Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Stres i wypalenie zawodowe – jak pomóc swoim pracownikom? Szkolenie dla Bama Logistic - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Stres i wypalenie zawodowe – jak pomóc swoim pracownikom? Szkolenie dla Bama Logistic

Dziewiętnastego maja przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym dla firmy logistyczno-spedycyjnej Bama Logistic. W spotkaniu wzięło udział dwunastu pracowników.

BAMA Logistic to przedsiębiorstwo spedycyjne świadczące usługi transportowe w kraju i za granicą. Wyróżnikiem firmy jest dbałość o cały łańcuch dostaw: od załadunku i przewozu, poprzez rozładunek, udostępnianie magazynów. A także pomoc w dopełnieniu formalności koniecznych do transportu towaru w Polsce i za granicą.

Cele szkolenia

Firma zdecydowała się na skorzystanie z naszego szkolenia, aby wzmocnić wśród pracowników umiejętności radzenia sobie ze stresem. A także rozwinąć w nich odporność na wypalenie zawodowe. Głównym celem szkolenia było więc zapoznanie uczestników z narzędziami do zapobiegania i zmniejszania stresu w życiu osobistym i zawodowym. A także odkrycie z pomocą trenera metod radzenia sobie ze stresem najlepiej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb, charakteru oraz stylu pracy.

Pracownicy przedsiębiorstw logistycznych narażeni są na wyjątkowo wysoki poziom stresu: konieczność podejmowania błyskawicznych decyzji, szybkiej komunikacji, prowadzenie negocjacji cenowych, czy przekazywanie klientom informacji o opóźnieniach w dostawach; to wszystko zadania niewątpliwie wymagające dużej odporności na stres. Sytuacji nie poprawia praca na zmiany, również w nocy. Dlatego w przedsiębiorstwach logistycznych i spedycyjnych ważnym elementem polityki pracowniczej są regularne szkolenia, pomagając zatrudnionym opanować stres. A w konsekwencji chroniąc firmę przed koniecznością częstego szukania nowych pracowników.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia stosowano mini wykład oraz pracowano metodami aktywnymi, na które składały się: ćwiczenia zespołowe i indywidualne, dyskusje kierowane, wymiana doświadczeń, ankiety i kwestionariusze. Duży nacisk położono na trening praktycznych umiejętności relaksacyjnych, wspomagających odprężenie, regenerację i redukcję stresu, naukę wizualizacji i krótkich metod praktycznych obniżających napięcie, a więc m.in.:

  • naukę świadomego oddychania,
  • oddechu przeponowego,
  • relaksacji Jacobsona,
  • elementów asan jogi.

[table id=3 /]

Rezultaty szkolenia

Szkolenie dostarczyło uczestnikom wiedzy oraz umiejętności w zakresie radzenia sobie ze stresem oraz wypalenia zawodowego. Uczestnicy nabyli i rozwinęli:

  • praktyczne umiejętności redukowania stresu,
  • radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i trudnych,
  • uświadomili sobie znaczenie własnych emocji,
  • opanowali techniki ułatwiające kontrolowanie stresu, oraz metody pozwalające na długofalowe radzenie sobie ze stresem.

Dziękujemy pracownikom firmy Bama Logistic za czynny udział w szkoleniu. Życzymy pracownikom satysfakcji z wykonywanej pracy. Mamy nadzieję, że przekazane podczas szkolenia metody walki ze stresem przyniosą trwałe, pozytywne zmiany w jakości codziennej pracy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuczna inteligencja w firmie mleczarskiej – relacja ze szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej istotnym elementem w sektorze przemysłu spożywczego, w tym w firmach mleczarskich. Dzięki nowoczesnym technologiom, AI może wspierać automatyzację procesów produkcyjnych, monitorowanie jakości produktów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Wprowadzenie tych rozwiązań umożliwia firmom mleczarskim zwiększenie wydajności, redukcję kosztów oraz poprawę konkurencyjności na rynku. AI pozwala również na analizę ogromnych ilości danych, co ułatwia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmach produkcyjnych staje się coraz bardziej istotnym elementem strategii biznesowej, szczególnie w dobie rosnącej cyfryzacji rynku. Tradycyjnie firmy produkcyjne koncentrowały się na sprzedaży za pośrednictwem pośredników lub kanałów B2B, jednak zmiany w zachowaniach konsumenckich i potrzeba bezpośredniego dotarcia do klientów końcowych sprawiają, że e-commerce staje się atrakcyjną i skuteczną formą dystrybucji. Dzięki sprzedaży online firmy produkcyjne mogą skrócić łańcuch dostaw,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej – relacja ze szkolenia

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej jest niezwykle istotnym elementem skutecznego zarządzania zespołem i utrzymania płynności pracy. W branży, gdzie współpraca między różnymi działami – od produkcji, przez montaż, po profesjonalną obsługę klienta – jest kluczowa, napięcia i nieporozumienia mogą pojawiać się na różnych etapach realizacji zadań. Niewłaściwe zarządzanie konfliktami może prowadzić do opóźnień, spadku jakości, a nawet rozłamów w zespole. Dlatego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.