Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa

Skuteczne techniki sprzedaży w branży HoReCa.

Szkolenie dla firmy informatycznej LSI Software

Z pracownikiem LSI Software spotkaliśmy się na dwudniowym szkoleniu        (26 -27 kwietnia), pogłębiając jego wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży. W szkoleniu wziął udział jeden z przedstawicieli handlowych firmy.

Firma oferują rozwiązania informatyczne dla branża HoReCa (HotelRestaurantCatering), oferując produktu takie jak czytniki kart, terminale bezdotykowe POS, czy interaktywne aplikacje mobilne dla gości hotelowych.

Cele szkolenia

Po wcześniejszej rozmowie z panem Michałem, uczestnikiem szkolenia, trener dopasował cele szkolenia do jego indywidualnych potrzeb. W szczególności skupił się na zmianie podejścia pana Michała do sprzedaży: z ustawienia w centrum zainteresowania sprzedaży produktu na umiejscowienie tam potrzeb klienta. Duży nacisk położyliśmy również na rozpoznawanie motywacji zakupowej klienta i dopasowanie do niej argumentacji produktowej.

Przebieg szkolenia

Szkolenie przebiegało na ćwiczeniu i analizowaniu sytuacji, które są charakterystyczne dla specyfiki pracy Michała. Doskonaliliśmy umiejętności prowadzenia całego procesu sprzedaży: od nawiązania kontaktu telefonicznego, przez umiejętność badania potrzeb, prowadzenia spotkań prezentacyjnych i finalizacji sprzedaży. Szczególny nacisk położyliśmy na doskonalenie lingwistyki sprzedażowej, jak również na dopasowaniu się do klienta w kontekście jego potrzeb biznesowych.

Rezultaty szkolenia

Celem szkolenia była przede wszystkim zmiana perspektywy w procesie sprzedaży, tak aby klient, a nie produkt był w centrum uwagi. Pan Michał otrzymał od trenera zestaw porad, które umożliwią mu tę zmianę w trakcie kontaktu z klientem. Chodzi tu w szczególności o  techniki prezentacyjne, np. w niektórych momentach należy zrezygnować z nadmiernej ilości szczegółów technicznych, a w innych dopasować argumenty pokazujące w jaki sposób, dzięki rozwiązaniu informatycznemu, można ograniczyć problemy i koszty, a zwiększyć produktywność i zyski.

Szkolenie dla firmy LSI Software było zorganizowane dla jednego uczestnika, co wyraźnie wzmocniło efekty spotkania. Jak powtarzają nasi trenerzy: im mniejsza grupa szkoleniowa, tym trafniejszych porad można udzielić, na podstawie  indywidualnych cech, doświadczenia i predyspozycji uczestników.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Czy to szkolenie dla mnie?

Szkolenia sprzedażowe stworzyliśmy oczywiście z myślą o osobach, które stoją na pierwszej linii kontaktu z klientem, a więc pracownikach sklepów, call center oraz przedstawicieli handlowych. Tutaj znajdziecie Państwo naszą ofertę z zakresu szkoleń sprzedażowych. Zachęcamy do zapoznania się i kontaktu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.