Szkolenia transportowe – już dostępne w naszej ofercie

Jak większość z Was zauważyła, nieustannie rozszerzamy naszą ofertę szkoleniową. Przypominamy więc, że możecie w niej znaleźć również szkolenia transportowe, w ramach których, realizujemy cały szereg zagadnień związanych z branżą transportową. Jest to ogromna dawka wiedzy, którą doceni każda osoba, związana z branżą transportową.

Szkolenia transportowe – dla kogo?

Tematy realizowane w ramach oferty szkoleń transportowych będą szczególnie przydatne dla osób na wyższych szczeblach kariery w branży – koordynatorów czy właścicieli firm świadczących usługi z zakresu transportu towarów. Przewidzieliśmy także specjalne szkolenia dla kierowców, np. z zakresu obsługi  tachografów.

Warto wspomnieć, że również na te szkolenia można ubiegać się o dofinansowanie z puli Krajowego Funduszu Szkoleniowego czy Bazy Usług Rozwojowych. Więcej o dofinansowaniach na rok 2019 pisaliśmy tu [klik]. Wspomnimy tylko, że już teraz warto badać potrzeby firm z zakresie szkoleń, aby w I kwartale 2019 roku złożyć wniosek o dofinansowanie.

Zakres tematów

Starając się wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, opracowaliśmy sześć tematów obejmujących najważniejsze zagadnienia:

  • Prawne podstawy pracy spedytorów

W ramach tego szkolenia dowiecie się podstawowych rzeczy o formalnej stronie spedycji. Podczas szkolenia, poruszymy zagadnienie formalności w prawie transportowym jakie muszą zostać dopełnione w ramach wprowadzonej w 1956 roku Konwencji CMR. Dowiecie się też wszystkiego o przewozach kabotażowych a także rozwiniemy zagadnienie odpowiedzialności podmiotu zlecającego w zakresie przewozów nienormatywnych (np. wielkogabarytowych, etc.). Dowiecie się, że nie tylko na przewoźniku ciąży pewna odpowiedzialność w kontekście tego typu przewozów.

  • Czas pracy kierowcy oraz pojazdy nienormatywne

Poruszymy temat czasu pracy kierowcy, o którym było ostatnio bardzo głośno w mediach. Dowiecie się o normach regulacji czasu pracy kierowców, o karach grożących za ich przekroczenie, oraz wyjaśnimy jaka jest metodologia pomiaru i kontroli na przykładzie Inspekcji Transportu drogowego. W ramach tego szkolenia dowiecie się też wszystkiego o pojazdach nienormatywnych oraz o zakazach ruchu – jakie pojazdy są objęte zakazami, a które przewozy są nieobjęte zakazem. Poruszymy również prawną stronę tych zagadnień w kontekście wpływu przepisów na przyszłość polskiego transportu.

  • Normy czasu pracy kierowcy i obsługa tachografów

Szkolenie to szczególnie polecamy kierowcom oraz osobom odpowiedzialnym za formalne aspekty pracy kierowców. Dowiecie się jak szkolenia kierowców2prawidłowo opisywać wydruki i wykresówki, poznacie szczegóły przepisów regulujących normy czasu pracy kierowców, czy też przedstawimy wszystkie tajniki poprawnej rejestracji aktywności kierowców.

  • Rozliczanie czasu pracy kierowcy i podróży służbowych

W ramach tego tematu poruszymy kwestie ewidencji czasu pracy kierowcy. Dowiecie się jak poprawnie taką ewidencję prowadzić, jak wygląda kwestia wynagrodzenia za pracę kierowców, również w zakresie godzin nadliczbowych czy świąt. Wyjaśnimy też definicje czasu pracy kierowcy, dyżurów, etc. Opowiemy Wam także wszystko o dietach i ryczałtach w podróżach służbowych.

  • Reguły dostaw Międzynarodowej Izby Handlowej “INCOTERMS 2010”

Podczas tego szkolenia zapoznamy Was szczegółowo z pojęciem Incoterms, wyjaśnimy wszelkie funkcje, podziały reguł dostaw a także poznacie zakres stosowania. Dowiecie się także jak i czy Incoterms wpływa na normy prawa powszechnie obowiązującego

  • Zmiany w przepisach 2019

Podczas tego szkolenia dowiecie się o wszystkich zmianach w prawie, które wpływają na branżę transportową. Omówimy szczegółowo wszelkie nowelizacje ustaw oraz pozostawimy przestrzeń na zadanie wszystkich nurtujących Was pytań w tym zakresie. Szkolenie obowiązkowe dla wszystkich właścicieli firm transportowych. Dodamy, że zajęcia są prowadzone przez doświadczonych trenerów – wybitnych specjalistów w branży transportowej, którzy swoją wiedzę nieustannie aktualizują.

Zachęcamy do zastanowienia się, które ze szkoleń mogą być przydane w Waszej firmie i kto powinien w nich uczestniczyć. Oczywiście w razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami, a nasz przedstawiciel, pomoże Wam określić dokładne potrzeby Waszej firmy w zakresie szkoleń. Zapraszamy!

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.