„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie" – podsumowanie szkolenia.

„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie” – podsumowanie szkolenia.

Szkolenie odbyło się w dniach 11 i 12 styczeń 2018 w godzinach od 8.00 do 16.00 w siedzibie firmy. W szkoleniu wzięli działu: dyrektor zarządzający, menedżerowie i pracownicy firm, razem 6 osób.

„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie” – podsumowanie szkolenia.

Szkolenie odbyło się w dniach 11 i 12 styczeń 2018 w godzinach od 8.00 do 16.00 w siedzibie firmy. W szkoleniu wzięli działu: dyrektor zarządzający, menedżerowie i pracownicy firm, razem 6 osób.

Cele szkolenia:

Głównymi celami szkolenia było:

  • poznanie metodyki myślenia strategicznego
  • określenie wizji misji wartości oraz celów organizacji
  • umiejętność analizowania otoczenia zewnętrznego firmy i planowani strategii firmy
  • poznanie metod budowania konkurencji na rynku
  • poznanie mechanizmów wdrożenia i skutecznego monitorowania strategicznego zarządzania firmą.

Przebieg szkolenia:

Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze.

Uczestnicy byli bardzo zżyci ze sobą i doskonale współpracowali w trakcie zajęć. Chętnie uczestniczyli w dyskusjach i w ćwiczeniach  zarówno indywidualnie jak i w parach oraz w dużej grupie 6 osobowej.

Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać typy zachowań i postaw pracowników na 4 poziomach ich rozwoju oraz dobierać skuteczne strategie zarządzania nimi. Uczestnicy rozpoznali swój indywidualny system motywacji w pracy zespołowej. Poznali role, obowiązki i oczekiwania wobec nich w pracy menedżerskiej.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Poprzez podniesienie swoich kwalifikacji (kompetencji) uczestnicy będą łatwiej i sprawniej pełnili swoje zadania menedżerskie w firmie.

Będą potrafili budować przewagę konkurencyjną na rynku oraz definiować interesariuszy procesu zarządzania.

Dziękujemy firmie New Pattern za okazane zaufanie, a uczestnikom szkolenia za zaangażowanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.