Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem.

W jaki sposób kształtować swój autorytet jako przełożonego/managera?

Kiedy i jak udzielać nagany?

I co ważniejsze: w jaki sposób chwalić i doceniać pracowników?

M.in. na te pytania odpowiedzieliśmy podczas dwudniowego szkolenia  z zakresu zarządzania zespołem przeprowadzonego dla firmy wędliniarskiej Dobrowolscy sp. z o.o. Spotkanie  zrealizowaliśmy w siedzibie klienta w dniach 20-21 maja. Spotkanie objęło dwa pełne dni szkoleniowe, tj. 16 godzin, w których udział wzięło dwudziestu jeden pracowników zatrudnionych w halach produkcyjnych: kierowników i brygadzistów.

Dobrowolscy to rodzinne przedsiębiorstwo z 28-letnim doświadczeniem, wytwarzające wędliny z najwyższej półki jakościowej, bez MOM, z mięsa pozyskiwanego z tradycyjnych hodowli.   Firma zatrudnia ponad 600 pracowników, a jej produkty znajdziemy w ponad 5 000 sklepach w Polsce, m.in. w sieci Społem, Lewiatan, Euro, SPAR, czy Groszek.  Na półkach sklepowych szukajmy marek „Podkarpackie Specjały”, „Kukuryku Premium” i  „Tradycyjnie Wędzone” – to właśnie wędliny produkowane przez firmę Dobrowolscy.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim na celu:

  • Nabycie umiejętności udzielania skutecznych pochwał i nagan,
  • Nabycie umiejętności kształtowania wśród podwładnych postaw profirmowych,
  • Wzmocnienie autorytetu wśród podwładnych osób biorących udział w szkoleniu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie skoncentrowało się na rozwinięciu kluczowych dla codziennego zarządzania umiejętności, takich jak kształtowanie motywacji, delegowanie  zadań, czy adekwatne do danej sytuacji pracowniczej działanie, korzystających z potencjału różnych stylów kierowania. W toku kształcenia uczestnicy zdobyli również umiejętność zarządzania zespołem wielopokoleniowym i przełożenia tej wiedzy na realia firmy. Nabyli również kompetencje do przeprowadzania profesjonalnej adaptacji nowego pracownika.

Jak zawsze podczas szkoleń z logiem „Warto Szkolić”,  główny nacisk położyliśmy na umiejętności praktyczne, w związku z tym najwięcej czasu zajęły nam: warsztaty, praca w grupach oraz studium przypadku. Uczestnicy bardzo dobrze współpracowali z trenerem oraz w grupach.

Poniżej ramowy program zrealizowanego dla Dobrowolscy sp. z o.o. szkolenia:

  1. Planowanie produkcji.
  2. Komunikacja w zespole, delegowanie i egzekwowanie zadań, informacja zwrotna.
  3. Trudne sytuacje- rozmowy z pracownikami, rozwiązywanie konfliktów.
  4. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym, motywacja.
  5. Adaptacja- jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Efekty szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy wyćwiczyli takie umiejętności jak udzielanie konstruktywnej krytyki, udzielanie pochwał i kształtowanie postaw profirmowych.

Szkolenie podniosło poziom umiejętności rozmowy, motywacji oraz organizacji pracy w zespołach. Pokazało również uczestnikom, że istnieje motywacja pozapłacowa i że warto z niej korzystać.

Dziękujemy firmie Dobrowolscy sp. z o.o. za okazane zaufanie i mamy nadzieję na kolejne udane spotkania szkoleniowe. A wszystkich Państwa zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń menadżerskich.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.