Szkolenie split payment i biała lista podatników dla firmy odzieżowej Hetman

W dniach 24-25 października przeprowadziliśmy dwa bloki szkoleniowe dla firmy odzieżowej Hetman: „Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” (szkolenie split paymentbiała lista podatników) oraz Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami”.

W spotkaniach uczestniczyło czterech pracowników firmy: kierownik, zastępca kierownika oraz dwóch pracowników działu księgowości i administracji.

Hetman to firma zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Jej produkty wytwarzane są wyłącznie na terenie naszego kraju. Na marginesie warto wspomnieć, o akcji 590powodow.pl, w której bierze udział Hetman – ogólnopolskiej kampanii zwiększającej świadomość polskich marek wśród konsumentów. Zachęcamy więc do brania udziału w tego typu kampaniach: to interesująca forma promocji dla firm produkujących polskie produkty.

Cele szkolenia

Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” celem szkolenia było zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami prawnymi w księgowości: w szczególności więc skupiliśmy się na „białej liście płatników” oraz na „split payment”, które to zmiany weszły w życie we wrześniu i listopadzie bieżącego roku.

Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami” – szkolenie miało na celu poprawę umiejętności zarządzania i organizacji pracy w zespole.

 

Przebieg szkolenia

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, dla Hetmana przeprowadziliśmy dwa rodzaje szkoleń. Pierwsze szkolenie było nastawione na rozwój kompetencji twardych – dostosowania firmy do nowych przepisów prawnych. W jego trakcie wszyscy uczestnicy nauczyli się, jak stosować nowe przepisy dotyczące podatków: biała lista podatników (zmiana prawna obowiązuje od 1 września 2019) oraz split payment (zmiana prawna obowiązuje od 1 listopada 2019). Z kolei drugie szkolenie to miało na celu rozwój kompetencji miękkich – umiejętności menedżerski. W jego trakcie rozwijaliśmy kompetencje miękkie kierownika działu: przeprowadziliśmy dla niego szkolenie z zakresu zarządzania zespołem. Kierownik dowiedział się m.in. w jaki sposób:

  • rozpoznać typ pracownika,

  • dopasować styl komunikacji do zidentyfikowanego typu pracownika,

  • dopasować sposób delegowania zadań do typu pracownika,

  • motywować,

  • chwalić,

  • kontrolować.

W trakcie szkolenia atmosfera była przyjazna, a uczestnicy chętnie uczestniczyli w prowadzonych ćwiczeniach praktycznych.

Rezultaty szkolenia

Na koniec najważniejsze: rezultaty szkolenia dla firmy Hetman.  Szkolenie z zakresu księgowości przede wszystkim pomoże uniknąć codziennych błędów: wykonywaniu płatności dla kontrahentów oraz przy wystawianiu faktur. Z kolei szkolenie menedżerskie usprawni delegowanie zadań pracownikom – z uwzględnieniem ich typu osobowości, jego doświadczenia i oczekiwań.

Chcielibyśmy również podziękować wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu. Dziękujemy za zaangażowanie i dobrą atmosferę 🙂

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.