Szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/ pełnomocnik ISO 9001”

Jedenastego lutego bieżącego roku przeprowadziliśmy indywidualne szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001” dla firmy Tachion. Jego głównym celem było przygotowanie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie jakością w firmie do zmian związanych z nowym standardem ISO 9001:2015. Było to spotkanie całodzienne.

Tachion to właściciel marki Konstal, firma zajmująca się sprzedażą hurtową produktów ze stali, pokryć dachowych oraz płyt warstwowych. Firma zdecydowała się skorzystać z naszego szkolenia Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001. Oprócz tego Tachion w lutym skorzystała również z dwóch innych szkoleń z oferty „Warto Szkolić”: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

Cele szkolenia

Każda duża lub średniej wielkości firma korzysta na wdrożeniu systemu zarządzania jakością według wymogów norm ISO. Norma ISO to sprawne planowanie produkcji, minimalizacja strat i ryzyka wystąpienia uchybień w produkcie, a w konsekwencji zadowolenie klienta. Firma Tachion od lat posiada certyfikat normy ISO, a w związku z pojawieniem się nowego standardu ISO 9001:2015 postanowiła skorzystać ze szkolenia, tak aby dostosowanie do znowelizowanej normy przebiegło szybko i sprawnie.

Cele szkolenia objęły:

  • Poznanie rozwiązań dostosowujących system zarządzania jakością do znowelizowanego standardu
  • Zrozumienie wymagań normy ISO 9001:2015
  • Poznanie zakresu obowiązków i odpowiedzialności audytora

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia przekazano wiedzę na temat normy ISO, zadań stojących przed pełnomocnikiem ISO oraz wiedzę dotyczącą przeprowadzania audytów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy odrębne bloki tematyczne:

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  • AUDYT WEWNĘTRZNY
  • ZADANIA PEŁNOMOCNIKA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Podczas szkolenia zrealizowaliśmy wykład, warsztaty oraz dyskusję na temat ISO. W ramach części warsztatowej trener przygotował dla uczestników materiał do ćwiczeń praktycznych: scenki audytowe.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie przekazało podstawową wiedzę niezbędną do  prawidłowego nadzorowania systemu zarządzania w firmie, a także pokazała rozwiązania pomagające w sprawny sposób dostosować obecnie funkcjonujący system zarządzania jakością do nowych standardów ISO 9001:2015.

Firmie Tachion dziękujemy za skorzystanie z usług naszej firmy i cieszymy się już na kolejne szkolenia, o których poprowadzenie zostaliśmy już poproszeni: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.