Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Relacja z realizacji projektu - szkolenie firmy SKIVAK

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Poznańskie przedsiębiorstwo Skivak to agencja, która zapewnia kompleksowe wsparcie marketingowe przekładające się na wyniki jej klientów. Specjaliści tej firmy zajmują się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych. Począwszy od copywritingu, skończywszy na designie. Szkolenie prowadzone przez Warto Szkolić odbyło się 24.02.2022, a także 3.03.2022 i objęło następujące zagadnienia: zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i uprawnień.

Szkolenie dla Skivak – zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to odpowiedzialne i złożone zajęcie. W firmach ważna jest zarówno wiedza psychologiczna, jak i umiejętność jej zastosowania w praktyce. W trakcie zajęć prowadzonych dla pracowników poznańskiej agencji trener przekazywał wiedzę z zakresu między innymi:

  • komunikacji w zespole,
  • zarządzania emocjami w zespole pracowniczym,
  • motywatorów.

Skivak – motywowanie pracowników

Bardzo docenionym elementem szkolenia dla firmy Skivak było omówienie pomysłów na motywowanie pozafinansowe. W trakcie prowadzonego szkolenia trener Warto Szkolić przedstawił najskuteczniejsze strategie, a także taktyki stosowane w ramach motywowania pracowników. Dzięki tej części zajęć uczestnicy nauczyli się mechanizmów, na jakich oparte jest skuteczne motywowanie. Spodziewanym rezultatem uczestnictwa pracowników Skivak w szkoleniu jest podniesienie efektywności firmy.

Szkolenie Skivak –  delegowanie zadań i uprawnień

Uczestnicy poznali także założenia i techniki efektywnego delegowania zadań. To kluczowa umiejętność dla osób, które obejmują stanowiska kierownicze. W trakcie szkolenia pracowników firmy Skivak poruszone zostały następujące aspekty:

  • ocena czasu, złożoności i trudności zadań,
  • procedura delegacji zadań,
  • poziomy delegowania,
  • korzyści i problemy wynikające z delegowania zadań i uprawnień.

W trakcie tej części szkolenia kluczowe okazało się zebranie dobrych praktyk świadomego delegowania.  Uczestnicy wzięli również udział w tematycznych ćwiczeniach.

Szkolenie pracowników Skivak – zastosowane metody szkoleniowe

W ramach prowadzonych zajęć trener wykorzystał studium przypadku, czyli tak zwane case study. Uczestnicy mieli zatem okazję zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w ćwiczeniach. Było to okazją do przytoczenia różnych historii, a także analogii, a następnie znalezienia praktycznych rozwiązań problemów. Uczestnicy szkolenia (pracownicy firmy Skivak) odgrywali także role i symulowane były zadania, przed którymi często stają w pracy.

Podsumowanie – szkolenie pracowników firmy Skivak

Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu podwyższył się poziom kompetencji menedżerskich u specjalistów poznańskiego przedsiębiorstwa Skivak. Wszystkie osoby, które wzięły udział w zajęciach wykazały się bardzo dużym poziomem zaangażowania i aktywnością. Nic dziwnego, bo szkolenia, które prowadzą trenerzy Warto Szkolić są za każdym razem nie tylko bogate w przekazywaną wiedzę, ale również ciekawe.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.