Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole biura rachunkowego to strategiczna kwestia! Podatki, terminy, wnioski, formularze, ilość zadań, presja czasu – to wszystko sprawia, że warto zadbać o jakość relacji – zarówno tych budowanych z klientami, jak i tych wewnątrz firmy. Cieszy nas ogromnie, że mogliśmy w tym zakresie wesprzeć zespół biura rachunkowego ProVento!

Cele szkolenia

Kluczową kwestią w ramach zrealizowanego przez nas szkolenia było wypracowanie większej otwartości oraz zrozumienia indywidualnych różnic pomiędzy członkami zespołu. Dodatkowo dla uczestników ważne było również poznanie narzędzi ułatwiających współpracę i codzienną komunikację w zespole.

Dobry zespół to zróżnicowany zespół!

Uczestnicy mieli okazję przekonać się o tym, że prawdziwa siła zespołu tkwi w jego różnorodności. Podczas szkolenia była okazja by zidentyfikować nie tylko swój własny styl komunikacji, ale również predyspozycje do ról zespołowych. Dzięki przełożeniu tych wniosków na praktykę, uczestnicy zyskali mnóstwo konkretnych wskazówek, które mogą sprawić, że  codzienna komunikacja w zespole będzie dużo łatwiejsza.

Komunikacja w zespole biura rachunkowego

Komunikacja w zespole – przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało w pozytywnej atmosferze, umożliwiającej uczestnikom wzajemne poznanie. Prowadzący wykorzystał podczas szkolenia aktywizujące metody w postaci ćwiczeń, kwestionariuszy, pracy w podgrupach, elementów dyskusji moderowanej. Uczestnicy mieli również okazję zmierzyć się z wyzwaniami z zakresu komunikacji w ramach gier szkoleniowych. Emocji było mnóstwo, a i wniosków dla zespołu jeszcze więcej. Okazało się, że z wielu względów współpraca w zespole to prawdziwe wyzwanie!

Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak:

  • wykorzystać style komunikacji w praktyce,
  • wzmacniać w zespole klimat otwartości i współpracy,
  • pracować nad postawą asertywną i stosować asertywne komunikaty
  • wykorzystać potencjał różnych ról w zespole.

Rozwinęli również umiejętności wykorzystania tych narzędzi w praktyce.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy zwiększyli swoją otwartość na różnorodność postaw i stylów działania w zespole. Zyskali nową, świeżą perspektywą na wyzwania, z którymi na co dzień przychodzi się mierzyć w zespole. I bez wątpienia – zespół zakończył szkolenie z poczuciem, że WARTO SZKOLIĆ.

Jeśli zastanawiacie się, jak szkolenia z zakresu komunikacji i współpracy mogą przełożyć się na pracę Waszego zespołu, zapraszamy do kontaktu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.