Zarządzanie kanałem na YouTube

Ogromnym medium, pełniącym bardzo istotną rolę we współczesnym świecie marketingu jest nie tylko portal Facebook, ale również YouTube, który w pewnym sensie przeżywa swoją drugą młodość i znów wrócił na piedestał. Internauci znów chętnie sięgają po filmiki. Sukces tego zjawiska spowodowany jest w dużej mierze kategorią spotów „do it yourself”, czyli zrób to sam, rozwiązujących różnego rodzaju problemy – Jak położyć płytki na ścianie? Jak zrobić idealny makijaż? Jak przygotować kurczaka w pięciu smakach? O tym wszystkim traktują youtube’owe filmiki, niejednokrotnie reklamując jednocześnie określone produkty.

Czym się zajmujemy?

Specjaliści Warto Szkolić przeprowadzają szkolenia, na których zapoznają swoich kursantów z podstawowymi zasadami działania kanałów na YouTube i kolejno, stopniowo wdrażają ich w szczegóły tego zagadnienia. Udział w szkoleniu to szansa na zdobycie wiedzy, dzięki której samodzielnie będziemy mogli zarządzać swoim kanałem na YouTube, bez konieczności korzystania z drogich usług marketingowców. Szczegółowy program szkolenia, który oczywiście po szczegółowym zbadaniu potrzeb dostępny jest tutaj. Dodatkowo Warto Szkolić wskazuje nie tylko jak założyć i prowadzić kanał, ale również w jaki sposób dzięki temu osiągnąć marketingowy sukces, robiąc to bezbłędnie i maksymalnie skutecznie.

Kanał na YouTube – pierwsze kroki

Założenie kanału na YouTube łączy się przede wszystkim z koniecznością zalogowania się na stronie. Niezbędne w tym zakresie jest posiadanie konta Google. Jednocześnie, rejestracja pozwoli nam na korzystanie z innych usług i dobrodziejstw Google, takich jak konto Gmail, Picasa i wiele innych.

Na co pozwala założenie kanału YouTube?

Założenie kanału YouTube pozwala na bycie widocznym dla innych użytkowników portalu. Jako posiadacze własnego kanału będziemy mogli nagrywać i udostępniać własne filmy, komentować filmy innych, a także tworzyć tak zwane playlisty.

Kanał na YouTube – ważne elementy

Tworząc zatem kanał na YouTube będziemy musieli podjąć kilka istotnych decyzji. Przede wszystkim należy wybrać nazwę kanału, kategorię i ustawić kryterium dostępności dla widzów. Warto również wybrać przyciągającą wzrok grafikę. Dobrą metodą, wspomagającą zarządzanie kontem YouTube jest również powiązanie go z kontami na Facebooku i Twitterze, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na kolejne publikacje. Wszystko zostanie bowiem zautomatyzowane.

Pozycjonowanie kluczem do sukcesu

Aby nasz kanał na YouTube był zauważalny, niezwykle ważne jest również zadbanie o jego dobre pozycjonowanie, czyli widoczność w różnego rodzaju wyszukiwarkach. Z reguły „roboty”, które decydują o wyszukaniu danego hasła są nastawione na tak zwane słowa kluczowe. Przykładowo, jeżeli promujemy kanał kulinarny, użyjmy słów tematycznych: „filmy kulinarne”, „wege”, „gotowanie” i tak dalej.

Ważna rola kanału YouTube

Poprawnie zarządzany kanał na YouTube pozwoli na zwiększenie liczby naszych Klientów, a w efekcie przełoży się to bezpośrednio na wzrost obrotów firmy. To niewielkie i pozornie błahe narzędzie, bagatelizowane przez wiele firm, może okazać się kluczem do sukcesu.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak efektywna komunikacja z zespołem wpływa na dobrostan psychiczny całej załogi? – wywiad z Pawłem Głowackim

Komunikacja, która buduje bezpieczeństwo – fundament zdrowego zespołu Współczesne zespoły funkcjonują w dynamicznym i często wymagającym środowisku, gdzie nieustanna zmiana, presja wyników i napięcia interpersonalne stają się codziennością. W takich warunkach jakość komunikacji nie jest już tylko kwestią sprawnej wymiany informacji – staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na psychologiczne bezpieczeństwo, zaangażowanie i dobrostan pracowników. Umiejętność prowadzenia rozmów, zadawania pytań, słuchania…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.