Corel Draw w praktyce, profesjonalna obsługa klientów i organizacja pracy, czyli szkolenia dla firmy HETMAN

Projekt sześciu szkoleń dla przedsiębiorstwa HETMAN 

Wiosną 2021 roku dla pracowników przedsiębiorstwa HETMAN zostało przeprowadzonych 6 szkoleń, które wchodziły w skład jednego projektu szkoleniowego. Celem projektu było zwiększenie kompetencji pracowników w zakresie zagadnień takich jak: obsługa programów komputerowych, profesjonalna obsługa klientów czy skuteczna prezentacja. Warto podkreślić, że szkolenia prowadzone były zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej. 

Profesjonalna obsługa klientów, skuteczna prezentacja, czyli szkolenie numer jeden

 Tematyką pierwszego szkolenia była profesjonalna obsługa klienta i skuteczna prezentacja. Szkolenie trwało dwa dni (23 marca oraz 29 marca) i składało się z dwóch modułów. Głównym celem szkolenia było zwiększenie wiedzy wśród uczestników, z zakresu komunikacji z klientem i skutecznej prezentacji. Moduł I był przede wszystkim nastawiony na wiedzę z zakresu komunikacji z klientem i tego, jak ważna jest ona podczas obsługi klienta. Uczestnicy dowiedzieli się także o wszystkich najważniejszych zagadnieniach z tematu komunikacji niewerbalnej, czyli tego, jak gesty i zachowania potrafią aktywnie wpływać na proces sprzedażowy. Na koniec dnia,  pracownicy dowiadywali się najważniejszych informacji dotyczących analizy transakcyjnej i jej zastosowania w kontaktach z klientem. Pierwszy dzień szkolenia zakończył się o godzinie 16.00

Moduł drugi prowadzony był 29 marca i był to drugi dzień szkolenia prowadzonego przez Patrycję Maślankiewicz. Głównym celem drugiego dnia szkolenia, było przedstawienie skutecznych metod i sposobów na prezentację wystąpień przed publicznością. Uczestnicy szkolenia poznali po co uczyć się przemawiania i prezentacji, dowiedzieli się tego, jak ważna jest gestykulacja, mowa ciała i intonacja głosu. Wzięli udział w praktycznych ćwiczeniach doskonalących publiczne przemówienia. Strach i stres, który jest naturalną reakcją na przemowę przed publicznością, można zniwelować praktycznie do zera. Pomoże to w prezentowaniu oferty sklepu, dlatego też uczestnicy szkolenia doskonalili swoje umiejętności retoryczne. 

Szkolenie z obsługi programu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym 

 Program MS Excel jest podstawowym oprogramowaniem, które znajduje wiele zastosowań. Szkolenie z obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym, prowadzone było w dwóch częściach, pierwsza odbyła się stacjonarnie, zaś druga zdalnie. 

Zarówno pierwsza, jak i druga część szkolenia prowadzona była przez Roberta Kopjasa, niezależnego eksperta z dziedziny IT. Podczas pierwszego szkolenia, uczestnicy nabyli wiedzę z zakresu formatowania komórek i tabeli, tworzenia i modyfikacji nazwanych zakresów, a także sprawdzania poprawności danych. 

Drugie szkolenie odbyło się 12 kwietnia w formie zdalnej i było kontynuacją średniozaawansowanej wiedzy z obsługi programu MS Excel. Szkolenie trwało od 8:00 rano do 16:00. Uczestnicy szkolenia rozwieli swoje kompetencje w: formatowaniu warunkowym dla grup komórek i wykresów, pracy z listami danych, tworzeniu tabeli przestawnych. 

Dwuczęściowe szkolenie z zakresu obsługi programu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym, pozwoliło pracownikom dostrzec ogromny potencjał w oprogramowaniu, z którego korzysta się na co dzień. 

Corel Draw w praktyce, czyli szkolenie z obsługi programu graficznego 

 Programy graficzne to dziś zdecydowana podstawa w marketingu i handlu. Z tego właśnie powodu firma HETMAN zdecydowała się także na szkolenie z obsługi programu graficznego Corel Draw. Szkolenie trwało dwa dni (19.04.2021 – 20.04.2021) i prowadził je Sławomir Jakóbczak. 

Celem szkolenia było przygotowanie uczestników do skutecznej i efektywnej obsługi programu graficznego Corel Draw. Uczestnicy po szkoleniu wiedzieli już, w jaki sposób projektować ilustracje wektorowe i układy stron, a także jak efektywnie edytować zdjęcia. Warto dodać, że dwudniowe szkolenie zostało przeprowadzone w formie stacjonarnej. 

Organizacja pracy w przedsiębiorstwie usługowo-handlowym – szkolenie 

 Kolejnym szkoleniem zorganizowanym dla firmy Hetman było szkolenie o organizacji pracy w przedsiębiorstwie produkcyjno –handlowym. Szkolenie, które trwało od 23.04.2021 do 24.04.2021 poprowadził Łukasz Baj. Szkolenie rozpoczęło się od przedstawienia uczestnikom czym jest Lean Management, czyli tak zwane szczupłe zarządzanie. 

Następnie kursanci dowiedzieli się, w jaki sposób identyfikować nieefektywność w procesach, co jest szczególnie istotne. Rozróżnianie efektywnych narzędzi do pomiarów procesowych, a także rozróżnianie i wykorzystywanie narzędzi oraz technik mapowania procesów, pozwolił na dokładne przeszkolenie pracowników pod kątem analizy rozpiętości kierowania. 

Ostatnie szkolenie, czyli profesjonalne funkcjonowanie działu księgowości, produkcji i magazynu 

 Ostatnie szkolenie dla firmy Hetman poprowadził Samir Kayyali, trwało trzy dni (26-28-30.04.2021) i miało formę zdalną. Główną tematyką szkolenia było profesjonalne funkcjonowanie działu księgowości, produkcji i magazynu w warunkach pełnej księgowości podmiotów powiązanych, ceny transferowe. Uczestnicy szkolenia w ciągu trzech dni szkolenia online, dowiedzieli się w jaki sposób rozróżniać zmiany w przepisach podatkowych. Poznali również podstawowe informacje z obliczania kwot podatków. 

Co więcej, dużą wagę w trakcie szkolenia postawiono także na kontroli i stosowaniu zasad prawidłowości zapisów księgowych, wyliczeń i podsumowań oraz prawidłowy obieg dokumentacji. Po szkoleniu, uczestnicy są w stanie także trafnie definiować zasady ceny rynkowej oraz transakcji kontrolowanych. Potrafią także rozróżniać katalog metod szacowania cen transferowych. 

Podsumowanie 

 Projekt sześciu szkoleń dla pracowników firmy Hetman Krzysztof Korzep, Wiesław Korzep, Zakład Pracy Chronionej, SPÓŁKA JAWNA, był rozbudowanym podejściem do przeszkolenia zespołu, ponieważ zakres tematyki był bardzo szeroki. 

Uczestnicy dowiedzieli się, w jaki sposób korzystać z oprogramowania komputerowego (MS Excel, Corel Draw). Poznali również najważniejsze zagadnienia z zakresu takich jak  profesjonalna obsługa klientów czy skuteczna prezentacja. Dowiedzieli się wielu cennych informacji na temat funkcjonowania działu księgowości, produkcji i magazynu. Warto zaznaczyć, że szkolenia prowadzone były zarówno w formie stacjonarnej, jak i zdalnej. Dofinansowanie projektu uzyskane zostało za sprawą Podmiotowych Systemów Finansowania

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.