Zarządzanie w hotelarstwie – Dworek Jamneński

W dniach 17-21 kwietnia przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania w hotelarstwie dla pani Elżbiety Topór, właścicielki Dworku Jamneńskiego. Trener prowadzący posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pozycjonowaniu bazy hotelowej w Polsce i za granicą; współtwórca Alegro Master Technology, metody przygotowania obiektów pod użytek alergików.
Obiekt ten położony jest nad Morzem Bałtyckim, w miejscowości Łazy (województwo zachodnio-pomorskie, 50 km na wschód od Kołobrzegu). Jest to miejsce szczególne, bo mamy tutaj możliwość kąpieli zarówno w jeziorze, jak i w morzu. W pobliżu Bałtyku oddzielone wyłącznie wąską mierzeją znajduje się Jezioro Jamno. Hotel prowadzony jest od wielu lat, jednak ostatni rok to czas rozbudowy i poszerzania oferty wypoczynkowej.

Cele szkolenia

Obiekt pragnie przyciągać gości nie tylko w sezonie, ale cały rok. Z tego względu zdecydował się na rozszerzenie typowej oferty nadmorskich hoteli o profesjonalne usługi SPA. Celem szkolenia było spozycjonowanie obiektu i etapowanie budowania oferty SPA. W konsekwencji uniknięcie krytycznych błędów takich jak zbyt późne rozpoczęcie prac nad promocją i naborem personelu, czy też wykluczenie nierzetelnych dostawców wyposażenia.

Przebieg szkolenia

Usystematyzowanie terminarza działań zmierzających do poszerzenia oferty ośrodka o usłuDworek Jamneńskigi SPA. Obecnie charakter stricte hotelowy: pokoje do wynajęcia, restauracja oraz organizacja imprez okolicznościowych.
Podczas szkolenia:

  • Przeprowadzono studium zdarzeń inwestycji Dworku Jamneńskiego – analizę pozytywnych i negatywnych przykładów z dotychczasowych prac celem zwiększenia ich efektywności poczynając od momentu zakończenia szkolenia,
  • Zademonstrowano na case study dostarczonymi przez trenera metody prawidłowego etapowania i organizacji inwestycji hotelarskich,
  • Omówiono wybrane zagadnienia dotyczące budowy, planowania, wyposażenia i rozruchu odbiorów, naboru i szkolenia personelu, audytów rocznych i sytuacji kryzysowych.

Rezultaty

Dzięki szkoleniu uczestnicy otrzymali kompendium wiedzy dotyczącej etapowania budowy, pozycjonowania i budowy oferty promocyjnej ośrodka SPA. Uczestnicy poszerzyli swoje możliwości analizy rynku i konkurencji, nauczyli się tworzyć ofertę lepiej dopasowaną do najbardziej aktualnych trendów rynkowych.
Ponadto trener dokonał analizy dotychczasowych postępów w realizacji inwestycji. Podpowiedział jak dalej zoptymalizować ten proces, biorąc pod uwagę indywidualne uwarunkowania i potrzeby obiektu Dworek Jamneński.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.