Stare z młodym pokoleniem współpracuje z powodzeniem!  Szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego dla hotelu Słowianin

W dniach 13-14 stycznia przeprowadziliśmy szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego dla pracowników restauracji i hotelu Słowianin w Gnieźnie. Właścicielka Słowianina wiedziała, że potrzebuje polepszyć jakość pracy swoich pracowników, gdzie głównym wyzwaniem są problemy z komunikacją: tak wewnątrz zespołu, jak i na linii pracownik-przełożony. Aby dokładniej poznać potrzeby zespołu Słowianina,  przed szkoleniem wykonaliśmy diagnozę potrzeb szkoleniowych. 

Cele szkolenia

Na podstawie diagnozy wspólnie z właścicielką ustaliliśmy, że kluczowe  będzie polepszenie komunikacji między starszymi i młodszymi pracownikami. I stąd właśnie za cel szkolenia wzięliśmy  efektywne budowanie zespołu zróżnicowanego wiekowo, ze szczególnym uwzględnieniem reprezentantów generacji „Z”. 

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia ćwiczyliśmy metody skutecznej komunikacji, delegowania i motywowania współpracowników pracujących w zespole wielopokoleniowym. Dwa dni szkolenia wypełnione były praktyką – uczestnicy mieli okazję poznać różnorodne narzędzia z obszaru zarządzania, ale również i rozwinąć swoje kompetencje w zakresie preferowanego przez siebie stylu zarządzania czy wykorzystania predyspozycji ról zadaniowych swoich pracowników. Podczas szkolenia uczestnicy przy wsparciu trenera wypracowali również szereg rekomendacji do wdrożenia w ramach swoich codziennych działań związanych z zarządzaniem. Wśród zmian pojawiły się przede wszystkim kwestie:

  • zwiększenia koncentracji na indywidualnym podejściu do współpracowników, szczególnie w obszarze motywowania;
  • uwzględnienie predyspozycji zadaniowych w delegowaniu obowiązków;
  • delegowanie dopasowane do kompetencji i poziomu pracownika;
  • unikanie przejmowania odpowiedzialności za zadania należące do pracowników.

W trakcie naszego szkolenia pracownicy Słowianina pierwszy raz zetknęli się z tematem zarządzania międzypokoleniowego. Byli zaskoczeni koniecznością różnicowania stylu komunikacji czy delegowania zadań w zależności od wieku i stażu pracy współpracownika. Uczestnicy wykazywali duże zainteresowanie i aktywnie brali udział w ćwiczeniach szkoleniowych. 

Rezultaty szkolenia

W ocenie uczestników szkolenie z zarządzania międzypokoleniowego będzie bardzo przydatne w codziennych działaniach zespołu. Za szczególnie przydatne pracownicy Słowianina uznali zespołowo wypracowane w czasie szkolenia wnioski. Pracownikom hotelu i restauracji Słowianin w Gnieźnie serdecznie dziękujemy za udział w szkoleniu, a wszystkich Was zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dofinansowanych (nawet do 100% wartości usługi) tutaj

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.