Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem.

W jaki sposób kształtować swój autorytet jako przełożonego/managera?

Kiedy i jak udzielać nagany?

I co ważniejsze: w jaki sposób chwalić i doceniać pracowników?

M.in. na te pytania odpowiedzieliśmy podczas dwudniowego szkolenia  z zakresu zarządzania zespołem przeprowadzonego dla firmy wędliniarskiej Dobrowolscy sp. z o.o. Spotkanie  zrealizowaliśmy w siedzibie klienta w dniach 20-21 maja. Spotkanie objęło dwa pełne dni szkoleniowe, tj. 16 godzin, w których udział wzięło dwudziestu jeden pracowników zatrudnionych w halach produkcyjnych: kierowników i brygadzistów.

Dobrowolscy to rodzinne przedsiębiorstwo z 28-letnim doświadczeniem, wytwarzające wędliny z najwyższej półki jakościowej, bez MOM, z mięsa pozyskiwanego z tradycyjnych hodowli.   Firma zatrudnia ponad 600 pracowników, a jej produkty znajdziemy w ponad 5 000 sklepach w Polsce, m.in. w sieci Społem, Lewiatan, Euro, SPAR, czy Groszek.  Na półkach sklepowych szukajmy marek „Podkarpackie Specjały”, „Kukuryku Premium” i  „Tradycyjnie Wędzone” – to właśnie wędliny produkowane przez firmę Dobrowolscy.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim na celu:

  • Nabycie umiejętności udzielania skutecznych pochwał i nagan,
  • Nabycie umiejętności kształtowania wśród podwładnych postaw profirmowych,
  • Wzmocnienie autorytetu wśród podwładnych osób biorących udział w szkoleniu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie skoncentrowało się na rozwinięciu kluczowych dla codziennego zarządzania umiejętności, takich jak kształtowanie motywacji, delegowanie  zadań, czy adekwatne do danej sytuacji pracowniczej działanie, korzystających z potencjału różnych stylów kierowania. W toku kształcenia uczestnicy zdobyli również umiejętność zarządzania zespołem wielopokoleniowym i przełożenia tej wiedzy na realia firmy. Nabyli również kompetencje do przeprowadzania profesjonalnej adaptacji nowego pracownika.

Jak zawsze podczas szkoleń z logiem „Warto Szkolić”,  główny nacisk położyliśmy na umiejętności praktyczne, w związku z tym najwięcej czasu zajęły nam: warsztaty, praca w grupach oraz studium przypadku. Uczestnicy bardzo dobrze współpracowali z trenerem oraz w grupach.

Poniżej ramowy program zrealizowanego dla Dobrowolscy sp. z o.o. szkolenia:

  1. Planowanie produkcji.
  2. Komunikacja w zespole, delegowanie i egzekwowanie zadań, informacja zwrotna.
  3. Trudne sytuacje- rozmowy z pracownikami, rozwiązywanie konfliktów.
  4. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym, motywacja.
  5. Adaptacja- jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Efekty szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy wyćwiczyli takie umiejętności jak udzielanie konstruktywnej krytyki, udzielanie pochwał i kształtowanie postaw profirmowych.

Szkolenie podniosło poziom umiejętności rozmowy, motywacji oraz organizacji pracy w zespołach. Pokazało również uczestnikom, że istnieje motywacja pozapłacowa i że warto z niej korzystać.

Dziękujemy firmie Dobrowolscy sp. z o.o. za okazane zaufanie i mamy nadzieję na kolejne udane spotkania szkoleniowe. A wszystkich Państwa zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń menadżerskich.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.