Szkolenie split payment i biała lista podatników dla firmy odzieżowej Hetman

W dniach 24-25 października przeprowadziliśmy dwa bloki szkoleniowe dla firmy odzieżowej Hetman: „Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” (szkolenie split paymentbiała lista podatników) oraz Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami”.

W spotkaniach uczestniczyło czterech pracowników firmy: kierownik, zastępca kierownika oraz dwóch pracowników działu księgowości i administracji.

Hetman to firma zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Jej produkty wytwarzane są wyłącznie na terenie naszego kraju. Na marginesie warto wspomnieć, o akcji 590powodow.pl, w której bierze udział Hetman – ogólnopolskiej kampanii zwiększającej świadomość polskich marek wśród konsumentów. Zachęcamy więc do brania udziału w tego typu kampaniach: to interesująca forma promocji dla firm produkujących polskie produkty.

Cele szkolenia

Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” celem szkolenia było zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami prawnymi w księgowości: w szczególności więc skupiliśmy się na „białej liście płatników” oraz na „split payment”, które to zmiany weszły w życie we wrześniu i listopadzie bieżącego roku.

Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami” – szkolenie miało na celu poprawę umiejętności zarządzania i organizacji pracy w zespole.

 

Przebieg szkolenia

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, dla Hetmana przeprowadziliśmy dwa rodzaje szkoleń. Pierwsze szkolenie było nastawione na rozwój kompetencji twardych – dostosowania firmy do nowych przepisów prawnych. W jego trakcie wszyscy uczestnicy nauczyli się, jak stosować nowe przepisy dotyczące podatków: biała lista podatników (zmiana prawna obowiązuje od 1 września 2019) oraz split payment (zmiana prawna obowiązuje od 1 listopada 2019). Z kolei drugie szkolenie to miało na celu rozwój kompetencji miękkich – umiejętności menedżerski. W jego trakcie rozwijaliśmy kompetencje miękkie kierownika działu: przeprowadziliśmy dla niego szkolenie z zakresu zarządzania zespołem. Kierownik dowiedział się m.in. w jaki sposób:

  • rozpoznać typ pracownika,

  • dopasować styl komunikacji do zidentyfikowanego typu pracownika,

  • dopasować sposób delegowania zadań do typu pracownika,

  • motywować,

  • chwalić,

  • kontrolować.

W trakcie szkolenia atmosfera była przyjazna, a uczestnicy chętnie uczestniczyli w prowadzonych ćwiczeniach praktycznych.

Rezultaty szkolenia

Na koniec najważniejsze: rezultaty szkolenia dla firmy Hetman.  Szkolenie z zakresu księgowości przede wszystkim pomoże uniknąć codziennych błędów: wykonywaniu płatności dla kontrahentów oraz przy wystawianiu faktur. Z kolei szkolenie menedżerskie usprawni delegowanie zadań pracownikom – z uwzględnieniem ich typu osobowości, jego doświadczenia i oczekiwań.

Chcielibyśmy również podziękować wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu. Dziękujemy za zaangażowanie i dobrą atmosferę 🙂

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.