Szkolenie pracowników firmy Skivak

Szkolenie pracowników firmy Skivak

Poznańskie przedsiębiorstwo Skivak to agencja, która zapewnia kompleksowe wsparcie marketingowe przekładające się na wyniki jej klientów. Specjaliści tej firmy zajmują się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych. Począwszy od copywritingu, skończywszy na designie. Szkolenie prowadzone przez Warto Szkolić odbyło się 24.02.2022, a także 3.03.2022 i objęło następujące zagadnienia: zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, delegowanie zadań i uprawnień.

Szkolenie dla Skivak – zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem to odpowiedzialne i złożone zajęcie. W firmach ważna jest zarówno wiedza psychologiczna, jak i umiejętność jej zastosowania w praktyce. W trakcie zajęć prowadzonych dla pracowników poznańskiej agencji trener przekazywał wiedzę z zakresu między innymi:

  • komunikacji w zespole,
  • zarządzania emocjami w zespole pracowniczym,
  • motywatorów.

Skivak – motywowanie pracowników

Bardzo docenionym elementem szkolenia dla firmy Skivak było omówienie pomysłów na motywowanie pozafinansowe. W trakcie prowadzonego szkolenia trener Warto Szkolić przedstawił najskuteczniejsze strategie, a także taktyki stosowane w ramach motywowania pracowników. Dzięki tej części zajęć uczestnicy nauczyli się mechanizmów, na jakich oparte jest skuteczne motywowanie. Spodziewanym rezultatem uczestnictwa pracowników Skivak w szkoleniu jest podniesienie efektywności firmy.

Szkolenie Skivak –  delegowanie zadań i uprawnień

Uczestnicy poznali także założenia i techniki efektywnego delegowania zadań. To kluczowa umiejętność dla osób, które obejmują stanowiska kierownicze. W trakcie szkolenia pracowników firmy Skivak poruszone zostały następujące aspekty:

  • ocena czasu, złożoności i trudności zadań,
  • procedura delegacji zadań,
  • poziomy delegowania,
  • korzyści i problemy wynikające z delegowania zadań i uprawnień.

W trakcie tej części szkolenia kluczowe okazało się zebranie dobrych praktyk świadomego delegowania.  Uczestnicy wzięli również udział w tematycznych ćwiczeniach.

Szkolenie pracowników Skivak – zastosowane metody szkoleniowe

W ramach prowadzonych zajęć trener wykorzystał studium przypadku, czyli tak zwane case study. Uczestnicy mieli zatem okazję zastosować nabytą wiedzę i umiejętności w ćwiczeniach. Było to okazją do przytoczenia różnych historii, a także analogii, a następnie znalezienia praktycznych rozwiązań problemów. Uczestnicy szkolenia (pracownicy firmy Skivak) odgrywali także role i symulowane były zadania, przed którymi często stają w pracy.

Podsumowanie – szkolenie pracowników firmy Skivak

Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu podwyższył się poziom kompetencji menedżerskich u specjalistów poznańskiego przedsiębiorstwa Skivak. Wszystkie osoby, które wzięły udział w zajęciach wykazały się bardzo dużym poziomem zaangażowania i aktywnością. Nic dziwnego, bo szkolenia, które prowadzą trenerzy Warto Szkolić są za każdym razem nie tylko bogate w przekazywaną wiedzę, ale również ciekawe.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.