Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Efektywność pracownika - zarządzanie energią kluczem do sukcesu!

Zarządzanie energią jako klucz do efektywności pracownika

Jednym z podstawowych, najważniejszych celów naszych szkoleń jest przekazanie kursantom wiedzy i umiejętności, pozwalających na to, aby stać się maksymalnie efektywnym i wydajnym pracownikiem. Na tym zyskują zarówno pracodawcy, jak i sami pracownicy. Efektywność pracownika to realny zysk dla przedsiębiorstwa. Kluczem do sukcesu jest niejednokrotnie odpowiednie zarządzanie energią. Jak zwiększyć swoją wydajność i podnieść satysfakcję z pracy? O tym kilka słów w poniższym artykule.

Problemy polskich pracowników

Na początku warto skupić się na tym, co utrudnia pracownikom “rozwinięcie skrzydeł” i osiągnięcie maksymalnej efektywności. Przeprowadzone przez nas badania wskazują, że najczęściej pracownicy skarżą się na zbyt dużą liczbę godzin pracy, pracodawców, którzy nie dbają o ich zdrowie i komfort pracy, a także zbyt silną presję ze strony przełożonych. Prawdą jest, że stajemy się coraz mniej wydajni, przez co nadrabiamy zaległości w powierzonych zadaniach i projektach, biorąc kolejne nadgodziny. Nie dbamy o równowagę między życiem prywatnym i zawodowym i nie potrafimy odpoczywać. Dodatkowo nasze kierownictwo, jest tak silnie nastawione na osiągnięcie “targetu”, określonego pułapu, że częściej karze, niż motywuje do działania.

Zmiana nawyków

Efektywne zarządzanie energią opiera się z reguły na zmianie złych nawyków. Staramy się uświadomić naszych kursantów, iż ich sukces zależy od zapewnienia czterech podstawowych potrzeb – fizycznych, umysłowych, emocjonalnych oraz duchowych. Pierwsza kategoria dotyczy przede wszystkim czasu na odpoczynek, sen oraz odpowiedniego odżywiania. Potrzeby umysłowe skupiają się natomiast na zdolności do samorealizacji oraz umiejętności priorytetyzacji działań. Trzecia dziedzina związana jest z kolei z poczuciem bezpieczeństwa, akceptacji oraz docenienia. Tutaj ogromną rolę pełni osoba pracodawcy. Finalnie należy wskazać na potrzeby duchowe, które obejmują swoiste poczucie sensu, celu.

Identyfikujemy źródło problemu

Jednym z najważniejszych elementów naszego szkolenia jest identyfikacja źródła problemu. Ważne jest to, aby nasi kursanci uświadomili sobie, które aspekty zaspokajania czterech podstawowych, życiowych potrzeb, nie funkcjonują właściwie. Inaczej mówiąc, co zaburza ich work-life balance. W toku szkolenia “rozkładamy na czynniki pierwsze” wszystkie elementy potrzeb człowieka, aby stworzyć bazę do wypracowania dobrych nawyków. Kurs pozwala pracownikom i ich pracodawcom, stworzyć własny system zarządzania energią.

Wiele korzyści przy zastosowaniu kilku prostych zasad, aby poprawić efektywność pracownika

Katalog korzyści, wynikających z efektywnego zarządzania energią jest nieskończony. Między innymi należałoby wymienić większą satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy, większą świadomość (zarówno pracodawców, jak i pracowników) w zakresie zaspokajania podstawowych potrzeb, poprawę koncentracji, lepszą organizację zadań, poprawę kreatywności, wzrost konkurencyjności pracownika, a także zmniejszenie ryzyka wypalenia zawodowego.

Szkolenia Warto Szkolić

Szkolenia z zakresu zarządzania energią dedykujemy w szczególności pracownikom, a także osobom zarządzającym, kierownikom, managerom projektów. Celem naszych kursów jest zwiększenie efektywności pracowników oraz wzrost ich satysfakcji z pracy, przy jednoczesnym zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 sposobów na radzenie sobie z trudnym klientem – wskazówki i szkolenia z których musisz skorzystać

Skuteczne strategie radzenia sobie z trudnym klientem W pracy z klientami każdy sprzedawca prędzej czy później zetknie się z osobą, która będzie trudna we współpracy. Czasem wynika to z rozczarowania usługą, nieporozumienia, problemów technicznych, a czasami po prostu z frustracji związanej z sytuacją niezależną od firmy. Trudni klienci mogą być zdenerwowani, zirytowani, a nawet agresywni, co stawia sprzedawcę w bardzo wymagającej sytuacji. Umiejętność radzenia sobie z takimi wyzwaniami…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 najlepszych szkoleń, dzięki którym zbudujesz idealny zespół

Kluczowe szkolenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem Budowanie zespołu to kluczowy element sukcesu w każdej organizacji. Dobrze funkcjonujący zespół to nie tylko ludzie pracujący razem, ale grupa, która efektywnie współpracuje, dzieli się zadaniami i realizuje wspólne cele. Aby stworzyć taki zespół, menedżerowie powinni zainwestować w odpowiednie szkolenia, które pomogą w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarówno liderów, jak i członków zespołów. Poniżej przedstawiamy 7 najlepszych…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

6 szkoleń sprzedażowych, dzięki którym zbudujesz relacje z klientem

Relacje z klientami jako fundament skutecznej sprzedaży Budowanie relacji z klientami to fundament skutecznej sprzedaży, który wpływa na długoterminowy sukces każdej firmy. Współczesny rynek jest pełen konkurencji, a klienci mają dostęp do szerokiej gamy produktów i usług. To właśnie relacje, jakie nawiązujesz z klientami, mogą stanowić kluczowy wyróżnik, który zadecyduje o ich lojalności wobec Twojej marki. Zaufanie, zaangażowanie i umiejętność zrozumienia potrzeb…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.