Kolejne szkolenie dla PAK Serwis. Sprzedaż i negocjacje biznesowe

Już po raz kolejny firma PAK Serwis poprosiła nas o poprowadzenie szkolenia dla swoich pracowników. Poprzednie szkolenie skupione było na komunikacji wewnętrznej w firmie (sprawozdanie z tego szkolenia znajdziecie Państwo tutaj), natomiast tym razem tematem na którym się skoncentrowaliśmy była sprzedaż i negocjacje biznesowe.

PAK Serwis to firma inżynieryjna z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem, zatrudniająca sześćset osób. Jej działalność koncentruje się na remontach i modernizacji wielkoskalowych instalacji elektrycznych: w przemyśle i w energetyce.

Cele szkolenia

W tym roku szkolenie skupiło się na przedstawicielach handlowych firmy. Kształtowaliśmy ich zdolności negocjacyjne oraz umiejętności sprzedażowe, a naszym głównym narzędziem były ćwiczenia z komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia trener wykorzystał różnorodne metody aktywizujące: ćwiczenia zespołowe, trening niewerbalny oraz odpowiednio dobrane formy dyskusyjne.

Ze szczególnym zainteresowaniem spotkały się zagadnienia związane z:

  • identyfikacją potencjalnego blefu w różnych sytuacjach biznesowych,
  • wykorzystaniem elementów mowy ciała (sygnały niewerbalne),
  • wykorzystaniem przestrzeni do kształtowania korzystnej przestrzeni sprzedażowej i negocjacyjnej.

Uczestnicy aktywnie brali udział w szkoleniu: podczas pracy zadawali wiele pytań dotyczących odczytywania sygnałów niewerbalnych oraz chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami z gruntu życia zawodowego i prywatnego. Stanowiły one doskonały punkt wyjścia do omówienia poszczególnych zagadnień związanych z komunikacją niewerbalną.

Efekty szkolenia

Szkolenie było swoistym treningiem komunikacji niewerbalnej w zakresie “negocjacje biznesowe i sprzedaż”. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać mowę ciała partnerów biznesowych, więc będą potrafili kontrolować wysyłane przez siebie sygnały niewerbalne.

Podkreślali oni, że przekazana wiedza jest przede wszystkim realnie przydatna w codziennej pracy. Takie podejście do szkolenia było widoczne w trakcie ćwiczeń, ponieważ w rezultacie pracownicy PAK Serwis wykonywali je z dużym zaangażowaniem.

Serdecznie dziękujemy pracownikom firmy PAK Serwis za udział w szkoleniu i ostatecznie mamy nadzieję na kolejne spotkanie.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.