Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

W miesiącu wrześniu, trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Smart Automation.

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie odbyło się 25.09.2017 w siedzibie firmy w Olsztynie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie techniki i metod skutecznej komunikacji w zespole, roli synergii i komunikacji perswazyjnej oraz etapy budowania i rozwoju zespołu. A także umiejętność zastosowania techniki i metody skutecznej komunikacji w zespole. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznali sposoby na to jak radzić sobie z barierami komunikacyjnym, kontrolować własne zachowania niewerbalne w relacji ze współpracownikami oraz opanować metody podnoszące zdolności komunikacyjne.

Schemat szkolenia

Szkolenie podzielone zostało na dwie części: teoretyczną oraz warsztatową.

W pierwszej części szkolenia, uczestnicy poznali swoje temperamenty, typy osobowości dzięki czemu zdiagnozowany został ich własny styl komunikacji oraz sposób komunikowania się w zespole.

Następnie metodami warsztatowymi uczestnicy poznali podstawy efektywnej komunikacji w zespole. Dowiedzieli się jak się komunikować zarówno bezpośrednio jak i w komunikacji mailowej.

W formie ćwiczeń uczestnicy poznali sposoby porozumienia się z innymi osobami, w ramach tego samego temperamentu  oraz odmiennego.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak aranżować przestrzeń i dystans w komunikacji niewerbalnej z współpracownikami i klientami oraz w jaki sposób wywierać wpływ podczas komunikacji.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy zapoznali się także z etapami budowania zespołu.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Przeprowadzone szkolenie przede wszystkim dało jego uczestnikom wiedzę na temat tego jaki posiadają własny styl komunikacji oraz jaką rolę pełnią w zespole.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak zwiększyć efektywność pracy w zespole poprzez umiejętne dobieranie współpracowników. Efektem szkolenia było także nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacji konfliktowej.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy przy pomocy trenera określili kierunek dalszej pracy nad rozwojem umiejętności komunikacyjnych.

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Smart Automation za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej