Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Jak zdobyć klientów dla małego, lokalnego tartaku? Oto wyzwanie, którego podjęli się ostatnio nasi trenerzy, przeprowadzając szkolenie dla firmy Agata Drew. Szkolenie odbyło się dwukrotnie: w lutym i w marcu. W spotkaniach wzięła udział właścicielka firmy.

Wyzwanie w drewnie wykute: szkolenie dla mikroprzedsiębiorstwa z branży leśnej

Jak zdobyć klientów dla małego, lokalnego tartaku? Oto wyzwanie, którego podjęli się ostatnio nasi trenerzy, przeprowadzając szkolenie dla firmy Agata Drew. Szkolenie odbyło się dwukrotnie: w lutym i w marcu. W spotkaniach wzięła udział właścicielka firmy.

Cele szkolenia

Agata Drew to mikroprzedsiębiorstwo zajmujące się obróbką drewna i sprzedażą produktów drewnianych. Dla pani Agaty sprawą kluczową jest obecnie pozyskanie nowych klientów w celu rozszerzenia działalności firmy. Dlatego też głównym celem szkolenia było zapoznanie ze skutecznymi, sprawdzonymi sposobami zwiększania widoczności firmy w internecie oraz trening rozmów telefonicznych z klientem.

Przebieg szkolenia

Głównym elementem pierwszego szkolenia było ćwiczenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży: zapoznanie z metodami wykorzystania języka korzyści i analiza, w jaki sposób pani Agata radzi sobie w rozmowie telefonicznej z klientem. Podczas drugiego spotkania skupiliśmy się na budowaniu obecności firmy w sieci. Sprawdzaliśmy, czy firma jest dobrze widoczna w social media i w wyszukiwarkach oraz podpowiadaliśmy jakie działania należy wdrożyć, aby ją zwiększyć. Między innymi szukaliśmy fraz kluczowych do pozycjonowania firmy i zaproponowaliśmy konkretne portale, na których powinna pojawić się oferta Agata Drew.

Rezultaty szkolenia

Głównym, natychmiastowych rezultatem szkolenia była poprawa kontaktu telefonicznego z klientem. Dzięki obserwacji rozmów pani Agaty z klientem, trener udzielał natychmiastowej informacji zwrotnej, korygował i udzielał porad co do stylu i zastosowania konkretnych zwrotów. Drugim, długofalowym rezultatem szkolenia będzie zwiększenie widoczności firmy w sieci, poprzez pojawianie się na portalach branżowych.

W niedługim czasie przeprowadzimy szkolenie również dla pracowników firmy Agata Drew, które będzie kontynuacją do tej pory zrealizowanych spotkań z samą właścicielką.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Czym jest zarządzanie zmianą? Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej to proces, który polega na planowaniu, monitorowaniu i ocenie zmian w przedsiębiorstwie.  Zarządzanie zmianą jest kluczowe dla prowadzenia firmy. Przedsiębiorstwo, które chce być konkurencyjne, musi dostosowywać się do zmieniających się standardów, potrzeb klientów, czy technologii. Zmiany są szczególnie ważne w firmach produkcyjnych. To właśnie w tej branży najczęściej dochodzi…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej jest procesem, który opiera się na czterech podstawach: planowania, kontrolowania, motywowania i organizowania działań, które są związane z pracownikami firmy. Jego celem jest zapewnienie efektywnego wykorzystywania potencjału pracowników firmy. Zarządzanie obejmuje wiele złożonych zadań do których należą przede wszystkim: rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie i rozwój motywowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej - relacja ze szkolenia

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej – relacja ze szkolenia Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. W dzisiejszych czasach klienci poszukują usług i produktów w internecie. Wymusza to więc na przedsiębiorstwach, obowiązek obecności w sieci. Nie wystarczy tylko podstawowa wiedza o Internecie, by móc w nim sprzedawać swoje produkty. Konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego wyjście z jej…
dowiedz się więcej