Jak uzyskać wsparcie w ramach Akademii Menadżera PARP? Diagnoza potrzeb rozwojowych tylko z nami

Projekt „Akademia Menadżera” powstał, aby wspierać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa pod względem kształcenia kadry menadżerskiej. Projekt ten jest wspierany bezpośrednio przez PARP, a dofinansowanie może sięgnąć aż osiemdziesięciu procent. Niezbędna jest jednak trafna diagnoza obszarów w przedsiębiorstwie, które tego rozwoju wymagają. Jak diagnoza potrzeb rozwojowych dla Akademii Menadżera PARP wpisuje się w cały proces starania się o dofinansowanie? Popatrzcie na grafikę lub odwiedźcie bezpośrednio stronę PARP tutaj:

 

Diagnoza potrzeb rozwojowych w procesie wsparcia w ramach Akademii Menadżera PARP

Skuteczność wniosków o dofinansowanie w projekcie Akademii Menadżera MŚP PARP

Tu wielu przedsiębiorców miewa problem. Konkurencyjność o dofinansowanie jest duża, a skuteczny wniosek wymaga poświęcenia dużej ilości czasu oraz umiejętności odpowiedniego opisania potrzeb. Wiemy, że przedsiębiorcy zazwyczaj tego czasu po prostu nie mają. Dlatego właśnie zapraszamy Was do skorzystania z usługi diagnozy potrzeb rozwojowych w „Warto Szkolić”. Jak wygląda diagnoza potrzeb rozwojowych dla Akademii Menadżera PARP w naszym wykonaniu? Szczegółowy opis poniżej:

 

I  Konsultacja wstępna

Tu zaczynamy od rozmowy z Wami. Staramy się poznać Wasze potrzeby, spojrzeć na firmę waszymi oczami, aby w późniejszych etapach nic nam nie umknęło.

II Diagnoza i analiza strategiczna

Na podstawie uzyskanych od Was informacji analizujemy dogłębnie sposób działania waszej firmy, oceniamy już wdrożone plany rozwojowe oraz ich skuteczność. Możemy się nawet pokusić o nazwanie tego audytem – lecz preferujemy słowo diagnoza. Jesteśmy tu, aby Wam pomóc, abyście mogli się dalej rozwijać, korzystając z projektu Akademii Menadżera. Wszak w całym projekcie chodzi o to, aby polskie przedsiębiorstwa z sektora MSP stawały się coraz większe, napędzając krajową gospodarkę.

III Konsultacja strategiczna

Przedstawiamy Wam nasze wnioski, konsultujemy nasze spostrzeżenia z Wami. Bez efektywnej współpracy na tym etapie nie powstanie trafna diagnoza potrzeb rozwojowych dla Akademii Menadżera PARP. Dodamy, że nasi doradcy kładą główny nacisk na cele rozwojowe – nie skupiamy się na tym, co nie działa dobrze, tylko przedstawiamy wizję co i jak mogłoby działać lepiej. Wielu naszych klientów już tę konsultację ocenia jako bardzo motywującą 😉

IV Opracowanie pełnej diagnozy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa

Czyli produktu, który nie tylko pomoże Wam skutecznie starać się o dofinansowanie, ale będzie również sam w sobie doskonałym narzędziem rozwojowym dla waszej firmy. Opracowany we współpracy z doradcą raport końcowy umożliwi skuteczne ubieganie się o środki w ramach programu “Akademia Menedżera”, a także stanie się narzędziem efektywnie wspierającym realizację celów biznesowych przedsiębiorstwa.

 

 

Czym właściwie jest diagnoza potrzeb rozwojowych dla Akademii Menadżera PARP i co zawiera? Dlaczego jest tak ważna w tym projekcie?

W ramach tej usługi otrzymacie dogłębną i wieloaspektową diagnozę potrzeb rozwojowych. Pozwala ona na opracowanie planu rozwoju kadry menadżerskiej w taki sposób, aby firma realnie rozwinęła się po uczestnictwie w projekcie.

Przejdźmy do konkretów. W ramach dostarczonej przez nas usługi otrzymacie:

 

  • Pogłębioną analizę określającą wyzwania strategiczne i rozwojowe przedsiębiorstwa.
  • Jasne i precyzyjne sformułowanie celów strategicznych przedsiębiorstwa (z naciskiem na cele rozwojowe).
  • Pełną analizę potrzeb rozwojowych kadry kierowniczej wraz z planem rozwoju na 24 miesiące.
  • Możliwość konsultacji 1na1 z doradcą strategicznym (bezpośrednio i/lub online); jesteśmy elastyczni i dopasujemy się do waszych potrzeb.
  • Wsparcie na każdym etapie realizacji diagnozy potrzeb rozwojowych – jesteśmy dla Was, nie odwrotnie, zawsze chętnie wszystko doprecyzujemy i dopowiemy.
  • Możliwość zaangażowania dowolnej liczby pracowników zainteresowanych indywidualnym planem rozwoju,
  • Sprawną realizację diagnozy potrzeb szkoleniowych, z uwzględnieniem specyfiki i etapu rozwoju firmy. Każdy plan doprecyzowujemy do możliwości firmy – zawsze też uwzględniamy tempo dotychczasowego rozwoju (odpowiednio je zwiększając). Nie mamy „gotowych” diagnoz – wszystkie tworzymy na podstawie indywidualnych zapotrzebowań każdej firmy i odpowiednią analizę.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi wspierających przeprowadzenie diagnostyki potrzeb rozwojowych.

