Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS:

obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Projekt dla Stacji Benzynowych WATIS – obsługa klienta, techniki sprzedaży, zarządzanie

Kolejna firma, która postawiła na nasze doświadczenie i skorzystała z naszych usług to stacje benzynowe Watis. Przeprowadziliśmy dla nich 2-dniowe szkolenie w zakresie obsługi klienta, w tym również technik sprzedaży i merchandisingu oraz zarządzania. Grupę szkoleniową stanowiło 14 ajentów, którym całą zawartość merytoryczną, jak i praktyczną szkolenia przekazał trener Marcin Grzelak. Celem szkolenia było nauczenie uczestników m.in. jak zarządzać czasem własnym i zespołu, jak udzielać prawidłowo informacji zwrotnych, czym jest zarządzanie sytuacyjne i jaki ma ono wpływ na efektywność pracy, jak stworzyć standardy obsługi klientów, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje z klientem, czy też w jaki sposób doskonalić swoje kompetencje w utrzymywaniu i nawiązywaniu dobrych relacji z klientem.

Jak to często bywa, tak i w tym przypadku uczestnicy początkowo byli dość sceptycznie nastawieni do szkolenia, jednak z upływem czasu nabrali zaufania zarówno do trenera, jak i samej tematyki szkoleń. W zakresie obsługi klienta zainteresowała ich aktywna sprzedaż – chcieli się dowiedzieć czy warto sprzedawać aktywnie podczas obsługi przy kasie i w jaki sposób to prawidłowo robić.

W temacie zarządzania wieli osób chciało się dowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy mają trudności z pracownikiem, który nie wykonuje swoich obowiązków. Poza tym, interesowało ich zarządzanie personelem i pozafinansowe motywowanie pracowników.

Na koniec szkolenia uczestnicy podkreślali, że dzięki warsztatom mogli zdobyć niezbędną wiedzę w zakresie obsługi klienta i zarządzania, i co było dla nich ważne, mogli podzielić się swoimi doświadczeniami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Gastronomiczne szkolenie dla sieci fast foodów – relacja ze szkolenia

Znaczenie profesjonalnych szkoleń gastronomicznych w sektorze fast food Dynamiczny rozwój rynku gastronomicznego sprawia, że standaryzacja procesów, jakość obsługi i bezpieczeństwo żywności stają się kluczowymi elementami budowania przewagi konkurencyjnej. W tak wymagającym środowisku odpowiednio zaplanowane szkolenie dla sieci fast foodów odgrywa niezwykle ważną rolę, ponieważ pozwala pracownikom zdobyć umiejętności niezbędne do pracy w warunkach dużej rotacji zamówień, ścisłej kontroli jakości…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczne negocjacje w firmie deweloperskiej - relacja ze szkolenia

Jak negocjować w firmie deweloperskiej? – praktyczne szkolenia dla profesjonalistów branży W dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości umiejętność prowadzenia rozmów, łączenia interesów stron oraz tworzenia trwałych porozumień staje się jednym z najważniejszych wyzwań współczesnych zespołów sprzedażowych, zakupowych i wykonawczych. W tym środowisku negocjacje odgrywają rolę strategicznego narzędzia, które pomaga utrzymać przewagę rynkową, minimalizować ryzyka oraz wzmacniać wartość inwestycji. Umiejętne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym – relacja ze szkolenia

Rola analizy i doskonalenia procesów W dynamicznym środowisku przemysłowym kluczowe staje się stałe doskonalenie procesów, eliminowanie nieefektywności oraz budowanie kultury opartej na faktach i danych. Jednym z fundamentów takich działań jest rozwiązywanie problemów w zakładzie produkcyjnym, które pozwala firmom nie tylko reagować na niezgodności, lecz także skutecznie im zapobiegać. To podejście łączy analizę techniczną, wiedzę operacyjną oraz umiejętność pracy zespołowej, tworząc…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.