napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Strona GłównaDoradztwoStandard Obsługi Klienta

Standard Obsługi Klienta


SZKOLENIA Z ZAKRESU STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA (SOK)

PRACOWNIK SKONCENTROWANY NA PERFEKCYJNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

foto sok

Co to jest Standard Obsługi Klienta i do kogo kierowane jest szkolenie?


Standard Obsługi Klienta to specyficzny spis norm dotyczących pracy z klientem. Jego przygotowanie powinno opierać się na ogólnych prawach sprzedaży, oraz marketingu, ale też uwzględniać specyfikę branży i cechy charakterystyczne firmy. Właściwie stworzony oraz prawidłowo wdrożony Standard Obsługi Klienta realnie wpływa na wzrost kompetencji pracowników w zakresie sprzedaży oraz komunikacji, przekładając się na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.


Korzyści ze szkolenia SOK z „Warto Szkolić”
Szkolenia z zakresu Standardu Obsługi Klienta znajdziecie Państwo w niejednej firmie consultingowej. To, co odróżnia naszą ofertę od innych, to jej wysoka personalizacja. Standard Obsługi Klienta tworzony jest razem z uczestnikami szkolenia, na podstawie doświadczeń z pracy z klientem w ich własnym sklepie. Spisane przez nas, ogólnie właściwe dla danej branży normy, są modyfikowane i uzupełniane o specyfikę obsługi w miejscu zatrudnienia uczestników. Na koniec każdy uczestnik otrzymuje wspólnie opracowany Standard Obsługi Klienta.


Dodatkowym atutem naszej oferty jest długofalowość współpracy. My nie tylko przekazujemy pracownikom dokument SOK, ale towarzyszymy na każdym kroku wdrażania Standardu Obsługi Klienta już w sklepie. W ramach szkolenia przeprowadzamy również dwa badania tajemniczego klienta.

 


Nasza Oferta

W ramach usługi szkoleniowej Standard Obsługi Klienta oferujemy całościowy proces od wspólnego opracowania po wdrożenie zapisanych norm. Oto etapy tworzenia i wdrażania Standardu Obsługi Klienta realizowane przez „Warto Szkolić”:

Badanie aktualnego poziomu obsługi klienta w różnych (pod względem powierzchni sprzedaży, ilości zatrudnianych pracowników oraz różnej wielkości sprzedaży) sklepach Klienta.

Do wsparcia wdrożenia Standardu może zostać wydana kolorowa książka przedstawiająca etapy S. O. K. oraz szczegółowe informacje na temat obsługi w sklepie. Dodatkowo może zostać nagrany film szkoleniowy z zakresu S. O. K., który zobrazuje prawidłowe zachowania sprzedawcy na poszczególnych stanowiskach pracy.

Dla liderów sprzedaży, by przygotować ich do samodzielnego prowadzenia szkoleń z zakresu S.O.K. w regionach.


Istnieje również możliwość skorzystania z każdego elementu osobno – np. możemy przeprowadzić dla Państwa tylko badanie mystery shopper lub szkolenie z SOK.


Ogólny schemat wdrażania Standardu Obsługi Klienta

schemat1

schemat2





SOK, Techniki Sprzedaży, czy Merchandising?


Zastanawiacie się Państwo jakie szkolenie wybrać?

Zachęcamy do wzięcia udziału w ANKIECIE. Po jej wypełnieniu otrzymacie Państwo odpowiedź, która usługa będzie wyborem najlepiej dopasowanym do Państwa potrzeb.


Czas potrzebny na wypełnienie ankiety: 3 minuty.
Zapraszamy!

 

 

Kategoria A

TAK = 1 pkt    NIE = 0 pkt

 
1. Czy produkty, które umieszczamy na promocji, sprzedają się lepiej od nieprzecenionych produktów?/Czy promocje przynoszą zamierzony efekt? TAK  /  NIE
 

2. Czy klienci często pytają pracowników o to, gdzie umiejscowiony jest konkretny towar?

TAK  /  NIE
   
3. Czy sklep notuje wysokie straty na niesprzedanych, przeterminowanych towarach?

TAK  /  NIE
   
SUMA PUNKTÓW (max 3) ..................................
 


Kategoria B


TAK = 1 pkt    NIE = 0 pkt

 
1. Klient jest przy kasie. Czy pracownik zaproponuje mu zakup produktów w promocji? TAK  /  NIE
2. Czy Twój pracownik wie jak sprzedać produkt w sytuacji wyraźnych obiekcji klienta? TAK  /  NIE
   
3. Czy Twoi pracownicy potrafią w rozmowie z klientem wywrzeć wrażenie, że głównym celem jest pomoc w rozwiązaniu jego problemu, a nie sprzedaż produktu? TAK  /  NIE
   
SUMA PUNKTÓW (max 3) ..................................


 


Kategoria C


TAK = 1 pkt    NIE = 0 pkt

 
1. Klient ogląda produkt, po czym niezainteresowany odkłada go na półkę i odchodzi – nie jest skłonny do zakupu. Czy Twój pracownik podejdzie i zapyta jak może pomóc? Czy zapyta o przyczynę rezygnacji? TAK  /  NIE
2. Czy znasz i stosujesz metody kontroli jakości obsługi klienta przez pracowników? TAK  /  NIE
   
3. Czy Twoi pracownicy znają podstawowe typy klientów i wiedzą jak komunikować się i obsłużyć każdego z nich? TAK  /  NIE
   
SUMA PUNKTÓW (max 3) ..................................



















Poniżej znajdziesz odpowiedź, jakie szkolenie powinieneś wybrać:

Wynierz szkolenie zgodne z kategorią w której uzyskałaś/eś najwięcej punktów


Kategoria A – Merchandising

Kategoria B - Techniki sprzedaży 

Kategoria C - Standard Obsługi Klienta

 



SPRAWDŹ NAS!
ZOBACZ NASZ PRZYKŁADOWY SOK DLA SKLEPU SPOŻYWCZEGO


 
  

Jeżeli chcesz stworzyć i wdrożyć Standard Obsługi Klienta w swojej firmie zapraszamy do kontaktu biuro@wartoszkolic.pl.

Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail









WAŻNE:
Zapisując się na nasz newsletter Wyrażaasz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Warto Szkolić Sp. z o.o. z siedzibą we Gnieźniew celu otrzymywania newsletterów.