Szkolenia sprzedażowe dla sklepów potentata branży mięsnej

W dniach 15-17 oraz 22-24 czerwca przeprowadziliśmy szkolenia sprzedażowe dla sklepów firmy „Artek” z Zielonej Góry. Pracowników podzieliliśmy na dwie grupy szkoleniowe – każda z nich wzięła udział w trzydniowych cyklu spotkań.

Firma „Artek” z powodzeniem działa na polskim rynku już od prawie trzydziestu lat, wciąż rozwijając sieć swoich sklepów i produktów. To ona kryje się za logiem sklepów „Żubr” oraz wędlinami „Staropolskie Wędliny” i „Zielona Kraina”. Łącznie w ofercie firma posiada aż 1000 (!) produktów mięsno-wędliniarskich i jest największych dystrybutorem tego typu towarów w zachodniej Polsce.

Cele szkolenia

Cykl szkoleniowy, który zrealizowaliśmy dla zielonogórskiej firmy miał na celu przede wszystkim wzmocnienie umiejętności odczytywania i kreowania potrzeb klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży.

Przebieg szkolenia

W trakcie sześciu dni szkoleniowych przeplataliśmy elementy pracy praktycznej z przekazywaniem wiedzy teoretycznej. Wykłady z użyciem prezentacji Power Point, ćwiczenia praktyczne oraz doradztwo eksperckie trenera na terenie sklepu to trzy główne formy szkoleniowe, które zastosowaliśmy.

Podczas cyklu szkoleniowego dla firmy „Artek” zrealizowaliśmy następujące bloki tematyczne:

  • merchandising: szczegółowe zasady ekspozycji,
  • sposoby odczytywania potrzeb klienta,
  • metody wpływu na decyzje zakupowe klientów,
  • kultura obsługi klienta,
  • zasady współpracy personelu.

Szeroko omówiliśmy zachowania klientów przy ladzie sprzedażowej, a trener wyznaczył m.in. jej „strefy ciepłe” – miejsca, w których należy ułożyć wysokomarżowe produkty. W formie wspólnej dyskusji uczestnicy wybierali również pośród prezentowanych przez trenera rozwiązań zwiększających sprzedaż te, które najlepiej sprawdzą się na terenie ich sklepu. W trakcie szkoleń poruszyliśmy również kwestię znaczenia otwartej komunikacji i współpracy pracowników na wysokość sprzedaży.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy przede wszystkim nauczyli się, jak wpływać na potrzeby klienta wykorzystując ułożenie towarów, komplementarność, zachowania indywidualne i grupowe. Ale co może ważniejsze, zrozumieli, że jakość współpracy w zespole i organizacji pracy bezpośrednio przekłada się na wyniki ich działu.

Dzięki szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” firma zyskała świadomy personel, który potrafi wykorzystać techniki wpływu na potrzeby klientów, zwiększając sprzedaż. Szkolenie wzmocni zaangażowanie pracowników i zdecydowanie zwiększy ich wydajność dzięki poprawionej organizacji pracy.

Na zakończenie chcemy serdecznie podziękować za zaangażowany udział w szkoleniach wszystkim uczestnikom, pracownikom firmy “Artek”. Natomiast wszystkich Was zapraszamy do odwiedzenia zakładki szkolenia sprzedażowe dla sklepów, firm usługowych i produkcyjnych na naszej stronie i skorzystania z naszych usług.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.