Szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/ pełnomocnik ISO 9001”

Jedenastego lutego bieżącego roku przeprowadziliśmy indywidualne szkolenie „Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001” dla firmy Tachion. Jego głównym celem było przygotowanie osoby odpowiedzialnej za zarządzanie jakością w firmie do zmian związanych z nowym standardem ISO 9001:2015. Było to spotkanie całodzienne.

Tachion to właściciel marki Konstal, firma zajmująca się sprzedażą hurtową produktów ze stali, pokryć dachowych oraz płyt warstwowych. Firma zdecydowała się skorzystać z naszego szkolenia Certyfikowany audytor wewnętrzny/pełnomocnik ISO 9001. Oprócz tego Tachion w lutym skorzystała również z dwóch innych szkoleń z oferty „Warto Szkolić”: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

Cele szkolenia

Każda duża lub średniej wielkości firma korzysta na wdrożeniu systemu zarządzania jakością według wymogów norm ISO. Norma ISO to sprawne planowanie produkcji, minimalizacja strat i ryzyka wystąpienia uchybień w produkcie, a w konsekwencji zadowolenie klienta. Firma Tachion od lat posiada certyfikat normy ISO, a w związku z pojawieniem się nowego standardu ISO 9001:2015 postanowiła skorzystać ze szkolenia, tak aby dostosowanie do znowelizowanej normy przebiegło szybko i sprawnie.

Cele szkolenia objęły:

  • Poznanie rozwiązań dostosowujących system zarządzania jakością do znowelizowanego standardu
  • Zrozumienie wymagań normy ISO 9001:2015
  • Poznanie zakresu obowiązków i odpowiedzialności audytora

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia przekazano wiedzę na temat normy ISO, zadań stojących przed pełnomocnikiem ISO oraz wiedzę dotyczącą przeprowadzania audytów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy odrębne bloki tematyczne:

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
  • AUDYT WEWNĘTRZNY
  • ZADANIA PEŁNOMOCNIKA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Podczas szkolenia zrealizowaliśmy wykład, warsztaty oraz dyskusję na temat ISO. W ramach części warsztatowej trener przygotował dla uczestników materiał do ćwiczeń praktycznych: scenki audytowe.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie przekazało podstawową wiedzę niezbędną do  prawidłowego nadzorowania systemu zarządzania w firmie, a także pokazała rozwiązania pomagające w sprawny sposób dostosować obecnie funkcjonujący system zarządzania jakością do nowych standardów ISO 9001:2015.

Firmie Tachion dziękujemy za skorzystanie z usług naszej firmy i cieszymy się już na kolejne szkolenia, o których poprowadzenie zostaliśmy już poproszeni: Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta oraz Negocjacje i manipulacje – Jak negocjować w świecie agresywnego biznesu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej