedaży w gospodarce cyfrowej,
  • ćwiczenia z posługiwania się narzędziami marketingu internetowego.

Warto pamiętać, że istnieją również pewne ogólne korzyści przedsiębiorstw, które sprawnie poruszają się w dziedzinie gospodarki cyfrowej. Wymienić można między innymi:

  • redukcję kosztów transakcji handlowych,
  • lepszy kontakt z klientem,
  • usprawnienie jakości przepływu informacji,
  • bycie na czasie,
  • przyspieszenie procesów handlowych,
  • pozbycie się problemu związanego z odległością geograficzną.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenia

Jako lider branży szkoleniowej zajmujemy się rozwojem pracowników także z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Jeżeli interesuje Cię to zagadnienie i chciałbyś, aby Twoja firma maksymalnie wykorzystała potencjał cyfryzacji, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Jest to możliwe także poprzez uczestnictwo w programie Akademia Menadżera Cyfryzacji.

Przypomnimy tylko, że projekt „Akademia menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji” jest w sporej części refinansowy firmom. Opisywane wyżej kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej to tylko część całego zakresu wiedzy i umiejętności, które można rozwinąć na naszych szkoleniach.

Celem programu jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicielskiej oraz pracowników w wiedzę i umiejętności niezbędne przy wdrożeniu transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zaufaj usługom Warto Szkolić! Będziemy z Tobą i Twoją firmą już od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora.

Paulina Michalska

Brand Manager, odpowiedzialna za rozwój marki, pozyskiwanie klientów i strategię komunikacji. Skutecznie buduje wizerunek firmy, tworzy angażujące treści SEO i dba o spójność przekazu we wszystkich kanałach. Dzięki przemyślanym działaniom znacząco zwiększyła sprzedaż oraz liczbę zapytań ofertowych, wzmacniając pozycję marki na rynku. Perfekcjonistka, ceniąca ład, terminowość i jasne zasady pracy. Posiada 5-letnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobyła w mediach lokalnych – radiu, telewizji i portalu informacyjnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (komunikacja i kulturoznawstwo) oraz Akademii Sztuk Scenicznych w Poznaniu (reżyseria).

dowiedz się więcej

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z zarządzania stresem i emocjami pomogą w dużej firmie?

Presja, emocje i wyniki – dlaczego strategiczne podejście do szkoleń jest kluczowe w dużej firmie? Efektywna praca w dużej korporacji nie jest dziełem przypadku. Wymaga nie tylko kompetencji technicznych, ale przede wszystkim pracowników, którzy potrafią radzić sobie z presją. Właśnie dlatego coraz więcej menedżerów zadaje sobie pytanie: jak realnie wspierać swoje zespoły? Nie chodzi tu o jednorazowe wykłady motywacyjne, ale o strategiczne podejście…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z obsługi klienta wspierają rozwój sprzedaży w średnich firmach?

Szkolenia z obsługi klienta jako klucz do rozwoju sprzedaży w średnich firmach Skuteczny rozwój sprzedaży w średnich firmach zależy dziś nie tylko od jakości produktu czy ceny, ale przede wszystkim od poziomu obsługi klienta. W realiach, gdzie konkurencja jest o jedno kliknięcie dalej, to właśnie doświadczenie klienta (Customer Experience) staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż w średnich firmach. Wiele średnich przedsiębiorstw inwestuje w marketing, zapominając,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji poprawiają relacje w zespole?

Dlaczego relacje w zespole są kluczowe dla biznesu? Firmy inwestują ogromne środki w nowe technologie, procesy i biura, często zapominając o najważniejszym spoiwie – relacjach międzyludzkich. Skuteczna współpraca nie jest dziełem przypadku. To wynik świadomego dbania o to, jak ludzie ze sobą rozmawiają. Złe nawyki komunikacyjne, niewypowiedziane frustracje i chaos informacyjny potrafią zniszczyć nawet najbardziej utalentowany zespół i fundamentalnie osłabić relacje w zespole. Właśnie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.