Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
XVI Forum Rynku Stacji Paliw PETROTREND - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

XVI Forum Rynku Stacji Paliw PETROTREND

9 marca w hotelu Westin Warsaw w Warszawie odbyło się XVI Forum Rynku Stacji Paliw PETROTREND, organizowane przez platformę medialną BROG Marketing. W wydarzeniu wzięli udział reprezentanci wielu stacji benzynowych, także wiodących marek, oraz eksperci z dziedzin biznesu, obsługi klienta i merchandisingu.

Konferencja obfitowała w interesujące wystąpienia, z których każde wieńczył tematyczny panel dyskusyjny w gronie starannie wyłonionych ekspertów. Równolegle z prelekcjami w osobnych salach odbywały się warsztaty oraz spotkania Business Speed Dating, stanowiące niemałą gratkę dla kupców i dostawców z branży naftowej.

Wydarzenie rozpoczął moduł WYZWANIA DLA RYNKU PALIWOWEGO, poruszający problem wyłudzeń podatkowych oraz innych głównych wyzwań branży paliwowej. Ta część obejmowała wystąpienie Prezesa Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego, Leszka Wieciecha oraz dyskusję prelegenta z panelistami, reprezentującymi Generalny Inspektorat Kontroli Skarbowej, Urząd Dozoru Technicznego, Urząd Regulacji Energetyki oraz stacje benzynowe: PKN Orlen i Grupę Lotos.

Równolegle rozpoczęły się trwające cały dzień rundy Business Speed Dating. Była to seria osobistych spotkań przedstawicieli największych sieci firm paliwowych, odpowiedzialnych za wyposażenie, zaopatrzenie i inwestycje z dostawcami produktów, urządzeń i usług branżowych. Biznesowe randki odbywały się w przygotowanej specjalnie do tego celu sali.

O godzinie 10:00 rozpoczęły się także warsztaty BEZPIECZEŃSTWO TECHNICZNE I PRAWNE STACJI PALIW, skierowane do osób odpowiedzialnych za wyposażenie i techniczne funkcjonowanie stacji paliw, a także dla ich właścicieli i menedżerów.

Drugie wystąpienie, otwierające moduł PERSONEL – KLUCZ DO SUKCESU STACJI PALIW przedstawił trener sprzedaży i biznesu, Arkadiusz Bednarski. Następnie przeprowadził dyskusję przedstawicieli stacji paliw: PKN Orlen, Shell, HL oraz świata szkoleń i biznesu. Paneliści opowiadali o ścieżkach i możliwościach rozwoju pracowników stacji, a także o warunkach przygotowania efektywnego szkolenia dla tej branży.

W następnej części: SKLEP I GASTRONOMIA NA STACJI – ZMIANY NA RYNKU, przedstawiciel firmy Nielsen Company, Konrad Wacławik zaprezentował szereg interesujących danych dotyczących konsumentów i trendów w branży paliwowej. W dyskusji wzięli udział przedstawiciele stacji Shell oraz Statoil oraz eksperci z dziedziny zarządzania asortymentem i merchandisingu. Jednym z panelistów był prezes firmy Warto Szkolić Sp. z o.o., który wystąpił w roli specjalisty z dziedziny visual merchandisingu i zjawisk asortymentowych. Poruszone została tematyka rozwoju gastronomii oraz przenikania się konwencji sklepowych na stacji.

Ostatni moduł MARKETING STACJI PALIW – PRZEPIS NA SUKCES obejmował dwa wystąpienia. Liu Yang, dyrektor Panasign Poland opowiedział o roli oświetlenia stacji. Z kolei Maciej Tesławski, właściciel Marketing Communication Acadaemy, w swoim dynamicznym wystąpieniu przedstawił szereg czynników, które towarzyszą zakupowi paliwa przez klienta. Prelegenci podjęli dyskusję z dyrektorami działów sprzedaży i marketingu stacji Moya i Odejewski-Odon, a także specjalistami ds. marketingu na temat czynników promujących stację. Paneliści wspólnie zastanawiali się, co sprawia, że klient pragnie powrócić na wybraną stację benzynową.

Całość konferencji zwieńczyła uroczysta gala Stacja Benzynowa Roku 2016, podczas której wręczono wyróżnienia w poszczególnych kategoriach plebiscytu. Tegorocznym zwycięzcą głównej kategorii i zdobywcą tytułu Stacja Benzynowa Roku 2016 został Dyskont Paliwowy Citronex Siechnice.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawowe zasady obsługi klienta dla każdego handlowca

Kluczowa rola obsługi klienta i budowania relacji W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży jakość obsługi klienta stanowi fundament sukcesu każdego handlowca. Klienci oczekują nie tylko profesjonalizmu, ale także indywidualnego podejścia i zaangażowania na każdym etapie procesu zakupowego. Dobra obsługa klienta nie polega jedynie na realizacji zamówienia – to przede wszystkim budowanie trwałych relacji, które sprawiają, że klient wraca, poleca firmę…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Tajniki skutecznej sprzedaży  – wszystko co musisz wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż to jeden z najważniejszych filarów sukcesu w biznesie. Bez względu na branżę, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów czy usług jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju każdej firmy. Nie jest to jednak jedynie kwestia oferowania dobrego produktu – skuteczna sprzedaż wymaga zrozumienia potrzeb klienta, umiejętności budowania relacji z klientami i odpowiedniego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe. To również sztuka komunikacji i negocjacji, która łączy…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.