Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

W biznesie dużo mówi się o konieczności bycia otwartym na zmiany. Dostosowanie się do szybko zmieniającej się rzeczywistości nie jest łatwe, ale przynosi wymierne efekty. Dzięki nam przekonali się o tym również pracownicy sklepów Społem w Środzie Wielkopolskiej.

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Projekt, który przeprowadziliśmy miał na celu odpowiednią aranżację powierzchni sklepu. Przez siedem dni pracowaliśmy nad tym aby najpierw stworzyć koncepcję ułożenia towarów na półkach, a następnie wprowadzić ją w życie. Efekty pozytywnie zaskoczyły nawet nas samych.

Klient zwraca zarówno świadomie, jak i podświadomie uwagę na to w jaki sposób towar jest eksponowany. Cieszymy się, że coraz więcej sieci chce zdobyć wiedzę na ten temat. Warto jednak zamiast metody prób i błędów skorzystać z profesjonalnej pomocy, by znacząco skrócić czas między naszym działaniem, a efektem

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.