Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Jak odpowiednio rozliczać czas pracy kierowców? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Jak odpowiednio rozliczać czas pracy kierowców?

Kontrolowanie czasu pracy kierowców jest ostatnio bardzo medialną kwestią. Wszędzie słyszymy o zmianach w przepisach czy też o przekraczaniu przez kierowców konkretnych norm oraz wynikających z tego konsekwencjach. Wiemy, że kwestia odpowiedniego dbania o czas pracy kierowców jest sprawą bardzo ważną. Wszak kierowca, a zwłaszcza kierowca, który wiezie kilkutonowy ładunek musi być wypoczęty, oraz w pełni skupiony na drodze. Dlatego też zapraszamy na szkolenie, podczas którego dowiecie się wszystkiego o tym, jak powinni pracować Wasi kierowcy i jak cały ten temat wygląda pod względem prawnym.

W naszym pakiecie szkoleń transportowych staramy się poruszać wszystkie kwestie dotyczące rynku transportowego. Uważamy jednak, że zapoznanie się z tematyką szkolenia czasu pracy kierowców jest jedną z ważniejszych dziedzin.

 

W ramach szkolenia dowiecie się wszystkiego o normach regulujących okresy prowadzenia pojazdu. Wyjaśnimy też zagadnienia minimalnych przerw w pracy zarówno samych kierowców jak i całej załogi. Tak jak pisaliśmy wyżej – jest to szczególnie ważne pod kątem bezpieczeństwa drogowego.

Jeżeli samo zagadnienie bezpieczeństwa nie jest wystarczającym powodem, aby zadbać o poszerzenie swoich kompetencji w tym zakresie, wiedzcie, że zapoznacie się także z systemem kar dotyczących naruszenia przepisów związanych z czasem pracy kierowców. Kontrole są coraz częstsze – jak więc odpowiednio monitorować czas pracy, aby zyskać kontrolę nad „swoimi” kierowcami? Jeżeli jesteście tego ciekawi, zapraszamy na szkolenie.

Wszak wiadomo, że aby uniknąć kar, należy nie tylko posiadać odpowiednia wiedzę ale także konsekwentnie wprowadzać w swojej firmie regulacje, które zapobiegną nieprzestrzeganiu ustawowych norm przez kierowców. Dowiecie się jak poprawnie używać tachografów oraz jakie błędy są najczęściej popełniane przez kierowców, a także jakie przewozy wyjęte są spod obowiązku rejestracji.

Pojazdy nienormatywne

Jak pisaliśmy tu, pojazdy nienormatywne to takie, które wykraczają poza normy obowiązujące na drogach. Szerszą definicję poznacie oczywiście na naszym szkoleniu. Co ważne, nie jest to ten sam zakres wiedzy co w szkoleniu dedykowanym spedytorom, gdyż tu poruszymy także kwestie pułapek systemu zezwoleń, omówimy kto i kiedy może zostać ukarany oraz podpowiemy w jakich sytuacjach karę powinien zapłacić przewoźnik a w jakich załadowca. Jednym słowem, poznacie całą metodologię kontroli, systemu nakładania kar czy też meandry orzecznictwa sądowego.

Jeżeli już poruszyliśmy kwestię metodologii kontroli i nakładania kar, warto wspomnieć, że na omawianym szkoleniu poznacie rzeczoną metodologię kontroli na przykładzie Inspekcji Transportu Drogowego. Poznacie wszystkie prawa oraz obowiązki zarówno osoby kontrolowanej jak i kontrolującej. Przedstawimy od A do Z formalny aspekt kontroli. Omówimy wszystkie dokumenty, które powinna posiadać osoba kontrolowana oraz jak wygląda prawidłowy protokół kontroli. Wiedzieliście,  że błędy popełniane podczas kontroli mogą prowadzić do zwielokrotnienia kar? Z pewnością, podwyższenie kary (nie wspominając o jej otrzymaniu) jest czymś, czego chcielibyście uniknąć. Dlatego też, obecność na tym szkoleniu podniesie Waszą świadomość i  pomoże Wam w prawidłowym dopełnieniu kwestii formalnych, również w przypadku kontroli odbywającej się bezpośrednio w siedzibie Waszej firmy.

Kto może jechać?

Kolejnym tematem omawianym na szkoleniu są zakazy ruchu. Dowiecie się kto, czym i gdzie może jechać. Czyli omówimy pojazdy objęte zakazem ruchu, ale także i te, których zakazy nie obejmują. Co więcej, podzielimy się z Wami naszą kompleksową wiedzą dotyczącą praktyki kontrolnej ze szczególnym uwzględnieniem dowodzenia pracy w zaopatrzeniu odbiorcy prowadzącego zakład w ruchu ciągłym.

Ostatni, ale nie najmniej ważny temat (wręcz przeciwnie), który poruszymy to najnowsze zmiany prawne. Ale nie spodziewajcie się nudnego wykładu na temat ustaw – zajmiemy się tymi zmianami, które mają gigantyczny wpływ na przyszłość polskiego transportu.

Zakres szkolenia obejmuje wiele zagadnień, ale nie zabraknie czasu na Wasze pytania i wątpliwości.

Zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń a także do kontaktu z nami, w sprawie zbadania potrzeb Waszej firmy. Jeżeli chcecie świadczyć usługi transportowe na najwyższym poziomie i rozwijać Waszą firmę, aby przynosiła czysty zysk, nieobciążony karami – zapraszamy na szkolenia!

 

Inne artykuły, które mogą Cię zainteresować dostępne są tutaj.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.