Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

W miesiącu wrześniu, trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Smart Automation.

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie odbyło się 25.09.2017 w siedzibie firmy w Olsztynie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie techniki i metod skutecznej komunikacji w zespole, roli synergii i komunikacji perswazyjnej oraz etapy budowania i rozwoju zespołu. A także umiejętność zastosowania techniki i metody skutecznej komunikacji w zespole. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznali sposoby na to jak radzić sobie z barierami komunikacyjnym, kontrolować własne zachowania niewerbalne w relacji ze współpracownikami oraz opanować metody podnoszące zdolności komunikacyjne.

Schemat szkolenia

Szkolenie podzielone zostało na dwie części: teoretyczną oraz warsztatową.

W pierwszej części szkolenia, uczestnicy poznali swoje temperamenty, typy osobowości dzięki czemu zdiagnozowany został ich własny styl komunikacji oraz sposób komunikowania się w zespole.

Następnie metodami warsztatowymi uczestnicy poznali podstawy efektywnej komunikacji w zespole. Dowiedzieli się jak się komunikować zarówno bezpośrednio jak i w komunikacji mailowej.

W formie ćwiczeń uczestnicy poznali sposoby porozumienia się z innymi osobami, w ramach tego samego temperamentu  oraz odmiennego.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak aranżować przestrzeń i dystans w komunikacji niewerbalnej z współpracownikami i klientami oraz w jaki sposób wywierać wpływ podczas komunikacji.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy zapoznali się także z etapami budowania zespołu.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Przeprowadzone szkolenie przede wszystkim dało jego uczestnikom wiedzę na temat tego jaki posiadają własny styl komunikacji oraz jaką rolę pełnią w zespole.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak zwiększyć efektywność pracy w zespole poprzez umiejętne dobieranie współpracowników. Efektem szkolenia było także nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacji konfliktowej.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy przy pomocy trenera określili kierunek dalszej pracy nad rozwojem umiejętności komunikacyjnych.

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Smart Automation za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.