Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem. - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem.

W jaki sposób kształtować swój autorytet jako przełożonego/managera?

Kiedy i jak udzielać nagany?

I co ważniejsze: w jaki sposób chwalić i doceniać pracowników?

M.in. na te pytania odpowiedzieliśmy podczas dwudniowego szkolenia  z zakresu zarządzania zespołem przeprowadzonego dla firmy wędliniarskiej Dobrowolscy sp. z o.o. Spotkanie  zrealizowaliśmy w siedzibie klienta w dniach 20-21 maja. Spotkanie objęło dwa pełne dni szkoleniowe, tj. 16 godzin, w których udział wzięło dwudziestu jeden pracowników zatrudnionych w halach produkcyjnych: kierowników i brygadzistów.

Dobrowolscy to rodzinne przedsiębiorstwo z 28-letnim doświadczeniem, wytwarzające wędliny z najwyższej półki jakościowej, bez MOM, z mięsa pozyskiwanego z tradycyjnych hodowli.   Firma zatrudnia ponad 600 pracowników, a jej produkty znajdziemy w ponad 5 000 sklepach w Polsce, m.in. w sieci Społem, Lewiatan, Euro, SPAR, czy Groszek.  Na półkach sklepowych szukajmy marek „Podkarpackie Specjały”, „Kukuryku Premium” i  „Tradycyjnie Wędzone” – to właśnie wędliny produkowane przez firmę Dobrowolscy.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim na celu:

  • Nabycie umiejętności udzielania skutecznych pochwał i nagan,
  • Nabycie umiejętności kształtowania wśród podwładnych postaw profirmowych,
  • Wzmocnienie autorytetu wśród podwładnych osób biorących udział w szkoleniu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie skoncentrowało się na rozwinięciu kluczowych dla codziennego zarządzania umiejętności, takich jak kształtowanie motywacji, delegowanie  zadań, czy adekwatne do danej sytuacji pracowniczej działanie, korzystających z potencjału różnych stylów kierowania. W toku kształcenia uczestnicy zdobyli również umiejętność zarządzania zespołem wielopokoleniowym i przełożenia tej wiedzy na realia firmy. Nabyli również kompetencje do przeprowadzania profesjonalnej adaptacji nowego pracownika.

Jak zawsze podczas szkoleń z logiem „Warto Szkolić”,  główny nacisk położyliśmy na umiejętności praktyczne, w związku z tym najwięcej czasu zajęły nam: warsztaty, praca w grupach oraz studium przypadku. Uczestnicy bardzo dobrze współpracowali z trenerem oraz w grupach.

Poniżej ramowy program zrealizowanego dla Dobrowolscy sp. z o.o. szkolenia:

  1. Planowanie produkcji.
  2. Komunikacja w zespole, delegowanie i egzekwowanie zadań, informacja zwrotna.
  3. Trudne sytuacje- rozmowy z pracownikami, rozwiązywanie konfliktów.
  4. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym, motywacja.
  5. Adaptacja- jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Efekty szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy wyćwiczyli takie umiejętności jak udzielanie konstruktywnej krytyki, udzielanie pochwał i kształtowanie postaw profirmowych.

Szkolenie podniosło poziom umiejętności rozmowy, motywacji oraz organizacji pracy w zespołach. Pokazało również uczestnikom, że istnieje motywacja pozapłacowa i że warto z niej korzystać.

Dziękujemy firmie Dobrowolscy sp. z o.o. za okazane zaufanie i mamy nadzieję na kolejne udane spotkania szkoleniowe. A wszystkich Państwa zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń menadżerskich.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.