Szkolenie "Typy klientów w sprzedaży" dla Brokerr Ubezpieczenia. Nowa oferta, nowi klienci - czas na szkolenie!

21 lutego w siedzibie firmy Brokerr Ubezpieczenia i Finanse w Pułtusku mieliśmy przyjemność przeprowadzić szkolenie “Typy klientów w sprzedaży”. W naszym spotkaniu udział wzięło 10 osób – doradcy, kierownicy i właściciele ubezpieczalni. 

Cele szkolenia

Firma jest obecnie w ważnym dla siebie momencie zmiany oferty produktowej. Stąd pojawiła się potrzeba szkolenia, które przygotuje pracowników do prezentowania nowych produktów w lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem.

Przebieg szkolenia “Typy klientów w sprzedaży”

W obecnej sytuacji niezbędne okazało się szkolenie z zarządzania zmianą – firma jest na etapie zmiany profilu produktów, jakie oferuje. Przygotowując pracowników do nadchodzących zmian, a wraz z nimi nowych klientów, skupiliśmy się na sprawnym rozróżnianiu różnych typów tych ostatnich. Najpierw, w trakcie krótkiego wykładu, uczestnicy dowiedzieli się, z jakimi typami rozmówców mogą mieć do czynienia. Później przeszliśmy do części praktycznej, gdzie na  podstawie przykładowych wypowiedzi i gestów uczyliśmy się rozpoznawać z kim mamy do czynienia. Na koniec ćwiczyliśmy dopasowywanie stylu komunikacji do konkretnych typów klientów. Zespół chętnie i z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniach – towarzyszyła nam otwarta atmosfera sprzyjająca nauce. Szkolenie podzieliliśmy na część teoretyczną i praktyczną, gdzie większość czasu objęła ta druga. W trakcie warsztatów realizowaliśmy zadania indywidualne i grupowe. 

Rezultaty szkolenia

Nasze szkolenie “Typy klientów w sprzedaży” pokazało pracownikom Brokerr Ubezpieczenia, jak mogą sprawnie dopasować swój styl komunikacji do klienta. A przez to szybciej uzyskać jego zainteresowanie. Pracownicy lepiej zrozumieli również konieczność zmian wprowadzanych w firmie i posiedli kluczową wiedzę dotyczącą procesu wdrażania zmian (z naciskiem na komunikację z klientem). Doradcom, kierownikom i właścicielom firmy Brokerr z Pułtuska dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zapraszamy na szkolenia sprzedażowe w zakresie  pozyskiwania i utrzymywania klientów.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.