Szkolenie dla firmy Maldrobud

Ostatnie miesiące to czas zwiększonego zainteresowania firm zatrudniających zawodowych kierowców (firmy transportowe, budowlane) naszymi szkoleniami. Jaka jest tego przyczyna? Istotne zmiany w ustawodawstwie, które weszły w życie we wrześniu bieżącego roku. Kary za niektóre naruszenia zwiększyły się wyraźnie, warto więc skorzystać ze szkolenia i uniknąć nieprzyjemnej niespodzianki.

Firma Maldrobud, jedna z czołowych firm budowlanych, postanowiła skorzystać z usług naszych ekspertów. Było to pięciogodzinne, jednodniowe spotkanie, w którym udział wzięli pracownicy nadzorujący pracę kierowców.

Cel szkolenia

Celem szkolenia było przede wszystkim zapoznanie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kierowców zawodowych, w tym najnowszych, które weszły w życie 3 września 2018 roku.

Przebieg szkolenia

Szkolenie podzielone było na dwie, główne części. W pierwszej uczestnicy szkolenia zapoznali się z podstawowymi definicjami związanymi z czasem pracy kierowców, normami czasu pracy kierowców oaz obowiązkami kierowców w zakresie prawidłowej obsługi tachografów. W drugiej części przedstawiono zasady prawidłowego prowadzenia ewidencji czasu pracy kierowców i wynagradzania pracowników.

Podczas szkolenia duży nacisk położono na analizę i interpretację przepisów prawa regulujących pracę kierowców, w tym najnowszych:

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o czasie pracy kierowców,
  • Kodeks Pracy,
  • Rozporządzenie unijne 3821/85,
  • Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o tachografach (obowiązującej od września 2018),
  • Umowa AETR,
  • Rozporządzenie unijne 561/2006.

Szkolenie bogate było również w praktyczne ćwiczenia, oparte o przykład samej firmy Maldrobud, m.in.:

  • Zasady rozliczania czasu pracy i ewidencji kierowców przy różnych formach zatrudnienia,
  • Analiza czynności i omówienie problemów na podstawie danych odczytanych z kart kierowców uczestników szkolenia.

Omówiono również jak przygotować się do Kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zapoznano uczestników z najczęściej stosowanymi przez kierowców manipulacjami.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy nadzorujący pracę kierowców mogą planować ich zadania w zgodzie z przepisami oraz właściwie reagować w przypadku nieprawidłowości. Osoby rozliczające czas pracy kierowców, mogą wprowadzić korzystne dla firmy warunki zatrudnienia kierowców, nie powodując naruszeń przepisów.

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.