Zwinne zarządzanie projektem – wspieranie technologiami informatycznymi

Zwinne, sprawne i efektywne zarządzanie projektem niejednokrotnie zależy od zastosowania technologii informatycznych. Nie jest to gwarantem sukcesu, ale z pewnością dużym ułatwieniem. Specjaliści Warto Szkolić oferują szkolenia, dzięki którym uczestnicy zdobywają wiedzę o narzędziach internetowych wspierających zarządzanie projektami. A także poznają podstawowe pojęcia z zakresu metodologii zarządzania.

Dlaczego warto zainwestować w technologie informatyczne?

Nowoczesne zarządzanie projektami nierozerwalnie wiąże się z technologiami informatycznymi. Różnego rodzaju aplikacje ułatwiają i usprawniają organizację. Programy te są z reguły proste w obsłudze, niezwykle intuicyjne oraz mobilne, dzięki czemu łatwo je wdrożyć w każdym przedsiębiorstwie, nawet jeżeli mamy do czynienia z grupą o wysokiej średniej wieku, nieco oporną na nowinki techniczne i technologiczne. Katalog dostępnych na rynku aplikacji jest na tyle szeroki, że łatwo dopasować je do każdego rodzaju, profilu, branży działalności.

Technologie informatyczne testowane od lat

Warto przy tym wspomnieć, że technologie informatyczne są obecne w biznesie od lat. Nie jest zatem tak, że decydujemy się na wprowadzenie jakichś niesamowitych nowości, które nie zostały wcześniej przetestowane. Podczas prowadzonych przez nas szkoleń proponujemy rozwiązania, które są sprawdzone, w niejednej firmie świetnie się sprawują i pozytywnie wpływają na jej rozwój. Ogromną ich zaletą jest natomiast skuteczność i prostota działania.

Niektóre branże całkowicie przeszły w cyfrową rzeczywistość

Należy również zaznaczyć, że istnieją branże, które prawie całkowicie pochłonięte są przez cyfrową rzeczywistość. Jako przykład należy wskazać chociażby świat kultury i organizacji pozarządowych. Tam metody zarządzania zespołem i koordynacja projektami w oparciu o technologie informatyczne stosowane są z powodzeniem od lat.

Kto może zyskać?

Nasze szkolenia skierowane są przede wszystkim do dyrektorów, kierowników i zarządzających instytucjami i organizacjami kultury oraz organizacjami społecznymi. Właścicieli zarządzających firmami z sektora przemysłów kreatywnych, kierowników i specjalistów komunikacji, Public Relations, marketingu, promocji, koordynatorów projektów, organizatorów wydarzeń kulturalnych, animatorów, pracowników przemysłów kreatywnych. A  także przedsiębiorców innych branż, zainteresowanych wdrożeniem technologicznych usprawnień do swojej działalności.

Podsumowując…

Podsumowując, zastosowanie aplikacji mobilnych możliwe jest na każdym etapie zarządzania projektem. Konieczny jest jednak odpowiedni wybór możliwych do użycia mechanizmów. Chodzi przecież o to, aby były one maksymalnie skuteczne. Na szkoleniu kursanci dowiedzą się jakie aplikacje są obecnie dostępne na rynku oraz w które warto inwestować swój czas i energię, a dodatkowo jak budować zespół projektowy, jakie są metodyki zarządzania, a także jak zarządzać czasem i budżetem.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

MS Project 2010/2013/2016 – zarządzanie projektami “od A do Z”

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.