Zarządzanie stroną na Facebooku - szkolenie dla firmy Pradma

Zarządzanie stroną na Facebooku – szkolenie dla firmy Pradma

W dniu 15 marca 2018 w Olsztynie przeprowadziliśmy jednodniowe, ośmiogodzinne szkolenie dla firmy Pradma, dotyczące obsługi fanpage na Facebooku.

Pradma to młoda, mocno inwestująca w swój rozwój, firma z branży budowlanej. Wykonuje projekty sieci i instalacji elektrycznych, a działalność prowadzi na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i podlaskiego. Pradma nie poprzestaje na typowych narzędziach projektanta, takich jak AutoCAD, ale idzie dalej, wdrażając nową technologię BIM (Building Information Modeling, projektowanie na podstawie zmiennych danych kosztów projektu, czy harmonogramu zadań, zapewniające znaczącą optymalizację kosztów).

Cele szkolenia

Celem szkolenia “Zarządzanie stroną na Facebooku” było lepsze wykorzystanie potencjału firmowego fanpage na Facebooku, poprzez lepsze dopasowanie treści komunikacji do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej Pradmy.

Przebieg szkolenia

Szkolenie było pogłębione, jednoosobowe. Udział w nim wzięła pracownica firmy odpowiedzialna za obsługę administracyjną i prowadzenie działań marketingowych.

Podczas szkolenia przeanalizowane zostały dotychczasowe działania firmy Pradma w mediach społecznościowych, uwzględniając wielopoziomowość celów firmy.

Analizie została poddana aktualna sytuacja wizerunkowa firmy i działania, które w tej chwili firma podejmuje.

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, pracownica firmy dowiedziała się, jakie zmiany w informacji oraz komunikacji na Facebooku powinna zastosować, by dotrzeć do grupy docelowej firmy. Nauczyła się, jak budować komunikację, by wzmacniać wizerunek firmy, kładąc jednocześnie nacisk na wartości firmy oraz jej najbliższe cele.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez budowanie wizerunku firmy aktywnej i innowacyjnej. Dziękujemy firmie Pradma za okazane zaufanie. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc w budowie jej spójnego, dobrze określonego wizerunku.

Zespół Warto Szkolić

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.