Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie dla JMP Flowers, kwiatowego potentata na polskim rynku - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie dla JMP Flowers, kwiatowego potentata na polskim rynku

Szkolenie dla JMP Flowers, kwiatowego potentata na polskim rynku

Przyszła wiosna i cała Polska rusza po sadzonki do balkonowych doniczek lub przydomowego ogródka. Z dużym prawdopodobieństwem kupimy kwiaty wyprodukowane przez JMP Flowers, bo to największy producent kwiatów ogrodowych w Polsce. Nasz trener Marcin Grzelak miał ostatnio przyjemność przeprowadzić szkolenie dla tego kwiatowego giganta.

Szkolenie dla JMP Flowers, kwiatowego potentata na polskim rynku

Przyszła wiosna i cała Polska rusza po sadzonki do balkonowych doniczek lub przydomowego ogródka. Z dużym prawdopodobieństwem kupimy kwiaty wyprodukowane przez JMP Flowers, bo to największy producent kwiatów ogrodowych w Polsce. Nasz trener Marcin Grzelak miał ostatnio przyjemność przeprowadzić szkolenie dla tego kwiatowego giganta.

W spotkaniu uczestniczyła różnorodna grupa pracowników JMP Flowers: zarówno sprzedawcy, dział marketingu, jak i członkowie zarządu.

Od sadzonki do klienta

JMP Flowers to z jednej strony firma produkcyjna, zajmująca się hodowlą kwiatów, a z drugiej również ogólnopolska sieć hurtowni kwiatowych i kwiaciarni. W ten sposób przedsiębiorstwo trzyma puls na całym łańcuchu produkcyjno-sprzedażowym, od sadzonki do klienta.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było przybliżenie zasad merchandisingu i zademonstrowanie ich praktycznego wdrożenia już w konkretnym, fizycznym sklepie.

Przebieg szkolenia

Pierwsza część odbywała się na sali szkoleniowej: omówiono elementy profilu klienta, schemat działania klienta oraz oczywiście rodzaje działań merchandisingowych wspomagających zabiegi marketingowe. Również dokładnie zaprezentowano ścieżkę zakupową klienta: dostosowanie do niej ułożenia asortymentu i ustawienie produktów w przestrzeni sklepów tak, aby klienci poruszali się po sklepie w taki sposób, w jaki chce właściciel sklepu.

Na drugą część szkolenia przenieśliśmy się już do sklepu JMP Flowers, gdzie przystąpiliśmy do części praktycznej. Trener zaproponował zmianę rozkładu regałów w sklepie, tak aby stworzyć nową, zgodną z zasadami merchandisingu ścieżkę klienta. Zmieniona została również ekspozycja w poszczególnych punktach sklepu, m.in. zróżnicowano ekspozycję kwiatową i przesunięto regały z donicami tak, aby lepiej przyciągały wzrok.

Część praktyczna szkolenia została na koniec podsumowana oraz zostały zaproponowane dalsze działania wdrożeniowe, do wykonania przez pracowników po zakończeniu szkolenia.

Rezultaty szkolenia

Szkolenia dały nie tylko wiedzę teoretyczną, ale silnie opierały się na ćwiczeniach praktycznych. W przypadku tego szkolenia już w ramach spotkania trener zaproponował konkretne zmiany w układzie przestrzennym sklepu i osobiście zmienił ułożenie towarów na niektórych regałach.

Szkolenie będzie kontynuowane: trener za kilka miesięcy odwiedzi wybrane punkty handlowe i sprawdzi, na ile pracownikom udało się wdrożyć proponowane zmiany. Zasugeruje również dodatkowe działania, które mogłyby wzmocnić pozytywny efekt strategii merchandisingowej w tych konkretnych placówkach.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rola liderów w kreowaniu wartości firmowych – relacja ze szkolenia

Rozwój liderów w branży konfekcjonowania i pakowania przesyłek Jedna z firm specjalizujących się w usługach konfekcjonowania i pakowania zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie szkolenia z kreowania wartości firmy dla swojej kadry liderów. Głównym celem był rozwój kompetencji przywódczych związanych z budowaniem pozytywnej kultury pracy opartej na wartościach firmowych. W firmach tej branży, gdzie procesy są intensywne i wymagają ścisłej koordynacji, wartości firmowe pełnią kluczową rolę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Projektowanie kampanii marketingowych w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Znaczenie i praktyka projektowania kampanii marketingowych w branży transportowej Tworzenie kampanii marketingowych odgrywa kluczową rolę w budowaniu skutecznych strategii biznesowych, szczególnie w branżach takich jak transport, gdzie konkurencja jest intensywna, a potrzeby klientów szybko się zmieniają. Efektywne działania marketingowe nie tylko zwiększają rozpoznawalność marki, ale również przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania relacji z dotychczasowymi. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym, umiejętność precyzyjnego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.