Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolimy online: zdalne szkolenia menedżerskie dla sieci sklepów ROSA (AF-Lider) - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolimy online: zdalne szkolenia menedżerskie dla sieci sklepów ROSA (AF-Lider)

Dla osób pracujących w sprzedaży i BOK-ach wysoki poziom umiejętności interpersonalnych jest po prostu niezbędny. I tak począwszy od komunikacji, asertywnego radzenia sobie w sytuacjach problematycznych, poprzez autoprezentację, na najważniejszym – pozytywnym nastawieniu – kończąc.  Tym bardziej cieszy, gdy widzimy zespoły, które zdołały wykorzystać trudny czas pandemii na to, by zdobywać nowe kompetencje. Z pewnością jednym z nich byli pracownicy firmy AF-Lider, prowadzący sieć sklepów spożywczych ROSA. W trakcie kilkunastu dni pracy w formule online zrealizowaliśmy dla niego zdalne szkolenia menedżerskie. 

Cele szkolenia

Celem cyklu szkoleniowego było zmierzenie się z najważniejszymi zagadnieniami zarządzania zespołem firmy z branży sprzedaży detalicznej: od komunikacji w zespole, przez kontakt z klientem po zarządzanie zmianą.

Przebieg szkolenia

Tak jak pisaliśmy już we wstępie, cały cykl szkoleniowy dla firmy AF-Lider objął kilkanaście dni szkoleniowych. W ich trakcie zrealizowaliśmy następujące bloki tematyczne:

  • komunikacja interpersonalna,
  • kolory osobowości w zespole i w pracy z klientem,
  • motywacja w zespole,
  • zarządzanie zmianą.

Komunikacja interpersonalna

Cykl szkoleniowy rozpoczęliśmy od intensywnego treningu z zakresu komunikacji interpersonalnej. Poznawaliśmy i ćwiczyliśmy niuanse związane ze sposobem przekazywania informacji, reagowania, odpowiadania. To wszystko przenieśliśmy na grunt relacji w zespole i codziennych kontaktów z klientem. Uczestników niewątpliwe zaskoczyło to, jak bardzo dzięki prostej umiejętności aktywnego słuchania, możemy kształtować wiele sytuacji społecznych. 

Kolory osobowości w zespole i w pracy z klientem

Jednym z najciekawszych w opinii uczestników spotkań, było szkolenie związane z szeroko rozumianą tematyką osobowości i tym, w jaki sposób determinuje ona i przekłada się na zachowania i sposób codziennego działania. Zespół miał okazję nie tylko poznać bliżej swoje profile osobowościowe, ale i z większym zrozumieniem podejść do różnić w postrzeganiu różnych kwestii zarówno w zespole, jak i przez klientów.

Motywacja w zespole

Jednym z kluczowych dla uczestników zagadnień były kwestie związane z motywacją do pracy. Dlaczego jednym się chce, a innym nie? Jak pozytywnie wpływać na zaangażowanie współpracowników? Jak kreatywnie podchodzić do trudnych sytuacji i nie tracić motywacji?  W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania pomógł przeprowadzony w ramach tego szkolenia trening kreatywności. 

Zarządzanie zmianą 

Cykl szkoleń wypadający w czasie pandemii nie mógł pominąć również zagadnień związanych z zarządzaniem w sytuacji zmiany. Branża spożywcza działała bowiem cały czas intensywnie, w warunkach dodatkowych obostrzeń i związanych z tym dodatkowych utrudnień. Wymagania sanitarne, okrojony skład zespołu – to tylko niektóre z utrudnień, z którymi należało się zmierzyć. Zrozumienie natury zmiany oraz swojego sposobu reagowania na nie pozwoliło uczestnikom spojrzeć w zupełnie inny sposób na swoje działania.

Rezultaty szkolenia

Z pewnością nowym doświadczeniem dla zespołu była formuła szkoleń online. Do tej pory zespół szkolił się wyłącznie w formie tradycyjnej, stacjonarnej. Tymczasem pozytywnym zaskoczeniem dla uczestników, był fakt, że pracując online, również można działać w grupach, wykonywać ćwiczenia, dyskutować i aktywnie brać udział w szkoleniu. Ku naszemu zadowoleniu to, na co zawsze stawiamy w szkoleniach z logiem „Warto Szkolić”, czyli ćwiczenia praktyczne, z powodzeniem udało się zrealizować również w formie zdalnej.

Podsumowując, pomimo że szkolenia dla AF-Lider były prowadzone online, znów miały formę najbardziej cenioną przez nas i naszych klientów, tj. intensywnych, praktycznych spotkań. Godnym uwagi jest fakt, że uczestnicy sami podkreślali, że zdobytą wiedzę będą mogli bez problemu przełożyć na codzienną pracę. Kończąc, serdecznie dziękujemy za okazane po raz kolejny już zaufanie. Z kolei wszystkich Was zapraszamy na nasze zdalne szkolenia menedżerskie, sprzedażowe, prawne i komputerowe.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady równości szans i niedyskryminacji w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Równość szans i niedyskryminacja to fundamentalne wartości, które kształtują nowoczesne miejsca pracy, sprzyjając nie tylko zadowoleniu pracowników, ale także poprawie efektywności i innowacyjności organizacji. W obliczu rosnącej świadomości społecznej oraz coraz bardziej rygorystycznych wymogów prawnych, firmy stają przed wyzwaniem, jak skutecznie wdrażać i promować te zasady w swoich strukturach. Zapewnienie równych szans każdemu pracownikowi, niezależnie od jego płci, wieku, pochodzenia, czy innych cech…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową staje się coraz bardziej istotnym wyzwaniem dla firm produkcyjnych, które chcą utrzymać konkurencyjność na rynku. Współczesne zespoły składają się z pracowników należących do różnych pokoleń, co niesie za sobą zarówno liczne korzyści, jak i wyzwania. Różnorodność doświadczeń, umiejętności i podejść do pracy może wzbogacać organizację, ale jednocześnie wymaga świadomego zarządzania, aby uniknąć potencjalnych konfliktów i maksymalnie wykorzystać potencjał każdego pracownika.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Lean Management na produkcji – relacja ze szkolenia

Lean Management to filozofia zarządzania, która zyskała ogromną popularność wśród firm produkcyjnych na całym świecie. Jej głównym celem jest maksymalizacja wartości dostarczanej klientowi przy jednoczesnej minimalizacji marnotrawstwa. Osiągnięcie tego celu wymaga nie tylko zmiany w podejściu do zarządzania procesami. Ale także zaangażowania wszystkich pracowników w ciągłe doskonalenie każdego aspektu działalności firmy. Lean Management opiera się na kilku kluczowych zasadach,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.