Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie sprzedażowe dla sklepu "Matteo" we Wrześni. Budujemy zwycięski zespół sprzedażowy! - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie sprzedażowe dla sklepu "Matteo" we Wrześni. Budujemy zwycięski zespół sprzedażowy!

Ostatnio przeprowadziliśmy szkolenie sprzedażowe dla sklepu spożywczego “Matteo”, we Wrześni w województwie wielkopolskim. W naszym spotkaniu udział wzięło dwudziestu dwóch uczestników: pracownicy szeregowi, jak i kadra zarządzająca. Dziewięciogodzinne spotkanie zrealizowaliśmy na terenie sklepu “Matteo”. Jak zawsze nasze szkolenie było mocno praktyczne, z naciskiem na ćwiczenie zadań codziennie wykonywanych w pracy.

Cele szkolenia

Sprzedaż to nie tylko relacja na linii sprzedawca-klient. Kluczową rolę odgrywa tutaj również atmosfera w zespole sprzedażowym i umiejętna komunikacja pomiędzy jego członkami. Dlatego nasze szkolenie sprzedażowe dla sklepu “Matteo” miało trzy cele: oprócz wzmocnienia umiejętności sprzedażowych również poprawę komunikacji w zespole (wszyscy pracownicy sklepu) oraz wzmocnienie umiejętności przewodzenia zespołowi: motywowanie i budowa pozycji lidera wśród pracowników (kadra zarządzająca sklepu).

Przebieg szkolenia

W czasie szkolenia pracowaliśmy metodami aktywnymi: w parach i grupach, co dobrze przekładało się na zaangażowanie grupy: wszyscy chętnie wykonywali ćwiczenia i zadania. Podczas wspólnej pracy wykorzystaliśmy również testy osobowościowe, a nasze całodzienne spotkanie wspomagały przykłady case study z materiałów audiowizualnych.  W ten sposób ćwiczyliśmy:

  • znaczenie dobrej komunikacji w zespole sprzedażowym,
  • elementy wpływające na komunikację; czego się wystrzegać a co wprowadzać,
  • budowanie zaufania w zespole,
  • rozwiązywanie konfliktów,
  • jak rozmawiać z różnymi typami klientów.

Dodatkowo podczas osobnego szkolenia dla menedżerów sklepu pokazaliśmy, jak skutecznie motywować pracowników, ćwicząc technikę kodu DNA”. Wskazaliśmy również jakie cechy powinien mieć przywódca, aby nie być tylko zarządcą, ale również inspirować i dawać swoją osobą przykład zaangażowanej obsługi klienta na wysokim poziomie (Przywództwo i zarządzanie. Jak to połączyć?).

Rezultaty szkolenia

Wśród pracowników największe zainteresowanie wzbudziły informacje na temat komunikacji i motywacji. Szkolenie sprzedażowe dla sklepu “Matteo” przyniosło pracownikom następujące efekty:

posiedli lepsze zrozumienie i zbudowali otwartość na różnorodność w zespole,

dowiedzieli się jakie zasady komunikacji dobrze wprowadzić,

zrozumieli jak przekazywać informację, aby była czytelna dla współpracownika,

-zbudowali świadomość tego, w jaki sposób rozmawiać, aby zrozumieć swojego pracownika/współpracownika,

dowiedzieli się, jakie są kluczowe “zakłócacze” komunikacji,

odkryli, jak przebiega rozwój pracownika w firmie i czego potrzebuje pracownik na poszczególnych poziomach rozwoju.

Serdecznie dziękujemy za udział i zaangażowanie w ćwiczenia. Trzymamy za Was kciuki!

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.