Michał Gumkowski
Specjalizacja:
Strategie marketingu internetowego, sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, automatyzacja procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
Ponad 8-letnie doświadczenie praktyczne w biznesie jako menedżer i trener/konsultant. Przeprowadzonych ponad 4 000 godzin szkoleniowych.
Wiedza i kompetencje:
Executive MBA, menedżer, trener i konsultant biznesowy. Pomaga małym i średnim firmom usługowym przenosić biznes na wyższy poziom. Pokazuje, jak automatyzować procesy, głównie marketingu, obsługi klientów i sprzedaży, wdrażając m.in. rozwiązania sztucznej inteligencji oraz narzędzia marketing automation.
Realizowane projekty:
Zarządzał wieloma projektami edukacyjnymi oraz marketingowymi. Jako trener realizował liczne szkolenia, audyty i konsultacje, głównie dla MŚP.
Z sukcesem przeprowadził proces transformacji cyfrowej organizacji NGO działającej lokalnie, do skali ogólnopolskiej, zrzeszając wokół marki społeczność dziesiątek tysięcy specjalistów (psychologów, pedagogów, nauczycieli).
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Posiada ponad 8-letnie doświadczenie menedżerskie w obszarze marketingu oraz rozwoju organizacji. Od 2018 r. w ramach własnej działalności gospodarczej działa jako freelancer w 2 obszarach: działalności edukacyjnej oraz działalności wdrożeniowej w zakresie marketingu internetowego, AI i marketing automation. Jako praktyk, realizuje kampanie marketingowe dla klientów oraz wdraża do organizacji MŚP narzędzia AI, automatyzując procesy i optymalizując żmudne, powtarzalne i w efekcie kosztowne działania. Jako trener realizuje szkolenia z obszarów strategii marketingu, automatyzacji procesów i wykorzystania narzędzi AI w biznesie.
Specjalizuje się w pracy z mikro- oraz małymi firmami, których rozwój ulega wyhamowaniu z uwagi na ograniczenia procesowe, trudności z transformacją cyfrową lub niską efektywnością strategii marketingowej. Współpracuje z kadrami zarządzającymi w zakresie przeprowadzania organizacji przez transformację cyfrową, wykorzystując potencjał biznesowy nowych technologii. Opiera swoje działania na systemach i narzędziach stosowanych już przez klientów, integrując je i optymalizując przy wykorzystaniu narzędzi automation typu no-code. Dzięki takiemu podejściu, proces zmiany jest znacznie sprawniejszy i nie ma rewolucyjnego charakteru. Ma natomiast szybki i iteracyjny potencjał wdrożeniowy, niewymagający od pracowników uczenia się nowych systemów, czy też zmian przyzwyczajeń.