„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie" – podsumowanie szkolenia.

„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie” – podsumowanie szkolenia.

Szkolenie odbyło się w dniach 11 i 12 styczeń 2018 w godzinach od 8.00 do 16.00 w siedzibie firmy. W szkoleniu wzięli działu: dyrektor zarządzający, menedżerowie i pracownicy firm, razem 6 osób.

„Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie” – podsumowanie szkolenia.

Szkolenie odbyło się w dniach 11 i 12 styczeń 2018 w godzinach od 8.00 do 16.00 w siedzibie firmy. W szkoleniu wzięli działu: dyrektor zarządzający, menedżerowie i pracownicy firm, razem 6 osób.

Cele szkolenia:

Głównymi celami szkolenia było:

  • poznanie metodyki myślenia strategicznego
  • określenie wizji misji wartości oraz celów organizacji
  • umiejętność analizowania otoczenia zewnętrznego firmy i planowani strategii firmy
  • poznanie metod budowania konkurencji na rynku
  • poznanie mechanizmów wdrożenia i skutecznego monitorowania strategicznego zarządzania firmą.

Przebieg szkolenia:

Szkolenie przebiegało w miłej atmosferze.

Uczestnicy byli bardzo zżyci ze sobą i doskonale współpracowali w trakcie zajęć. Chętnie uczestniczyli w dyskusjach i w ćwiczeniach  zarówno indywidualnie jak i w parach oraz w dużej grupie 6 osobowej.

Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać typy zachowań i postaw pracowników na 4 poziomach ich rozwoju oraz dobierać skuteczne strategie zarządzania nimi. Uczestnicy rozpoznali swój indywidualny system motywacji w pracy zespołowej. Poznali role, obowiązki i oczekiwania wobec nich w pracy menedżerskiej.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Poprzez podniesienie swoich kwalifikacji (kompetencji) uczestnicy będą łatwiej i sprawniej pełnili swoje zadania menedżerskie w firmie.

Będą potrafili budować przewagę konkurencyjną na rynku oraz definiować interesariuszy procesu zarządzania.

Dziękujemy firmie New Pattern za okazane zaufanie, a uczestnikom szkolenia za zaangażowanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej