Szkolimy producenta wędlin z najwyższej półki. Szkolenie dla Dobrowolscy sp. z o.o. z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem.

W jaki sposób kształtować swój autorytet jako przełożonego/managera?

Kiedy i jak udzielać nagany?

I co ważniejsze: w jaki sposób chwalić i doceniać pracowników?

M.in. na te pytania odpowiedzieliśmy podczas dwudniowego szkolenia  z zakresu zarządzania zespołem przeprowadzonego dla firmy wędliniarskiej Dobrowolscy sp. z o.o. Spotkanie  zrealizowaliśmy w siedzibie klienta w dniach 20-21 maja. Spotkanie objęło dwa pełne dni szkoleniowe, tj. 16 godzin, w których udział wzięło dwudziestu jeden pracowników zatrudnionych w halach produkcyjnych: kierowników i brygadzistów.

Dobrowolscy to rodzinne przedsiębiorstwo z 28-letnim doświadczeniem, wytwarzające wędliny z najwyższej półki jakościowej, bez MOM, z mięsa pozyskiwanego z tradycyjnych hodowli.   Firma zatrudnia ponad 600 pracowników, a jej produkty znajdziemy w ponad 5 000 sklepach w Polsce, m.in. w sieci Społem, Lewiatan, Euro, SPAR, czy Groszek.  Na półkach sklepowych szukajmy marek „Podkarpackie Specjały”, „Kukuryku Premium” i  „Tradycyjnie Wędzone” – to właśnie wędliny produkowane przez firmę Dobrowolscy.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim na celu:

  • Nabycie umiejętności udzielania skutecznych pochwał i nagan,
  • Nabycie umiejętności kształtowania wśród podwładnych postaw profirmowych,
  • Wzmocnienie autorytetu wśród podwładnych osób biorących udział w szkoleniu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie skoncentrowało się na rozwinięciu kluczowych dla codziennego zarządzania umiejętności, takich jak kształtowanie motywacji, delegowanie  zadań, czy adekwatne do danej sytuacji pracowniczej działanie, korzystających z potencjału różnych stylów kierowania. W toku kształcenia uczestnicy zdobyli również umiejętność zarządzania zespołem wielopokoleniowym i przełożenia tej wiedzy na realia firmy. Nabyli również kompetencje do przeprowadzania profesjonalnej adaptacji nowego pracownika.

Jak zawsze podczas szkoleń z logiem „Warto Szkolić”,  główny nacisk położyliśmy na umiejętności praktyczne, w związku z tym najwięcej czasu zajęły nam: warsztaty, praca w grupach oraz studium przypadku. Uczestnicy bardzo dobrze współpracowali z trenerem oraz w grupach.

Poniżej ramowy program zrealizowanego dla Dobrowolscy sp. z o.o. szkolenia:

  1. Planowanie produkcji.
  2. Komunikacja w zespole, delegowanie i egzekwowanie zadań, informacja zwrotna.
  3. Trudne sytuacje- rozmowy z pracownikami, rozwiązywanie konfliktów.
  4. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym, motywacja.
  5. Adaptacja- jak skutecznie wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

Efekty szkolenia

W trakcie szkolenia uczestnicy wyćwiczyli takie umiejętności jak udzielanie konstruktywnej krytyki, udzielanie pochwał i kształtowanie postaw profirmowych.

Szkolenie podniosło poziom umiejętności rozmowy, motywacji oraz organizacji pracy w zespołach. Pokazało również uczestnikom, że istnieje motywacja pozapłacowa i że warto z niej korzystać.

Dziękujemy firmie Dobrowolscy sp. z o.o. za okazane zaufanie i mamy nadzieję na kolejne udane spotkania szkoleniowe. A wszystkich Państwa zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń menadżerskich.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej