Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych dla firmy z Zielonej Góry - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych dla firmy z Zielonej Góry

Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych dla firmy z Zielonej Góry

18 stycznia 2018 r. w siedzibie firmy RESURS w Zielonej Górze, zostało zrealizowane szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”, które w pełni spełniło oczekiwania uczestnika, w zakresie poszerzenia kompetencji w przygotowaniu oraz realizacji prezentacji i wystąpień dla wspólnot mieszkaniowych.

Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji i wystąpień publicznych dla firmy z Zielonej Góry

18 stycznia 2018 r. w siedzibie firmy RESURS w Zielonej Górze, zostało zrealizowane szkolenie „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”, które w pełni spełniło oczekiwania uczestnika, w zakresie poszerzenia kompetencji w przygotowaniu oraz realizacji prezentacji i wystąpień dla wspólnot mieszkaniowych.

Podczas szkolenia w głównej mierze skoncentrowano się na przygotowaniu i przećwiczeniu struktury dwóch rodzajów wystąpień – podczas zebrań z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych (informacyjno – perswazyjne) oraz sprzedażowych z potencjalnymi klientami (zarządy wspólnot).

Zaangażowanie uczestnika i realna potrzeba w zakresie tematyki szkolenia umożliwiła wypracowanie wartości dodanych dla firmy w postaci:

  • struktury wystąpień zarządczych
  • zestawienia korzyści biznesowych (do celów prezentacji potencjalnym klientom)
  • schemat przekazu ofertowego do celów prezentacji sprzedażowych

W ramach szkolenia został przeprowadzony również trening prezentacji z wykorzystaniem kamery.

Zrealizowane szkolenie było pierwszym tego typu, w którym wziął udział uczestnik. Ze względu na charakter prowadzonych działań biznesowych oraz obiektywnie wskazane potrzeby rozwojowe, rekomenduje się dalsze szkolenia w strategicznych obszarach:

  • komunikacja z klientem
  • zarządzanie sytuacją kryzysową (wspólnoty mieszkaniowe)
  • techniki sprzedaży usług zarządczych
  • konstruowanie przekazów ofertowych

Serdecznie dziękujemy wybór naszej firmy jako realizatora szkolenia a niezdecydowanych zachęcamy do skorzystania z naszych usług.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady równości szans i niedyskryminacji w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Równość szans i niedyskryminacja to fundamentalne wartości, które kształtują nowoczesne miejsca pracy, sprzyjając nie tylko zadowoleniu pracowników, ale także poprawie efektywności i innowacyjności organizacji. W obliczu rosnącej świadomości społecznej oraz coraz bardziej rygorystycznych wymogów prawnych, firmy stają przed wyzwaniem, jak skutecznie wdrażać i promować te zasady w swoich strukturach. Zapewnienie równych szans każdemu pracownikowi, niezależnie od jego płci, wieku, pochodzenia, czy innych cech…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową staje się coraz bardziej istotnym wyzwaniem dla firm produkcyjnych, które chcą utrzymać konkurencyjność na rynku. Współczesne zespoły składają się z pracowników należących do różnych pokoleń, co niesie za sobą zarówno liczne korzyści, jak i wyzwania. Różnorodność doświadczeń, umiejętności i podejść do pracy może wzbogacać organizację, ale jednocześnie wymaga świadomego zarządzania, aby uniknąć potencjalnych konfliktów i maksymalnie wykorzystać potencjał każdego pracownika.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Lean Management na produkcji – relacja ze szkolenia

Lean Management to filozofia zarządzania, która zyskała ogromną popularność wśród firm produkcyjnych na całym świecie. Jej głównym celem jest maksymalizacja wartości dostarczanej klientowi przy jednoczesnej minimalizacji marnotrawstwa. Osiągnięcie tego celu wymaga nie tylko zmiany w podejściu do zarządzania procesami. Ale także zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie każdego aspektu działalności firmy. Lean Management opiera się na kilku kluczowych zasadach,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.