 

 

Dlaczego warto skorzystać z Akademii Menadżera i rozwijać kadrę menadżerską w swojej firmie? Przykład Soichiro Hondy

Jeżeli nas obserwujecie, wiecie, że nasza działalność szkoleniowa to nie tylko sposób na biznes. Staramy się także dawać Wam dostęp do możliwie największej dawki wiedzy (m.in. poprzez specjalistyczne artykuły publikowane na naszym blogu). Wiemy, że wiedza jest niezbędnym składnikiem sukcesu każdej firmy – za największymi gigantami stali ludzie z pasją oraz… wiedzą. Zachęcamy Was do zapoznania się choćby z historią rozwoju  biznesu Soichiro Hondy – jak własną determinacją, wiedzą i wiarą w umiejętności swoje oraz pracowników, zbudował markę, która obecnie śmiało może nazwać się jedną z najbardziej wpływowych na rynku.

Do czego dążymy? Głównie chcemy uświadomić Wam, że takie marki też zaczynały od sektora małych i średnich przedsiębiorstw. A skorzystanie z diagnozy potrzeb rozwojowych znacznie pomoże Wam przyspieszyć swój rozwój – zyskacie pomoc, którą może i sam Honda doceniłby na początkowym etapie rozwoju swojej firmy.

 

Lista wymagań dla firm ubiegających się o środki w ramach Akademii Menadżera MŚP PARP

Na koniec prezentujemy najważniejsze wymagania dla firm chcących skorzystać z dofinansowania w ramach Akademii Menadżera MŚP PARP:

  1. Jesteś właścicielem mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa
  2. Nie korzystałeś wcześniej z podobnych dofinansowań na usługi szkoleniowe
  3. Zatrudniasz swoich pracowników na podstawie umowy o pracę
  4. Zobowiązujesz się pokryć minimum 20% kosztów całkowitych szkoleń

Nie czekaj, uzyskaj dofinansowanie w wysokości aż do 80% kosztów. Przypominamy, że dofinansowanie w każdym makroregionie waha się od 7 do 9 mln złotych – jest więc o co walczyć. Pamiętajmy, że o środki z Akademii Menadżera MŚP można starać się wyłącznie w biurze Operatora tego makroregioniu, na terenie którego ma siedzibę Twoja firma. Lista Operatorów i makroregionów PARP tutaj.

Zapraszamy do kontaktu. Nawet jeżeli nie jesteś przekonany na 100% czy Twoja firma się kwalifikuje – napisz do nas, porozmawiamy i pomożemy w podjęciu decyzji. Pamiętajcie, że jesteśmy do waszej dyspozycji na każdym etapie programu, od składania wniosków, przez diagnozę potrzeb rozwojowych waszej firmy, aż po prowadzenie szkoleń. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o przyszłości Twojej firmy.

 

 

 

 

Przeczytaj również:

Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie sprzedażą – wszystko co trzeba o nim wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż jest sercem każdej organizacji, motorem napędowym wzrostu i rentowności. Aby jednak proces sprzedaży był skuteczny, niezbędne jest zastosowanie odpowiednich strategii, narzędzi i technik zarządzania. W wywiadzie z naszą ekspertką – Angeliką Kuczyńską, przyjrzymy się bliżej, czym jest zarządzanie sprzedażą, dlaczego jest tak ważne i jakie są najlepsze praktyki, które mogą pomóc firmom w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych. Zapraszamy…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Pewność siebie – jak ją zbudować?

W obliczu ciągłych wyzwań, jakie stawia przed nami współczesny świat, pewność siebie wyłania się jako kluczowa cecha, umożliwiająca osiąganie sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. To nie tylko umiejętność stawiania czoła przeciwnościom, ale także zdolność do podejmowania śmiałych decyzji i realizowania marzeń. Pewność siebie pozwala nam przekroczyć granice własnych ograniczeń, otwierając drzwi do świata pełnego możliwości. Jednak nie dla każdego jest…
dowiedz się więcej
Blog, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Na czym polega telemarketing?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, firmy nieustannie poszukują nowych i efektywnych metod dotarcia do swoich potencjalnych klientów. Wśród różnorodnych strategii marketingowych, telemarketing wyłania się jako jedno z najbardziej bezpośrednich i osobistych narzędzi komunikacji. Mimo że czasami może być postrzegany jako metoda kontrowersyjna lub nachalna, jego skuteczność w budowaniu relacji z klientami i generowaniu sprzedaży jest niezaprzeczalna. Telemarketing, wykorzystując potęgę słowa…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.