Standard Obsługi Klienta

szkolenie Standard Obsługi Klienta

Standard Obsługi Klienta

SZKOLENIA Z ZAKRESU STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA (SOK). 
PRACOWNIK SKONCENTROWANY NA PERFEKCYJNEJ OBSŁUDZE KLIENTA

Co to jest Standard Obsługi Klienta i do kogo kierowane jest szkolenie?

Standard Obsługi Klienta to specyficzny spis norm dotyczących pracy z klientem. Jego przygotowanie powinno opierać się na ogólnych prawach sprzedaży, oraz marketingu, ale też uwzględniać specyfikę branży i cechy charakterystyczne firmy. Właściwie stworzony oraz prawidłowo wdrożony Standard Obsługi Klienta realnie wpływa na wzrost kompetencji pracowników w zakresie sprzedaży oraz komunikacji, przekładając się na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Korzyści ze szkolenia

Praktyczne ćwiczenia

Standard Obsługi Klienta tworzony jest razem z uczestnikami szkolenia, na podstawie doświadczeń z pracy z klientem w ich własnym sklepie

Wysoka personalizacja

Szkolenia z zakresu Standardu Obsługi Klienta znajdziecie Państwo w niejednej firmie consultingowej. To, co odróżnia naszą ofertę od innych, to jej wysoka personalizacja.

Dopasowanie branżowe

Spisane przez nas, ogólnie właściwe dla danej branży normy, są modyfikowane i uzupełniane o specyfikę obsługi w miejscu zatrudnienia uczestników.

Wypracowane standardy

Na koniec każdy uczestnik otrzymuje wspólnie opracowany Standard Obsługi Klienta.

Dodatkowym atutem naszej oferty jest długofalowość współpracy. My nie tylko przekazujemy pracownikom dokument SOK, ale towarzyszymy na każdym kroku wdrażania Standardu Obsługi Klienta już w sklepie. W ramach szkolenia przeprowadzamy również dwa badania tajemniczego klienta.

Szkolenia dofinansowane

Jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.
Pomagamy w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).

Nasza oferta

W ramach usługi szkoleniowej Standard Obsługi Klienta oferujemy całościowy proces od wspólnego opracowania po wdrożenie zapisanych norm. 
Oto etapy tworzenia i wdrażania Standardu Obsługi Klienta realizowane przez „Warto Szkolić”:

Badanie aktualnego poziomu obsługi klienta w różnych (pod względem powierzchni sprzedaży, ilości zatrudnianych pracowników oraz różnej wielkości sprzedaży) sklepach Klienta.

Przy współpracy z kierownikami i pracownikami sklepów Klienta.

Do wsparcia wdrożenia Standardu może zostać wydana kolorowa książka przedstawiająca etapy S. O. K. oraz szczegółowe informacje na temat obsługi w sklepie. Dodatkowo może zostać nagrany film szkoleniowy z zakresu S. O. K., który zobrazuje prawidłowe zachowania sprzedawcy na poszczególnych stanowiskach pracy.

Dotyczące zagadnień opisanych w Standardzie Obsługi Klienta oraz sposobów na wdrożenie Standardu w placówce handlowej.

Weryfikacja obecnego stanu wdrożenia Standardu Obsługi Klienta

Dla liderów sprzedaży, by przygotować ich do samodzielnego prowadzenia szkoleń z zakresu S.O.K. w regionach.

Badanie na podstawie rozbudowanego kwestionariusza wraz ze skalą ważności poszczególnych punktów.

Istnieje również możliwość skorzystania z każdego elementu osobno – np. możemy przeprowadzić dla Państwa tylko badanie mystery shopper lub szkolenie z SOK.

Ogólny schemat wdrażania Standardu Obsługi Klienta

Ogólny schemat wdrażania Standardu Obsługi Klienta 2

Jeżeli chcesz stworzyć i wdrożyć Standard Obsługi Klienta w swojej firmie zapraszamy do kontaktu biuro@wartoszkolic.pl.

Nasi trenerzy

Joanna Cieślak-Ospalska
Joanna Cieślak-Ospalska
Marketing, Budowanie marki
Szymon Nęcki
Szymon Nęcki
Negocjacje, zarządzanie
Aneta Pabis
Aneta Pabis
Obsługa Klienta, Dział mięsno-wędliniarski
Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych