Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

Wszechobecna cyfryzacja sprawia, że zmieniły się także zwyczaje kupujących. Z tego powodu firmy muszą posiąść nowe kompetencje. Poniżej określimy dokładniej, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej i z jakiego powodu tak duży potencjał ma skorzystanie z programu Akademia Menadżera Cyfryzacji. Wybór usług szkoleniowych i doradczych z tego zakresu to doskonałe rozwiązanie dla menedżerów z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przekonaj się dlaczego!

Czym jest gospodarka cyfrowa?

Aby zrozumieć, czym jest sprzedaż w gospodarce cyfrowej, musimy zdefiniować samo pojęcie cyfrowej gospodarki. Jest to inaczej forma transakcji, w której zamiast fizycznego kontaktu i fizycznej wymiany dóbr mamy do czynienia ze współpracą w sposób elektroniczny. Jeszcze bardziej upraszczając termin, jest to wykorzystywanie technologii informatycznych w procesach gospodarki rynkowej. Jednym z tych procesów jest sprzedaż produktów i usług.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej a korzyści firm

Rozwinięcie kompetencji z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej oznacza między innymi:

  • poznanie nowoczesnych narzędzi cyfrowych,
  • większe rozumienie zasad działania automatyzacji marketingu,
  • zrozumienie zasad i przykładów efektywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów,
  • nauczenie się identyfikacji metod i narzędzi niezbędnych przy sprzedaży w gospodarce cyfrowej,
  • ćwiczenia z posługiwania się narzędziami marketingu internetowego.

Warto pamiętać, że istnieją również pewne ogólne korzyści przedsiębiorstw, które sprawnie poruszają się w dziedzinie gospodarki cyfrowej. Wymienić można między innymi:

  • redukcję kosztów transakcji handlowych,
  • lepszy kontakt z klientem,
  • usprawnienie jakości przepływu informacji,
  • bycie na czasie,
  • przyspieszenie procesów handlowych,
  • pozbycie się problemu związanego z odległością geograficzną.

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej – szkolenia

Jako lider branży szkoleniowej zajmujemy się rozwojem pracowników także z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej. Jeżeli interesuje Cię to zagadnienie i chciałbyś, aby Twoja firma maksymalnie wykorzystała potencjał cyfryzacji, zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Jest to możliwe także poprzez uczestnictwo w programie Akademia Menadżera Cyfryzacji.

Przypomnimy tylko, że projekt „Akademia menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji” jest w sporej części refinansowy firmom. Opisywane wyżej kompetencje z zakresu sprzedaży w gospodarce cyfrowej to tylko część całego zakresu wiedzy i umiejętności, które można rozwinąć na naszych szkoleniach.

Celem programu jest wyposażenie kadry menedżerskiej, a także właścicielskiej oraz pracowników w wiedzę i umiejętności niezbędne przy wdrożeniu transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie. Zaufaj usługom Warto Szkolić! Będziemy z Tobą i Twoją firmą już od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z zarządzania dla początkujących managerów?

Pierwsze kroki w roli managera – jakie szkolenia wybrać? Jakie szkolenia dla początkujących managerów z zarządzania wybrać, by już od pierwszych miesięcy w roli lidera budować autorytet, skutecznie prowadzić zespół i unikać najczęstszych błędów? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób, które właśnie awansowały lub przygotowują się do objęcia stanowiska kierowniczego. Początek kariery menedżerskiej to czas pełen wyzwań – wymaga nie tylko szybkiego przystosowania…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.