Cykl doradczy dla restauracji Alchemik: szkolenie obsługa barmańska, zarządzanie i obsługa klienta, RODO

W dniach 20,21,25 maj i 2 czerwca przeprowadziliśmy cykl usług doradczo-szkoleniowych dla restauracji Alchemik z Tomaszowa Mazowieckiego, ubiegłorocznego uczestnika „Kuchennych Rewolucji” :O :). W trakcie tych trzech dni przeprowadziliśmy szkolenie obsługa barmańska, menedżerskie i prawne.

Szkolenie menedżerskie: zarządzanie personelem, kosztami i lokalem 

Przeszkolonych zostało 10 osób: personel kuchenny, obsługa sali oraz właściciel. Wypracowanie procedur, ustalenie delegowanych zadań, wzbogacona o ćwiczenia, grę szkoleniową „Ten Obcy” oraz filmiki szkoleniowe. W efekcie naszego spotkania pracownicy restauracji „Alchemik” nauczyli się: efektywnej organizacji pracy, współpracy w zespole oraz delegowania zadań. Co ciekawe uczestnicy najbardziej docenili samą możliwość spokojnego spotkania i pola do dyskusji. Za najważniejsze punkty szkolenia uznali wymianę doświadczeń w zespole oraz poznanie doświadczeń trenera w zarządzaniu restauracją. Szkolenie usprawni i ułatwi pracę – w szczególności określi, kto jest odpowiedzialny za konkretne zadanie.

Obsługa barmańska

W tym szkoleniu udział wzięło 10 osób, nie tylko barman, ale również kelnerzy, kucharze oraz manager restauracji. W trakcie tego szkolenia zastosowaliśmy różnorodne metody szkoleniowe: wykład (krótka część teoretyczna), wywiad interaktywny, pokaz oraz on-job training (część praktyczna; podstawa szkolenia). W efekcie uczestnicy nauczyli się komunikacji w zespole, organizacji przestrzeni pracy, estetyki oraz elegancji w trakcie wykonywania pracy. Najbardziej przydatne okazały się elementy związane z organizacją przestrzeni pracy oraz poznanie najnowszych trendów w zakresie mikologii oraz podstawy „upsellingu”. W dalszych szkoleniach proponowalibyśmy odgrywanie scen, historii oraz analogii przez eksperymenty – takie metody pozwolą na dalsze rozwijanie obsługi barmańskiej.

Dwudniowe szkolenie RODO

W dniach 20-21 maja przeprowadziliśmy cykl szkoleniowy RODO, a wzięło w nim udział 11 osób. W pierwszy dzień pokazaliśmy, jak prawidłowo przetwarzać dane gości i pracowników oraz ćwiczyliśmy prowadzenie i przetwarzanie dokumentacji RODO. „Rejestr Czynności Przetwarzania” i „Analiza ryzyka”- to dokumenty, które nauczyli się opracowywać pracownicy „Alchemika”. W drugiej części szkolenia zapoznaliśmy uczestników z najistotniejszymi wymaganiami przetwarzania danych osobowych dla MSP. W tym przede wszystkim jak uniknąć konieczności powołania inspektora IOD: przedstawiliśmy podstawy prawne pozwalające uniknąć zatrudniania IOD i przygotowaliśmy dokument uzasadniający brak takiej konieczności.

Pracownikom restauracji „Alchemik” dziękujemy za udział w całym cyklu szkoleniowym, a wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Dlaczego profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej jest kluczowa dla sukcesu? Współczesna branża produkcyjna stawia przed firmami ogromne wyzwania. Konkurencja rośnie, a wymagania klientów stają się coraz bardziej rygorystyczne. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także sprawnej i profesjonalnej obsługi, terminowych dostaw oraz elastyczności w dopasowaniu do ich potrzeb. W takim środowisku współpraca z klientem w branży produkcyjnej musi opierać się na precyzyjnie zaplanowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w branży budowlanej – klucz do satysfakcji klienta i ochrony reputacji firmy W branży budowlanej jakość usług i dostarczanych materiałów ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia klientów i reputacji przedsiębiorstw. Jednak nawet w najlepiej zarządzanych firmach zdarzają się sytuacje, w których klient zgłasza problem, a profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej staje się niezbędnym elementem procesu zarządzania relacjami. Skuteczne i profesjonalne podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Efektywne zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego – relacja ze szkolenia

Wyzwania zarządzania zespołem w produkcji sprzętu lotniczego Zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego to jedno z największych wyzwań dla liderów w tej branży. Precyzja, jakość i bezpieczeństwo to kluczowe elementy, które wymagają nie tylko doskonałej organizacji, ale także zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych. Produkcja sprzętu lotniczego wymaga ścisłego przestrzegania norm i regulacji, co dodatkowo komplikuje zarządzanie zespołami inżynierów i pracowników technicznych. Jedna z firm zajmujących…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.