Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem.

W jaki sposób kształtować swój autorytet jako przełożonego/managera?

Kiedy i jak udzielać nagany?

I co ważniejsze: w jaki sposób chwalić i doceniać pracowników?

M.in. na te pytania odpowiedzieliśmy podczas dwudniowego szkolenia  z zakresu zarządzania zespołem przeprowadzonego dla firmy wędliniarskiej Dobrowolscy sp. z o.o. Spotkanie  zrealizowaliśmy w siedzibie klienta w dniach 20-21 maja. Spotkanie objęło dwa pełne dni szkoleniowe, tj. 16 godzin, w których udział wzięło dwudziestu jeden pracowników zatrudnionych w halach produkcyjnych: kierowników i brygadzistów.

Dobrowolscy to rodzinne przedsiębiorstwo z 28-letnim doświadczeniem, wytwarzające wędliny z najwyższej półki jakościowej, bez MOM, z mięsa pozyskiwanego z tradycyjnych hodowli.   Firma zatrudnia ponad 600 pracowników, a jej produkty znajdziemy w ponad 5 000 sklepach w Polsce, m.in. w sieci Społem, Lewiatan, Euro, SPAR, czy Groszek.  Na półkach sklepowych szukajmy marek „Podkarpackie Specjały”, „Kukuryku Premium” i  „Tradycyjnie Wędzone” – to właśnie wędliny produkowane przez firmę Dobrowolscy.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim na celu:

  • Nabycie umiejętności udzielania skutecznych pochwał i nagan,
  • Nabycie umiejętności kształtowania wśród podwładnych postaw profirmowych,
  • Wzmocnienie autorytetu wśród podwładnych osób biorących udział w szkoleniu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie skoncentrowało się na rozwinięciu kluczowych dla codziennego zarządzania umiejętności, takich jak kształtowanie motywacji, delegowanie  zadań, czy adekwatne do danej sytuacji pracowniczej działanie, korzystających z potencjału różnych stylów kierowania. W toku kształcenia uczestnicy zdobyli również umiejętność zarządzania zespołem wielopokoleniowym i przełożenia tej wiedzy na realia firmy. Nabyli również kompetencje do przeprowadzania profesjonalnej adaptacji nowego pracownika.

Jak zawsze podczas szkoleń z logiem „Warto Szkolić”,  główny nacisk położyliśmy na umiejętności praktyczne, w związku z tym najwięcej czasu zajęły nam: warsztaty, praca w grupach oraz studium przypadku. Uczestnicy bardzo dobrze współpracowali z trenerem oraz w grupach.

Poniżej ramowy program zrealizowanego dla Dobrowolscy sp. z o.o. szkolenia:

  1. Planowanie produkcji.
  2. Komunikacja w zespole, delegowanie i egzekwowanie zadań, informacja zwrotna.
  3. Trudne sytuacje- rozmowy z pracownikami, rozwiązywanie konfliktów.
  4. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym, motywacja.
  5. Adaptacja- jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Efekty szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy wyćwiczyli takie umiejętności jak udzielanie konstruktywnej krytyki, udzielanie pochwał i kształtowanie postaw profirmowych.

Szkolenie podniosło poziom umiejętności rozmowy, motywacji oraz organizacji pracy w zespołach. Pokazało również uczestnikom, że istnieje motywacja pozapłacowa i że warto z niej korzystać.

Dziękujemy firmie Dobrowolscy sp. z o.o. za okazane zaufanie i mamy nadzieję na kolejne udane spotkania szkoleniowe. A wszystkich Państwa zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń menadżerskich.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.