Zarządzanie w hotelarstwie – Dworek Jamneński

W dniach 17-21 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania w hotelarstwie dla pani Elżbiety Topór, właścicielki Dworku Jamneńskiego. Trener prowadzący posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu bazy hotelowej w Polsce i za granicą; współtwórca Alegro Master Technology, metody przygotowania obiektów pod użytek alergików.
Obiekt ten położony jest nad Morzem Bałtyckim, w miejscowości Łazy (województwo zachodnio-pomorskie, 50 km na wschód od Kołobrzegu). Jest to miejsce szczególne, bo mamy tutaj możliwość kąpieli zarówno w jeziorze, jak i w morzu. W pobliżu Bałtyku oddzielone wyłącznie wąską mierzeją znajduje się Jezioro Jamno. Hotel prowadzony jest od wielu lat, jednak ostatni rok to czas rozbudowy i poszerzania oferty wypoczynkowej.

Cele szkolenia

Obiekt pragnie przyciągać gości nie tylko w sezonie, ale cały rok. Z tego względu zdecydował się na rozszerzenie typowej oferty nadmorskich hoteli o profesjonalne usługi SPA. Celem szkolenia było spozycjonowanie obiektu i etapowanie budowania oferty SPA. W konsekwencji uniknięcie krytycznych błędów takich jak zbyt późne rozpoczęcie prac nad promocją i naborem personelu, czy też wykluczenie nierzetelnych dostawców wyposażenia.

Przebieg szkolenia

Usystematyzowanie terminarza działań zmierzających do poszerzenia oferty ośrodka o usłuDworek Jamneńskigi SPA. Obecnie charakter stricte hotelowy: pokoje do wynajęcia, restauracja oraz organizacja imprez okolicznościowych.
Podczas szkolenia:

  • Przeprowadzono studium zdarzeń inwestycji Dworku Jamneńskiego – analizę pozytywnych i negatywnych przykładów z dotychczasowych prac celem zwiększenia ich efektywności poczynając od momentu zakończenia szkolenia,
  • Zademonstrowano na case study dostarczonymi przez trenera metody prawidłowego etapowania i organizacji inwestycji hotelarskich,
  • Omówiono wybrane zagadnienia dotyczące budowy, planowania, wyposażenia i rozruchu odbiorów, naboru i szkolenia personelu, audytów rocznych i sytuacji kryzysowych.

Rezultaty

Dzięki szkoleniu uczestnicy otrzymali kompendium wiedzy dotyczącej etapowania budowy, pozycjonowania i budowy oferty promocyjnej ośrodka SPA. Uczestnicy poszerzyli swoje możliwości analizy rynku i konkurencji, nauczyli się tworzyć ofertę lepiej dopasowaną do najbardziej aktualnych trendów rynkowych.
Ponadto trener dokonał analizy dotychczasowych postępów w realizacji inwestycji. Podpowiedział jak dalej zoptymalizować ten proces, biorąc pod uwagę indywidualne uwarunkowania i potrzeby obiektu Dworek Jamneński.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.