Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

W dniach 12-13 marca 2018 roku przeprowadziliśmy dla firmy z branży informatycznej dwudniowe szkolenie z zakresu negocjacji. Zgodnie z życzeniem, spotkanie odbyło się poza siedzibą firmy. W szkoleniu uczestniczyło pięciu pracowników: czwórka z nich to pracownicy działu handlowego, a piątym był jeden z dyrektorów.

W naszym spotkaniu udział wzięli pracownicy odpowiedzialni za relacje z klientami. Ich codziennością jest pokonywanie setek kilometrów w celu rozmowy i sprzedaży produktów firmy. Do ich obowiązków należy również utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.

Cele szkolenia

W obu tych zadaniach kluczową rolę odgrywają umiejętności negocjacyjne. Właśnie dlatego firma postanowiła podnieść umiejętności swoich pracowników z zakresu negocjacji.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy zostali zapoznani z najbardziej popularnymi i skutecznymi strategiami negocjacyjnymi, a następnie ćwiczyli zdobytą wiedzę w licznych ćwiczeniach. Nacisk na praktyczny aspekt spotkań to wizytówka „Warto Szkolić”. Każde z naszych spotkań to ograniczony do koniecznego minimum wykład teorii/informacji teoretycznych, zaopatrzenie uczestników w materiały podsumowujące kluczowe zagadnienia i szybkie przejście do sedna sprawy: ćwiczeń praktycznych.

W drugiej części spotkania trenerzy wykorzystali różnorodne techniki szkoleniowe: gry symulacyjne, analizę video (na podstawie nagrania stworzonego podczas gry negocjacyjnej), kwestionariusze, testy oraz analizę case study.

Rezultaty szkolenia

Pracownicy firmy to znakomici handlowcy. Docenili fakt, że szkolenie było okazją do wymienienia się pomysłami i doświadczeniami nie tylko z trenerem, ale także między sobą. Warto kontynuować ich wspólne spotkania, aby dalej promować wymianę doświadczeń. Spotkania te mogą przyjąć formę szkoleń z zakresu negocjacji lub sprzedaży, ale także z innych tematów – np. defensywnej jazdy samochodem (niektórzy z obecnych podczas podróży zawodowych dokonują sto tysięcy kilometrów rocznie).

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w szkoleniu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.