Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

W dniu 25.11.2017 , trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Blick Punkt.

Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

W dniu 25.11.2017 , trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Blick Punkt.

Szkolenie odbyło się w Jeleniej Górze w Hotelu Fenix. W szkoleniu wzięli udział Pracownicy zajmujący się telefoniczną i mailową obsługa klienta i sprzedażą. Wśród Uczestników znajdował się również Pracownik magazyny oraz jeden mobilny Przedstawiciel Handlowy, który obsługuje Klientów bezpośrednio.

Jak przebiegało szkolenie?

Szkolenie przebiegło zgodnie z przedstawionym harmonogramem. Szkolenie było realizowane metodą warsztatową łączoną z mini wykładami, które stanowiły podstawę do pracy warsztatowej. Część praktyczna stanowiła 80 % zrealizowanego szkolenia. Stosowane metody miały za cel aktywnie angażować wszystkich Uczestników do intensywnej pracy.

W trakcje szkolenie zastosowano między innymi:

  • dyskusje moderowaną,
  • analizę materiału wideo
  • analizę sytuacji problemowych z miejsca pracy uczestników,
  • ćwiczenia aktywizujące wprowadzające wykorzystanie narzędzi obsługi klienta
  • nauka przez zabawę

W celu aktywizacji grupy, budowania zaangażowania, uwagi uczestników, a także sprawdzania poziomu zrozumienia przekazywanych treści, Trener prowadzący zadawał pytania ukierunkowane na konkretne sytuacje i pytania per osoba oraz per grupa.

W trakcie warsztatów pracowano nad rozwojem kompetencji związanych z obsługa klienta oraz technikami sprzedaży.

Czego nauczyli się uczestnicy szkolenia?

Uczestnicy poznali nowy model sprzedaży relacyjnej, który z jednej strony pozwoli im podnieść efektywność sprzedaży, z drugiej podniesie jeszcze bardziej jakość obsługi klienta w Blick Punkt. Podczas warsztatów Uczestnicy wypracowali sposoby na odróżnienie się od konkurencji na samym początku rozmowy z Klientem. Stworzyli szereg pytań oraz katalog języka korzyści, który umożliwi im budować relację z Klientem oraz przekonywać do myślenie ukierunkowanego na pozytywne doświadczenie.

Uczestnicy poznali również model, który pomoże im w trudnych sytuacjach z Klientem, dojść do porozumienia lub przynajmniej zminimalizować jego negatywne doświadczenie po kontakcie z firmą.

Dzięki pełnemu zaangażowaniu osób w trakcie całego warsztatu udało się omówić wiele sytuacji i wypracować konkretne ścieżki postępowania w danych symulacjach obsługowych.

Jak szkolenie pomoże w realizacji zadań w firmie?

  • Podniesie jakość obsługi klienta
  • Pozwoli szybciej zbudować mocne relacje z Klientami
  • Umożliwi odpowiednio reagować na trudne sytuacje w obsłudze Klienta

Sugestie rozwojowe

Poniżej kilka rekomendacji odnośnie pracy z zespołem, opartych o doświadczenie, rozmowy przeprowadzone przed szkoleniem, jak również obserwacje poczynione podczas szkolenia:

  • Motywowanie Pracowników do stosowania nowo nabytej wiedzy
  • Ciągłe podnoszenia ich umiejętności poprzez bezpośrednią pracę z nimi za pomocą coachingu, udzielania informacji zwrotnych
  • Wprowadzenie stałego procesu szkolenia Pracowników, który pomoże w utrzymaniu odpowiedniej jakości, utrwalaniu pozytywnych zachowań oraz eliminowaniu tych złych
  • Rozwinięcie szkolenia w zakresie technik sprzedażowych
  • Praca OJT (on the job training), która umożliwi wdrożenie szybkich zmian na poziomie zachowań

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Blick Punkt za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w branży wędliniarskiej – relacja ze szkolenia Branża wędliniarska, choć korzystająca z tradycji sięgających wieków, nie unika wpływu nowoczesnego, cyfrowego świata. Zmieniające się trendy konsumenckie, rosnąca konkurencja i dynamiczne otoczenie biznesowe wymagają od producentów wędlin elastyczności i nowoczesnych rozwiązań. W takim kontekście marketing cyfrowy staje się nieodzownym narzędziem, pozwalającym na przetrwanie i rozwój wędliniarni w erze digitalizacji. Z naszych usług skorzystała firma,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie projektami w firmie produkcyjnej stanowi kluczowy element skutecznego funkcjonowania i konkurencyjności w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym. Firmy produkcyjne, niezależnie od swojej wielkości, często zmierzyć się muszą z różnorodnymi projektami, takimi jak wdrażanie nowych produktów, optymalizacja procesów produkcyjnych czy też dostosowywanie się do zmieniających się regulacji i standardów. Sukces w tych przedsięwzięciach zależy w dużej mierze od umiejętności…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia

AI w sprzedaży – relacja ze szkolenia W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, w którym konkurencja stale rośnie, przedsiębiorstwa muszą wykorzystać nowoczesne narzędzia i technologie, aby odnieść sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, którym należy poświęcić uwagę, jest skuteczność procesów sprzedażowych. W tym kontekście sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym elementem transformacji biznesowej, pozwalając firmom osiągnąć wyższy poziom personalizacji.…
dowiedz się więcej