Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ułożenia towaru na dziale mięsno-wędliniarskim

Szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz ułożenia towaru na dziale mięsno-wędliniarskim

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznali się ze specyfiką stoiska mięsno-wędliniarskiego. Poznali metody dbania o jego  estetykę oraz metody układania i ekspozycji towarów w ladzie. Ponadto zaznajomili się z technikami aktywnej sprzedaży charakterystycznymi dla tego działu – wykorzystując znajomość: klienta, przepisów kulinarnych, właściwości produktów, czy też umiejętnie polecając promocyjne bądź nowe towary.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymali certyfikaty poświadczające udział w kursie i zdobytą na nim wiedzę, a podczas wieczornej kolacji temat ułożenia mięsa i wędlin cały czas żył przy stolikach właścicieli i pracowników sklepów Euro Polskiej Sieci Handlowej.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej