Szkolenie Excel dla firmy Mark Drew. Szybkie i bezbłędne wyliczenia!

Szkolenie Excel dla firmy Mark Drew zrealizowaliśmy w lipcu, w siedzibie firmy. Mark Drew działa w branży drzewnej, zajmując się produkcją schodów, podłóg oraz różnego rodzaju elementów klejonych z drewna. Nasz klient to firma ze 100% polskim kapitałem, w tym roku świętująca trzydziestolecie swojej działalności. Zakłady produkcyjne przedsiębiorstwa położone są w Boduszewie, oddalonym czterdzieści kilometrów od Gniezna.

Cele szkolenia

Celem szkolenia był rozwój kompetencji cyfrowych pracowników biurowych firmy w zakresie programu Excel.

Przebieg szkolenia

Nasze spotkanie realizowaliśmy w formie pracy indywidualnej, wspomaganej przez trenera. Uczestnicy nauczyli się podstawowych formuł Excela, budowania ich i łączenia ze sobą. Oprócz tego usprawniali pracę z danymi: wyliczanie, poprawianie oraz wykorzystanie tabeli przestawnych.

Szkolenie, dzięki małej grupie słuchaczy, przebiegało dynamicznie, wykonanych zostało wiele ćwiczeń utrwalających praktyczną pracę z programem Excel. Już w trakcie zajęć uczestnicy otwierali swoje firmowe pliki i udoskonalali ich formuły.

Rezultaty szkolenia

Dzięki temu, że grupa była niewielka, a uczestnicy bardzo zaangażowani, szkolenie Excel dla firmy Mark Drew przerosło oczekiwania zarówno grupy, jak i naszego trenera. W konsekwencji uczestnicy z poziomu podstawowego przeszli na poziom średniozaawansowany znajomości programu Excel. Zalecamy dalsze powtarzanie przećwiczonych przykładów i … więcej odwagi, wiary we własnej siły w pracy z Excelem, bo potencjał macie bardzo dobry! Trzymamy kciuki!

Zainteresowanych naszymi szkoleniami Excel odsyłamy do przykładowego planu usługi i oczywiście zapraszamy do kontaktu. Czekamy na Was!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.