Szkolenia MS Office dla firmy KG Meble: Excel, Word i Power Point

W dniach 21-22 października oraz 4 listopada, przeprowadziliśmy szkolenia MS Office dla firmy pana Krzysztofa Głucha, KG Meble. Wzięło w nich udział dziesięć osób – menedżerowie oraz pracownicy techniczni zatrudnieni w przedsiębiorstwie. Cykl trzech ośmiogodzinnych spotkań wypełniła nam praca z pakietem MS Office.

Cele szkoleniowe

Szkolenia miały na celu nabycie podstawowych umiejętności obsługi programów MS Excel, MS Word oraz MS Power Point. Ze względu na wyraźne potrzeby zgłaszane przez uczestników, większą część szkolenia poświęciliśmy poznawaniu programu MS Excel.

Przebieg szkoleń

Zgodnie z oczekiwaniami zgłoszonymi przez uczestników, większość czasu szkoleniowego poświęciliśmy na poznawanie programu MS Excel. W tym zakresie największym zainteresowaniem cieszyła się nauka tworzenia podstawowych arkuszy kalkulacyjnych: ćwiczenia na podstawowych formułach obliczeniowych, tworzenie wykresów i prosta analiza danych.

Kurs podzieliliśmy na trzy odrębne części –  pierwsza poświęcona MS Word, druga – Excelowi, a ostatnia – PowerPointowi. Każdą z nich zrealizowaliśmy według schematu:

  • przedstawiamy zakres tematyczny obsługi programu który będzie ćwiczony,
  •  uwzględniamy potrzeby zgłaszane przez uczestników, dostosowując program do zgłaszanych potrzeb,
  • uczestnicy samodzielnie wykonują ćwiczenia praktyczne,  zaczerpnięte z przykładów ich codziennej pracy (ćwiczenia układane każdorazowo przez trenera przed szkoleniem, na podstawie wywiadu z klientem),
  • trener po każdym ćwiczeniu odpowiada na pytania i pomaga zrozumieć prawidłowe rozwiązanie zadań,

Kurs przebiegał w milej atmosferze, bez zakłóceń. Pracownicy najbardziej zainteresowani byli programem Excel i dlatego właśnie jemu poświęciliśmy największą część szkolenia MS Office dla firmy KG Meble.

Rezultaty szkoleń

Ćwiczenia zaowocowały stworzeniem profesjonalnej bazy danych. W efekcie przeprowadzonego szkolenia MS Office dla firmy KG Meble, jej pracownicy są w stanie przeprowadzić podstawowe analizy finansowe.

Dzięki kursowi pracownicy wzmocnili swoje kompetencje obsługi programów MS Word, MS Excel oraz MS Power Point. Mamy również nadzieję, że zaprezentowanie szerokich, niewykorzystywanych wcześniej w firmie KG Meble możliwości programów, będzie bodźcem do dalszego, już samodzielnego poznawania kolejnych przydatnych funkcji programu. Ponieważ były to szkolenia MS Office dla firmy na poziomie podstawowym, polecamy uczestnikom również udział w kolejnym, średnio zaawansowanym kursie (pełna oferta szkoleń komputerowych tutaj), a w szczególności MS Excel.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za czynny udział w naszym spotkaniu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.