Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Anna Możdżyńska

Anna Możdżyńska

Trener branży HoReCa i sektora turystycznego

Absolwentka turystyki,  historii sztuki  na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiów podyplomowych - Akademia Trenera na WSB w Poznaniu. Przez 18 lat pracowała w sektorze hotelarskim i turystycznym.

Będąc trenerem służy radą i pomocą tym, którzy stawiają pierwsze kroki, oraz wszystkim nastawionym na zmianę. Fanka usprawniania pracy, efektywnego zarzadzania sobą w czasie, oraz wysokiej jakości obsługi Klienta.

Jako trener dzieli się wiedzą i doświadczeniem nie tylko z zespołami pracowników dużych sieci  hotelowych 4* i 5*.Chce i potrafi pomóc pracownikom recepcji, działów rezerwacji, służby pięter czy kelnerom w mniejszych obiektach, takich  jak: sanatoria, pensjonaty czy hotele familijne.

Prowadziła własną kawiarnię w Kołobrzegu, więc ma ogromną pokorę i szacunek dla tych, którzy pracują w trudnej branży gastronomicznej. W swojej kawiarni zainicjowała Akademię Małego Kuchcika.

Trener, szkoleniowiec, audytor, licencjonowany pilot wycieczek i przewodnik turystyczny po województwie zachodniopomorskim. Obsługuje turystów w języku polskim i niemieckim.

Jako trener specjalizuje się w szkoleniach personelu z zakresu usług sprzedażowych, z podnoszenia standardów obsługi klienta, a także z motywacji, organizacji czasu pracy, efektywnego delegowania zadań, czy komunikacji w zespołach.

Mówi, że jest TRENEREM BIZNESU, bo w słowie TRENER kryje się praca, wysiłek, ale i ogromna satysfakcja z postępów! Motywuje, wspiera, doradza, dzieli się dobrymi przykładami. Kiedy trzeba dyscyplinuje.

Jest wielką zwolenniczką kreatywnych metod szkoleniowych- ukończyła szkolenie trenerskie w tym zakresie. Potrafi zrobić narzędzie do ćwiczeń na szkoleniu z grochu, kamieni, słoika czy…papieru toaletowego.

Usprawnia i ułatwia pracę. Jest wymagająca- najbardziej w stosunku do siebie.

Z powodzeniem stworzyła 2 własne strony internetowe w wersji  PL i DE.

www.turystycznykolobrzeg.pl oraz www.annatrenuje.pl.

Jest autorką gier miejskich po Kołobrzegu dla dorosłych i dzieci, oraz oryginalnych programów zwiedzania dla turystów m.in „Wieczornego uroku miasta” czy programu„Gastro Tour”.

Cały czas podnosi swoje kwalifikacje.

W 2019 r. została certyfikowanym trenerem  VCC- dla branży turystycznej.

Bierze udział w konferencjach branżowych dla sektora hotelarskiego i restauracyjnego w roli prelegenta oraz trenera. Próbka poniżej w linku:

https://youtu.be/m0TqIXKTXv0

W roli trenera angażuje się w kolejne edycje Nocy Szkoleń w Koszalinie

Jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej,w której cyklicznie szkoli przedsiębiorców wielu branż, skupionych w Izbie.

Jako trener biznesu prowadziła zarówno szkolenia stanowiskowe dla pracowników różnych działów w hotelarstwie (z naciskiem na recepcję i działy rezerwacji), jak i usługi doradcze dla managerów, dyrektorów czy właścicieli nowo powstających hoteli.

Dotychczas prowadziła działania rozwojowe dla takich firm jak:

Czekoladziarnia Wedel w Kołobrzegu

Hotele: SHUUM Boutique Hotel **** w Kołobrzegu, Hotel HEL**** na Helu,

hotele TATRA SPA w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Bukowinie Tatrzańskiej ( 9 obiektów),

Hotel Puchacz  SPA w Niechorzu, Hotelu „Dom Polonii”** w Ostródzie,

Hotel „Wodnik”*** w Ustroniu Morskim

Hotel „Planeta”*** w Mielnie,

Pensjonat „Sjesta” w Grzybowie

Hotel Neptuno Resort & Spa**** w Dźwirzynie

Hotel „Górski Raj ***”w Porębie Wielkiej ( Gorce).

