Szkolenia sprzedażowe dla sklepów potentata branży mięsnej

W dniach 15-17 oraz 22-24 czerwca przeprowadziliśmy szkolenia sprzedażowe dla sklepów firmy „Artek” z Zielonej Góry. Pracowników podzieliliśmy na dwie grupy szkoleniowe – każda z nich wzięła udział w trzydniowych cyklu spotkań.

Firma „Artek” z powodzeniem działa na polskim rynku już od prawie trzydziestu lat, wciąż rozwijając sieć swoich sklepów i produktów. To ona kryje się za logiem sklepów „Żubr” oraz wędlinami „Staropolskie Wędliny” i „Zielona Kraina”. Łącznie w ofercie firma posiada aż 1000 (!) produktów mięsno-wędliniarskich i jest największych dystrybutorem tego typu towarów w zachodniej Polsce.

Cele szkolenia

Cykl szkoleniowy, który zrealizowaliśmy dla zielonogórskiej firmy miał na celu przede wszystkim wzmocnienie umiejętności odczytywania i kreowania potrzeb klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży.

Przebieg szkolenia

W trakcie sześciu dni szkoleniowych przeplataliśmy elementy pracy praktycznej z przekazywaniem wiedzy teoretycznej. Wykłady z użyciem prezentacji Power Point, ćwiczenia praktyczne oraz doradztwo eksperckie trenera na terenie sklepu to trzy główne formy szkoleniowe, które zastosowaliśmy.

Podczas cyklu szkoleniowego dla firmy „Artek” zrealizowaliśmy następujące bloki tematyczne:

  • merchandising: szczegółowe zasady ekspozycji,
  • sposoby odczytywania potrzeb klienta,
  • metody wpływu na decyzje zakupowe klientów,
  • kultura obsługi klienta,
  • zasady współpracy personelu.

Szeroko omówiliśmy zachowania klientów przy ladzie sprzedażowej, a trener wyznaczył m.in. jej „strefy ciepłe” – miejsca, w których należy ułożyć wysokomarżowe produkty. W formie wspólnej dyskusji uczestnicy wybierali również pośród prezentowanych przez trenera rozwiązań zwiększających sprzedaż te, które najlepiej sprawdzą się na terenie ich sklepu. W trakcie szkoleń poruszyliśmy również kwestię znaczenia otwartej komunikacji i współpracy pracowników na wysokość sprzedaży.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy przede wszystkim nauczyli się, jak wpływać na potrzeby klienta wykorzystując ułożenie towarów, komplementarność, zachowania indywidualne i grupowe. Ale co może ważniejsze, zrozumieli, że jakość współpracy w zespole i organizacji pracy bezpośrednio przekłada się na wyniki ich działu.

Dzięki szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” firma zyskała świadomy personel, który potrafi wykorzystać techniki wpływu na potrzeby klientów, zwiększając sprzedaż. Szkolenie wzmocni zaangażowanie pracowników i zdecydowanie zwiększy ich wydajność dzięki poprawionej organizacji pracy.

Na zakończenie chcemy serdecznie podziękować za zaangażowany udział w szkoleniach wszystkim uczestnikom, pracownikom firmy “Artek”. Natomiast wszystkich Was zapraszamy do odwiedzenia zakładki szkolenia sprzedażowe dla sklepów, firm usługowych i produkcyjnych na naszej stronie i skorzystania z naszych usług.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.