Ośrodki sanatoryjne: LECH w Kołobrzegu, ALKA w Ustroniu Morskim,

GRYF I i GRYF II  w Kołobrzegu

Szkolenia managerskie dla dyrektorów hoteli:

Palazzo Rosso **** z Poznania,

Hotelu Artus **** z Gdańska,  Hotelu Hel**** z Helu.

Restauracje: „Faworek Cafe” w Kołobrzegu, „Wyszkowianka” w Wyszkowie,

„Luca Bistro” w Wągrowcu,

„Nowy Młyn” w Namyślinie,

Restauracja „Łasuch” w Kuźnicy Strobińskiej

Sieć sklepów obuwniczych LA BOTINA w Karpaczu, Zakopanem i Wiśle

Sieć sklepów GÓRSKI w Zakopanem.

Usługi doradcze dla: „Pensjonatu „Siesta” w Grzybowie,

Hotelu Quattro *** w Szczecinku,

Hotelu Górski Raj*** w Porębie Wielkiej oraz dla nauczycieli szkół policealnych i techników o profilu hotelarsko-turystycznym m.in. w Kołobrzegu, Mrągowie czy Świebodzinie.

Motto, które jest jej bliskie brzmi: „Jakość pamięta się dłużej niż cenę”

Referenecje trenerskie znaleźć można tu: https://www.annatrenuje.pl

Aneta Pabis

Aneta Pabis

Obsługa Klienta, Dział mięsno-wędliniarski

Specjalizuje się w działach mięsno-wędliniarskich. Ukierunkowana na zarządzanie, realizację celów sprzedażowych, maksymalizację obrotów poprzez odpowiednią ekspozycję, jakość oferowanych produktów, szerokość gamy asortymentowej, wyróżniki, kulturę obsługi klienta. Kładzie duży nacisk na optymalizację pracy (uniwersalność/poliwalentność), oraz na minimalizację strat (produkt, czas, opakowanie, obsługa).

Jest również auditorem systemu HACCP. Z sukcesem wdrożyła system HACCP w wielu koordynowanych przedsiębiorstwach branży FMCG (we współpracy z Lekarzami Weterynarii oraz lokalnymi oddziałami Sanepidu).
Swoją karierę rozpoczęła jako pracownik supermarketu spożywczego Intermarche. Po półtora rocznej pracy w sklepie doceniona za osiągnięte wyniki awansowała na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży SCA PR Polska, Centrali Grupy Muszkieterów (sieć Intermarche).

Jako trener z zapleczem praktycznym przeszkoliła setki sprzedawców sieci Intermarche w całym kraju, realnie wpływając na sukces handlowy w/w placówek.

Jako Szkoleniowiec - specjalista działów świeżych, zarządzała otwarciami nowych placówek sieci supermarketów spożywczych.
Koordynowała pracę spółek w ujęciu handlowym. Szkoliła kadrę specjalistów w działach mięso-wędlina, rozbiór-produkcja.

Następnie pełniła funkcje Dyrektora Handlowego rozwijającego się dynamicznie przedsiębiorstwa z branży FMCG. Głównym jej zadaniem było przygotowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji planów sprzedażowych.

Obecnie jest niezależnym trenerem-doradcą, specjalizującym się w szkoleniach i doradztwie z zakresu zarządzania stoiskami mięso-wędliny, obsługi klienta. Sukcesywnie podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych sympozjach, kursach, szkoleniach.

Sukcesy szkoleniowe: zwiększenie obrotów handlowych spółek, minimalizacja strat działów świeżych, 25-30% wzrost jakości obsługi klienta, poparty badaniami „Tajemniczego klienta” oraz „Echo klienta”. Realny wpływ na rentowność spółek poprzez zmiany w zarządzaniu i organizacji kluczowych stanowisk / działów.

Posiada Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu HACCP Studio ESSE
Dyplom Akademii Trenera MODERATOR
Obecnie absolwentka Akademii Profesjonalnego Coachingu

Zapraszamy do lektury wywiadu z Anetą Pabis tutaj.